April 2021 uitgerekend

@junidochter ik wou dat ik zo’n mindset kon hebben en het een verrassing kon laten voor onszelf maar ik ben daar gewoon te nieuwsgierig voor haha. 

Smorgens ben ik nog erg slank al zeg ik het zelf haha en savonds vlak voor het slapen gaan heb ik een minibuik, ben benieuwd of dit keer mijn buik sneller zal groeien of een beetje hetzelfde als bij mijn eerste zwangerschap. Nu lijkt het nog hetzelfde te verlopen qua buikje.
Merk jij verschil in je buikgroei in vergelijking met je vorige zwangerschap?

Hallo dames Ik sluit me bij jullie aan. Ik ben nu 16 weekjes. Tweede zwangerschap, eerst was helaas niet goed. Wij hebben al 5 echos achter de rug en bij de laatste heeft ze we de onderkant gefilmd maar helaas nog niet verteld wat het wordt en kom er ook niet wijs uit. Dus nog maar netjes 3 weekjes wachten. Snappe jullie de geslachtsechos? 

Mijn buik groeit ook veel harder dan bij de 1e. Het is echt al wel goed te zien. Nou bij de 1e heb ik het nog tot 16 weken verborgen kunnen houden voor mijn klas.
Haha nee ik heb echt geen verstand van de geslachtsfoto's. Het is dat ze het bij de 1e vertelde, want voor mij was het 1 groot raadsel haha.
Vandaag weer een paar keer duizelig. Dit keer zonder mondkapje dus mijn bloeddruk zal wel weer gewoon laag zijn. Al zal een mondkapje het dus bij mij wel versnellen. Ik heb maar weer dropjes gehaald. 

@ junidochter; jaa viel mij ook al op. Voor ons ook een verrassing. Ben nieuwsgierig, maar lijkt mij leuke verrassing bij de bevalling. 
Had vorige week de 13 weken echo. Heel bijzonder dat ze al zoveel kunnen zien en checken. Alles was goed en zat erop en eraan voor wat ze nu al kunnen zien, heel fijne geruststelling :)
Het is mijn eerste nu 14,5 week, maar vind dat ik ook al best een buikje heb. De collega's zeggen het ook ?   Had zondag even. Een zwangerschapsbroek aan gedaan maar jeetje wat accentueert dat je buik ?

@gebruiker10277253 wat spannend zeg dat straks alleen je beste vriendin het eventjes weet en jij pas zaterdag. Heb je al een voorgevoel? 
Nou ik dacht eerst een jongen, omdat ze het bij de pretecho al heel snel gezien hadden. Dus ik dacht dan zal het een jongetje zijn. Maar de laatste echo was zo onduidelijk dat ik het niet meer weet nu. Als het maar een gezond baby'tje is. Dan ben ik al tevreden.
Morgen is de gender reveal, spannend!
Dit is mijn eerste zwangerschap dus kan het niet vergelijken, maar ik heb ook al een flinke buik ja haha. En idd een zwangerschapsbroek accentueert het enorm. Maar dat vind ik stiekem wel erg leuk. Ik maak ook elke twee weken foto's met mijlpalen kaartjes. Wie doet dit ook? 
Vind het super leuk dat het bijna kerst is, dan kan ik foto's maken bij de kerstboom hihi..

Heel veel plezier met de gender reveal morgen!!! Ik maak ook elke 2 weken een foto voor in het 9 maandenboek, maar niet met een mijlpaalkaart erbij.
Ik heb ook sinds 2 dagen een zwangerschapsbroek aan, maar je ziet het dan inderdaad nog extra. Moet wel weer wennen aan die broeken. De ene zit te strak en de ander te los en ben de hele tijd aan het hijsen. Je ziet al snel die band dus shirtjes naar beneden trekken enzo. Het zit nog totaal niet lekker, maar gewone broeken ook niet haha. Lekker gezeur van mij hahaha. 

Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook foto’s gemaakt, dit deed ik toen iedere week en heb daar een boekje van gemaakt.
Deze zwangerschap heb ik dat eigenlijk niet gedaan maar kijk er wel zo nu en dan in om mn buik te vergelijken.
Zojuist de baby ingeschreven bij de kinderopvang, weet eigenlijk niet of daar een wachtlijst is maar ik hoop dat ik nog op tijd ben. Maandag heb ik een reguliere afspraak met de verloskundig en ga dan even vragen of hun aanbevelingen hebben voor kraamzorg zodat we daar kunnen inschrijven. Bij ons eerste kindje woonde we in een andere stad en volgens mij valt onze huidige stad buiten hun werkgebied. 

@gebruiker10277253, veel plezier morgen. Hou je ons ook op de hoogte van het geslacht? Lijkt me leuk om te horen.

Oh ik vind die zwangerschapsbroeken echt wel heerlijk zitten. Nog wel beetje ruim maar het knelt in ieder geval niet meer! Ik heb ook echt al wel een behoorlijke buik!
Opvang heb ik met 9 weken al geregeld, las in de nieuwsbrief dat ze vol zaten! Gelukkig plekje vanaf juli!
Vd week weer controle.  Bij een tweede ben je toch wel drukker en er minder mee bezig. Gaat de tijd lekker snel van!

Terug
Bovenaan