April 2021 uitgerekend

Zo benieuwd @gebruiker1027... hoe je genderreveal was! Hoe heb je het bekend gemaakt en wat is het geslacht? Fijne dag gehad?

Hi!
Hier even een verslagje van onze gender reveal:
We hebben het in twee tijdsblokken verdeeld, familie en vrienden apart. Bij de eerste onthulling wisten wij het zelf natuurlijk ook nog niet. We hebben toen een pinata gebruikt waar we aan moesten trekken en vervolgens hebben we de taart aangesneden met een kleurtje binnenin. 
Bij de tweede onthulling heeft mijn vriend een voetbal tegen de muur buiten gegooid en hier kwam gekleurd poeder uit.
Het was een superleuke dag!
En het is een
...
Meisje! 

Leuk gebruikers, allebei een meisje! Het blijft toch een bijzonder moment zo'n geslachtsonthulling. Maar natuurlijk extra fijn dat ook de echo's weer goed waren!
Wij hebben een afspraak gemaakt voor zaterdag 7 november. Ben er nog niet echt over uit of we het tijdens de echo al willen horen of daarna willen onthullen als we bij m'n ouders zijn. Ons zoontje blijft daar namelijk even als wij de echo hebben. 

Spannend. Wij wachten nog netjes tor 20 weken echo.
Maar als dit allemaal lees wil ik het ook zo graag weten.... hihi
Nou ben benieuwd naar de rest, wij doen het ook via een voetbal ?

@gebruiker10267812 toen ik de extra echo had door de lichte bloedingen ongeveer anderhalve week geleden toen vertelde de verloskundige dat ze dacht toch echt wel een jongetje te zien! De geslachtsecho hadden we al gepland op 16 weken en die laten we ook staan, met de spoedecho kon mijn man niet mee door werk, bij 16 weken kan hij wel en vind het wel leuk dat hij het ook kan zien.

Terug
Bovenaan