April 2021 uitgerekend

Ik heb nu al een aantal keren gehad dat ik dacht iets te herkennen van de vorige zwangerschap qua gevoel van die eerste schopjes, hebben andere mama’s dit ook dat ze het idee hebben al iets te voelen of misschien ook wel de ‘nieuwe’ mama’s al?

Jaa ik heb soms het idee dat ik iets van dat 'geborrel' voel, waarvan ik bij mijn dochter later pas door had dat zij het was. Vooral savonds in bed als ik iets op mijn buik draai. Ben een echte buikslaper.

Wat leuk dat sommige het geslacht al weten! Ik word ook steeds nieuwsgieriger. Nog wachten tot 28 nov dan hebben we de 20 weken echo. Duurt nog lang!
Ik voel van alles in mijn buik, maar volgens mij nog niet het kindje.... 

Hoe voelen jullie je? Als ik voor mezelf mag spreken voel ik me langzaam zo de afgelopen 2 weken steeds beter alleen nog moe maar het verschrikkelijke misselijke is ..(weg!!)

hier wel al langzaam aan het shoppen en het eea al in huis aan het halen 

hoe doen jullie dit, pas in het nieuwe jaar of zijn jullie al begonnen?

ook twijfel ik tussen de Joolz Geo of de bugaboo cameleon, hebben jullie al een keuze gemaakt ?

Hier is het nog rustig in mn buik. Dacht eerst af en toe iets te vullen, maar dat was nog niks.
Momenteel nog aan het wachten op de uitslag van mn Nipt. Is nu 13 werkdagen geleden afgenomen, maar nog niks gehoord. Maandag naar de verloskundige om voor het eerst het hartje te horen. Hopelijk dan ook meer info over de nipt. 
met shoppen wacht ik nog ff totdat we het geslacht weten. Hebben natuurlijk nog veel van de 1e. Vind een wagen wel echt lastig omdat we zelf nu een Joolz dat 3 hebben en je daar geen duowagen van kan maken. Zal uiteindelijk een meerijdplankje komen en een duo buggy denk ik...

Wat is het rustig hier!
Ik heb ook niet het gevoel dat ik de baby al voel, maar weet dan ook niet wat ik moet verwachten.
Gisteren op Kinderwagenjacht geweest, wat een keuzes en vermoeiend zeg, maar ook wel weer heel leuk :)
Wij beginnen alvast langzaam, moeten echt veel hebben zeg, had ik nog niet zo overna gedacht ?

Fijn dat misselijkheid weg trekt. En ja welke kinderwagen beter is geen idee...
Hier kan het beter veel hoofdpijn en bandenpijn. Wij gaan pas shoppen na de 20 weken echo. 
Ik heb nog zoveel angst dat geen inkopen durf te doen. Is de angst bij jullie bekend?

Qua kinderwagen hebben wij die van onze eerste nog die prima mee kan gaan voor de tweede ronde. Dat is een mutsy igo/i2. De keuze is hier toentertijd op gevallen omdat ik hem erg mooi vond, stevig vond aanvoelen, goed vond rijden en ‘licht’ in gewicht was. We hadden toen in de winkel met verschillende merken op van die parcours gereden, erg handig haha.
Met shoppen bij de eerste hebben we dat steeds beetje bij beetje gedaan vanaf zo’n 20 weken ongeveer, ik had ook een soort angst voor die tijd wat Gebruiker10260523 zegt. Eigenlijk steeds gekeken wat is in de aanbieding waardoor we de ene week dit kochten twee weken later weer een ander item. Voor de tweede hebben we eigenlijk niet zoveel nodig, wel gaan we nog een grote zolderverbouwing aan omdat we zelf dan onze slaapkamer op zolder willen en de kinderen dan op de eerste verdieping. Hopelijk verloopt dat een beetje vlekkeloos want ik vind over het algemeen dat verbouwingen nogal stressvol zijn.
@Dannie ik hoop dat je maandag duidelijkheid krijgt over je NIPT uitslag, duurt wel lang maar misschien zitten de laboratoria in een drukke periode?

Terug
Bovenaan