Qua kinderwagen hebben wij die van onze eerste nog die prima mee kan gaan voor de tweede ronde. Dat is een mutsy igo/i2. De keuze is hier toentertijd op gevallen omdat ik hem erg mooi vond, stevig vond aanvoelen, goed vond rijden en ‘licht’ in gewicht was. We hadden toen in de winkel met verschillende merken op van die parcours gereden, erg handig haha.
Met shoppen bij de eerste hebben we dat steeds beetje bij beetje gedaan vanaf zo’n 20 weken ongeveer, ik had ook een soort angst voor die tijd wat Gebruiker10260523 zegt. Eigenlijk steeds gekeken wat is in de aanbieding waardoor we de ene week dit kochten twee weken later weer een ander item. Voor de tweede hebben we eigenlijk niet zoveel nodig, wel gaan we nog een grote zolderverbouwing aan omdat we zelf dan onze slaapkamer op zolder willen en de kinderen dan op de eerste verdieping. Hopelijk verloopt dat een beetje vlekkeloos want ik vind over het algemeen dat verbouwingen nogal stressvol zijn.
@Dannie ik hoop dat je maandag duidelijkheid krijgt over je NIPT uitslag, duurt wel lang maar misschien zitten de laboratoria in een drukke periode?