April 2021 uitgerekend

Hi ladies!
Bijna tijd voor de 20 weken echo (morgenvroeg). Ik ben wel weer heel benieuwd om onze prinses te zien.
Ik voel wel al vanalles, maar nog niet van buitenaf. Het begon als plopjes en nu voel ik haar ook steeds meer bewegen. Ze drukt wel vrij vaak op mijn blaas, dat is iets minder fijn.
Ik kon het niet laten, heb vorig weekend toch al wat roze kleertjes geshopt in de Primark.
We hebben inmiddels ook al een kennismaking gehad bij een kdv en met een gastouder. Beide heel fijn. We gaan nog verder oriënteren en dan hoop ik wel binnen een paar weken een keuze te kunnen maken.
Fijn weekend alvast allemaal!

[quote quote=10373028]@gebruiker10277253 hoe is je echo gegaan?[/quote]
Ging goed! Leuk om de baby weer te zien. Ze was echt heel beweeglijk, dat was wel grappig om te zien. 
Geen bijzonderheden, alleen een beetje aan de kleine kant. Ze zei -5 dagen en ze mogen -15 of +15 zijn, dus nog geen reden tot paniek. Ze is de afgelopen dagen ook goed voelbaar, nu nog alleen voor mij.
Andere mensen ook al de 20 weken echo gehad of gepland staan? 

Fijn dat de 20-wekenecho goed was zeg! Blijft toch altijd spannend moment. Die van ons is op 1 december gepland. 

Ik voel de baby nu een weekje. Morgen ben ik 17 weken. Scheelt misschien dat het de tweede is. Het is nog niet zo regelmatig, maar vind het al wel een heel gezellig gevoel geven. Ons eerste kindje voelde ik met 18 weken. 

@gebruiker10277253 wat fijn dat de echo goed ging, krijg je dan nog later een extra echo voor een meting of valt het gewoon zodanig binnen de marge dat dat niet nodig is?  

Ik heb volgende week woensdag de echo, ben naast ons kindje ook heel benieuwd of mijn placenta dan binnen de ‘save zone’ zit zodat ik toch natuurlijk mag bevallen uiteindelijk. Hij zat bij een eerdere echo nog te dicht bij de uitgang, maar de vk vertelde dat in de meeste gevallen het met de tijd goed omhoog groeit.

Wat fijn dat de echo goed was gebruiker! Toch altijd een heel spannend moment. 
Ik heb volgende week zaterdag de 20 weken echo. Ik vind het wel weer heel erg spannend. Ondanks dat ik ruim 18weken ben en het de 2e is, voel ik ons kindje nog niet. Nu ligt de placenta wel aan de voorkant en ik voel wel af en toe was hards en dan denk ik.. volgens mij ligt het kindje hier. 

Terug
Bovenaan