April 2021 uitgerekend

@Jippie fijn dat alles er goed uit zag, ik kan mij wel voorstellen dat als je wat anders in gedachte had het even omschakelen is. Volgens mij zijn wij tot nu toe de enige twee die een jongetje krijgen of waren er toch nog meer mama’s die een jongetje verwachten?

@Jippie fijn die goede echo! Snap inderdaad dat het even schakelen is. Wel heel leuk dat de jongens straks samen kunnen spelen. 
Ik ben nog steeds bang dat ze dinsdag gaan zeggen dat ik een jongen krijg ipv een meisje. Kon het namelijk niet laten om al roze kleertjes te kopen.
Leidinggevende reageerde goed. Zei dat de gezondheid van mij en de baby het belangrijkste is en dat we na het weekend verder zou kijken. 
Nog drie weken en dan twee weekjes kerstvakantie!

De 20-weken was helemaal goed! Het was nog even spannend, ze kreeg haar hartje niet goed in beeld. Dus even terug de wachtkamer in met de hoop dat ze uit zichzelf goed ging draaien. Hierna gelukkig wel goed beeld om haar hartje te beoordelen. Maar wat vond ik het spannend vanochtend! Heel dankbaar dat alles goed was.

Hi een vraagje;
Ik wil graag een voedingskussen bestellen, zodat ik fijner kan slapen en uiteraard voor de baby zodra ze er is. 
Wat vinden jullie fijner? Vulling van stof of van die balletjes? 
Ik heb verschillende merken gezien, waaronder Doomoo en Bamboom.
Heeft iemand van jullie ervaringen opgedaan met een van die merken? 
Dankjewel alvast!

De Doomoo buddy heeft balletjes en dat is de enige waar ik ervaring mee heb.
Volgens mij kan je de balletjes ook aanvullen als het kussen te slap wordt. 

Wat fijn Dannie! Spannend is dat dan even he? Ik moest even bewegen, want ze kon het hartje ook niet goed zien in 1e instantie.
@ jasmijn, ja volgens mij zijn er weinig die een jongen krijgen.
Ik heb geen idee eigenlijk wat voor vulling er in zit. Hij ligt ook nog op zolder haha. 
Ik moet ook nog 2 weken werken en dan heerlijk 2 weken kerstvakantie en dan nog 7 weken werken. Stop uiteindelijk met 32 weken, doordat ik dan voorjaarsvakantie heb en van onze 1e zoon heb ik nog 3 dagen tegoed dus die plak ik na de vakantie en dan begint mijn verlof officieel.

Ik heb een snoozzz voedingskussen, zitten van die kleine korreltjes in. Erg fijn kussen voor de bv. Slapen deed ik de vorige zwangerschap met een goedkope van de Kruidvat, die zijn niet fijn tijdens het voeden. Slaap nu nog prima zonder dus hou hem nog even in de kast.

Terug
Bovenaan