Ons zoontje gaat inderdaad naar zijn opa&oma of naar de andere oma. Beiden wonen in dezelfde plaats als wij. Omdat ik eind april ben uitgerekend is het dan ook bijna meivakantie en hebben ze allemaal vrij. Ik ga er ook vanuit dat ons zoontje daar wel meer dan 1 nachtje gaat slapen. Gelukkig is hij fan van alledrie en is hij daar al 1 dag in de week, dus alle benodigdheden zijn er al. Ik vind het wel een gek idee dat hij ons niet mag opzoeken in het ziekenhuis. Maar misschien zijn de regels dan anders. En ik denk dat ik er meer last van zal hebben dan hij.
Ik groei ook lekker door. Met kerst zien we ook niet allebei onze ouders. Besloten om het te verplaatsen. Halfbroertjes van mijn vriend zijn nog in de puberleeftijd en houden minder rekening met de Corona. Nu ben ik zelf docent middelbare school, maar mn schoonvader vond het te riskant als ik ze zou zien en ze mij zouden besmetten. Halen het gewoon in als de cijfers weer wat zakken.
Ik groei ook lekker door. Met kerst zien we ook niet allebei onze ouders. Besloten om het te verplaatsen. Halfbroertjes van mijn vriend zijn nog in de puberleeftijd en houden minder rekening met de Corona. Nu ben ik zelf docent middelbare school, maar mn schoonvader vond het te riskant als ik ze zou zien en ze mij zouden besmetten. Halen het gewoon in als de cijfers weer wat zakken.