April 2021 uitgerekend

Ons zoontje gaat inderdaad naar zijn opa&oma of naar de andere oma. Beiden wonen in dezelfde plaats als wij. Omdat ik eind april ben uitgerekend is het dan ook bijna meivakantie en hebben ze allemaal vrij. Ik ga er ook vanuit dat ons zoontje daar wel meer dan 1 nachtje gaat slapen. Gelukkig is hij fan van alledrie en is hij daar al 1 dag in de week, dus alle benodigdheden zijn er al. Ik vind het wel een gek idee dat hij ons niet mag opzoeken in het ziekenhuis. Maar misschien zijn de regels dan anders. En ik denk dat ik er meer last van zal hebben dan hij. 

Ik groei ook lekker door. Met kerst zien we ook niet allebei onze ouders. Besloten om het te verplaatsen. Halfbroertjes van mijn vriend zijn nog in de puberleeftijd en houden minder rekening met de Corona. Nu ben ik zelf docent middelbare school, maar mn schoonvader vond het te riskant als ik ze zou zien en ze mij zouden besmetten. Halen het gewoon in als de cijfers weer wat zakken.

Super leuk!!! Ik zag net mijn buik voor het eerst bewegen van de schopjes!! Hebben jullie dat ook al gezien? En voelen jullie partners de baby al?? Hier nog niet hoor, maar dat zal niet lang meer duren, gok ik.
Gisteren heeft mijn vriend ook de Kinder app maar weer gedownload en mij ook een uitnodiging gestuurd. We kunnen dus weer namen liken en kijken of we matchen.

@jippie wat leuk heh! Ik heb het zelfs al opgenomen op mijn telefoon haha. Duurde even want dan zal je net zien als je het wilt vastleggen blijft meneer stil daarbinnen, maar het is gelukt. Mijn partner kan het ook al een tijdje voelen. Zo'n fijn gevoel is dat toch als je de baby voelt schoppen en draaien.

[quote quote=10386603]@jippie wat leuk heh! Ik heb het zelfs al opgenomen op mijn telefoon haha. Duurde even want dan zal je net zien als je het wilt vastleggen blijft meneer stil daarbinnen, maar het is gelukt. Mijn partner kan het ook al een tijdje voelen. Zo'n fijn gevoel is dat toch als je de baby voelt schoppen en draaien.[/quote]Haha dit is zo herkenbaar. Ik heb het ook al meerdere keren proberen te filmen, maar dan stopt ze. Eigenwijze baby's hè.
Mijn vriend heeft wel al iets gevoeld maar niet heel duidelijk. Ze ligt heel erg laag en de placenta ligt aan de voorkant, dus duurt denk ik nog even.
Gelukkig hebben we al een naam, dat scheelt.

Haha ja bij de 1e wilde ik het ook elke keer filmen, maar dat lukte toen ook niet, omdat hij dan stil ging liggen. Hij lag zelden stil, maar wel als ik mijn telefoon had haha.
Maar heerlijk gevoel weer om het een beetje te voelen. Dat maakt je toch wat zekerder.

Dannie ik moet inderdaad ook vast naar de gynaecoloog bellen voor een afspraak over de bevalling. Het wordt nu waarschijnlijk wel een telefonische afspraak.

Net bij de verloskundige geweest. Weer helemaal goedgekeurd. Krijg met 27, 30 en 33 weken een groei echo dus mag de komende weken lekker vaak kijken naar ons kindje.

Babymommaaa
Ik woon ook in limburg. Mijn voorkeur gaat uit na thuis bevallen. 
Maar ze hebbe lichte verstoring gezien in suikers, dus als dit niet veranderd en groeiecho afwijking laat zien moet wel in ziekenhuis bevallen.
Ik heb gekozen voor roermond. Heerlen heb geen goede ervaringen mee en mijn verloskundige vind maastricht nog ouderwets?.
Maar ligt er ook aan waar je in limburg woont.

Terug
Bovenaan