April 2021 uitgerekend

Hoi niempje.
Ze hebben alle onderzoeken gedaan die ze maar konden bedenken maar is niks gevonden. Gewoon dikke pech. Ik had hem die middag nog voelen bewegen en savonds konden ze geen hardslag meer vinden. 

Oh jeetje kyrtje wat erg! Ik hoop voor je dat je nu een gezond kindje op de wereld mag zetten. Ze zullen het nu vast allemaal goed in de gaten gaan houden!! 

Hey!
Ja ik hoop het ook!! Ik zie trouwens in oude berichten dat jullie een app hebben aangemaakt? Ik zou het leuk vinden om me daar ook bij aan te sluiten..als jullie dat goed vinden dan hahaha.

29e licht positief en vandaag 4 augustus pas een knaltest dus ik neem vandaag als 4 weken zwanger. Na 3 miskramen en mega lichte testen nu dan toch een knal test!!!!

Uitgerekende datum voor nu 13 april ♡

Wat heftig Kyrtje! Hopelijk gaat alles deze ronde wel goed, maar snap dat het voor jou helemaal spannend is! In ieder geval wel van harte gefeliciteerd! 

Heey Kyrtje  Ja dat klopt! We hebben ook een facebook pagina misschien dat je dat ook leuk vindt? Zoja mag jr even een mailtje sturen naar zwangerapril2021@hotmail.com  

Mouikebeth: ik voeg me ook graag toe aan de app groep. 
Jeetje Kyrtje, wat heftig!! Ik wens jullie onwijs veel kracht en gezondheid dat deze zwangerschap! 

Terug
Bovenaan