April 2021 uitgerekend

@jippie. Het is ook een combinatie met dit grauwe saaie weer dat het af en toe echt saai is deze lockdown. Even afwachten waar ze morgen nog extra mee komen ook. Niet dat ik iets met een avondklok heb, door mijn peuter ben ik ‘s avonds toch altijd thuis.

Zat er wel aan te denken deze week te beginnen met het volgen van online yoga oid om toch voldoende in beweging te blijven. Iemand een tip voor goede online zwangerschapsyoga?

Verder volg ik via spotify wat podcasts, oa mama’en van Nina Pierson. Heel relaxed om ‘s avonds te luisteren.

Ik zit inmiddels in het derde trimester en dat voel ik qua energie ook! Maar wat zijn we al ver ?. Nog even en het word weer voorjaar en kunnen we onze baby’s ontmoeten. Can’t wait ?. Succes allemaal in deze lockdown!

Vandaag suiker geprikt, maar de waardes zijn gelukkig heel normaal.

@babymomma ik werk maar 3 dagen maar inderdaad gewoon op locatie. Geef online lessen in de ochtend en ik vind het toch ook wel gezelliger dan thuis zitten. Ik hoef geen noodopvang te doen gelukkig. Ze hebben mij buiten het rooster gelaten.
De kinderwagen ken ik niet... wij hebben een dubatti van ons 1e kindje.

@lizjacobs ik ken geen goede online yoga cursus dus ik kan je helaas niet helpen... ik sport nog 3 keer in de week buiten in tweetallen een circuit bij de sportschool dus dat is wel fijn. Ik merk ook dat ik weer veel vermoeider ben, maar dat komt denk ik ook wel door het weer en dat het snel donker is.

@jippie

Ja ik ben vervanger in een cluster met 2 dagen groep 3 en de rest waar nodig en jij?

Ik ga 8 maart met verlof met 36 weken.

Ik hoop op z'n minst na de vakantie nog die 2 weekjes met de klas te hebben. Zou het zo jammer vinden om afscheid te moeten nemen via teams.
Ze hebben me namelijk onlangs laten weten dat mijn contract niet verlengd wordt in juli dus per 1 aug heb ik geen baan meer. Ben hard op zoek, maar zwanger solliciteren zit niet echt mee..

En jij?

@Babymommaaa Wat ontzettend vervelend dat je contract niet verlengd wordt. Ga je weer opzoek naar een baan in dezelfde sector of ben je je wat breder aan het orienteren? Lijkt mij lastig in deze tijd een baan te vinden. Om mij heen verliezen mensen helaas ook hun baan door schrapping wegens corona.
Ik ben overigens ook echt wel al de weken aan het aftellen. Mijn baan is eigenlijk nooit minder geworden door de corona en ik heb het er steeds zwaarder mee. Vanacht ook zo slecht geslapen omdat ik enorme last had van mijn bekken. Dinsdag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige en ben benieuwd of zij nog oefeningen heeft of tips om de pijn te verminderen.
Doen jullie oefeningen teggen bekkenpijn?

@Jasmijn-S:
Ik heb zowel in het onderwijs gesolliciteerd als op andere plekken. Ik wil wel graag iets rondom zorg/onderwijs/begeleiding. Maar bijv. Teamleider kinderopvang heb ik ook op gesolliciteerd. Is inderdaad vervelend en zwaar nu, maar het komt vast wel weer goed uiteindelijk.

Ik ben in behandeling bij een bekkentherapeut, al jaren eigenlijk. Ik doe geen oefeningen, het wordt meestal los gemasseerd. Wel krijg ik tips over houdingen enz. Ik heb een voedingskussen van Snoozz waar ik mee slaap. Ik zal zo de link hier in plakken, is echt een aanrader!

Terug
Bovenaan