Omdat het de vorige keer mis ging even in 2 delen
@jasmijn-S
In mijn vorige bericht dit vergeten
Rhesus-C heeft dat met je bloedgroep te maken? Heb er wel ooit van gehoord maar weet niet zo goed wat het is.. ben je er al op geprikt? Zo ja, hoe was het?
@Babymommaaa..
Ik ken de mi amore kinderwagen niet.. heb hem even opgezocht, hij ziet er degelijk en goed uit.. ik ken iemand met een wagen met soortgelijke functies (geen idee welk merk).. wat ik wel weet is dat zij wel voor onderweg zo'n klein fietspompje mee had, met luchtbanden is het soms prettig om wat lucht in de banden te pompen.. ik vind hem er wel uit zien als een goede kinderwagen, ook prettig dat de duwbeugel zo verstelbaar is.. wij hebben de bugaboo chameleon.. die heeft een "bak" en een zitinzet die je op 2 manieren kan plaatsen (en je kan de stang omzetten dat je kan wisselen van grote of kleine wielen vppr) wel prettig dat je autostoel meteen op de wagen past.. scheelt ruimte in de auto..
Wat rot dat je je ontslag hebt gehad.. het is inderdaad hopen dat je niet via zoom afscheid hoeft te nemen.. ik weet dat dat nu nog lastig is vanwege de maatregelen maar misschien kun je anders een combi regelen van een kraamborrel/afscheid.. dan kunnen ze toch nog even kennismaken met jullie kindje en afscheid nemen... hoop dat je snel wat nieuws vind..
Wat een mijlpaal 30 weken.. ben zelf nu 28 weken.. 30 weken is toch wel weer een moment vind ik, dan ga je echt richting laatste dingen regelen en je verlof enzo.. ook krijg je dan wat meer afspraken met je verloskundige..
Mag je voor je slaapprobleem geen melatonine slikken (weet niet of dat mag in de zwangerschap) maar dat is ook een stofje om slaap te bevorderen en zo bij de drogist te verkrijgen.. misschien helpt dat een beetje (als het mag natuurlijk)..
Wat ik deed met/na 30 weken was voornamelijk alles nog een keer checken, kleertjes wassen, vast de box opbouwen, bed verhogen dat soort dingen.. wilde dat voor 35 weken klaar hebben, dan heb je dat op tijd klaar, geeft dat rust in je hoofd, ook als je kindje dan eerder komt..
@jippie
Wat fijn dat je groeiecho voor nu goed was.. hopen dat dat zo blijft.. heb je ook echo foto's mee gekregen?
Hoe vond je het suiker prikken? Ging dit goed?
Dank allen voor jullie reacties over de geboortekaartjes en coronaregels.. wij hebben besloten dat, mochten er tzt nog "strenge" regels zijn we dat kenbaar maken met een los kaartje zodat het niet op het kaartje staat.. mijn familie woont meer dan een uur rijden bij ons vandaan dus die maken sowieso afspraak maar wil voor hun eigenlijk geen raamvisite doen.. dat wordt dus nog lastig, hoop dat de regels tzt wat soepeler zijn (iig qua bezoekersaantallen)
Ik wordt deze week als het goed is gebeld door het kraamzorg bureau voor afspraak intake (had bij de eerste een ander maar die zitten tegen een faillissement aan/hebben interne problemen, dat vind ik geen prettig idee).. hebben jullie deze afspraak al gehad/gemaakt?
Fijne dag allemaal!