O ja voor je to go bag..
Ik had echt te veel mee, haha
Wat ik me nog kan herinneren wat ik echt gebruikt heb zijn de volgende dingen..
Een flesje drinken (je krijgt daar ook drinken maar vond mijn eigen flesje fijn) voor mijn man ook wat eten/drinken (sommige dingen zijn voor hem wel inbegrepen sommige niet was bijv. Bij ons wel ontbijt/koffie/thee maar verder niet), telefoon,oplader, evt. Camera, we hadden voor mijn man tablet mee (kon hij spelletje doen als ik hem op dat moment niet nodig had) lippenbalsem, kleertjes voor de baby, 2 setjes kleding en toilet spullen voor onszelf, warme sokken, slippers om op rond te lopen, ik had een dekentje mee voor in de maxi cosi voor de reis naar huis, ik had ook een telefoonlijst gemaakt met alle contacten die we wilden bellen (stel dat er wat was dat we dat gewoon bij de hand hadden), boekje van de vk had ik mee maar dat hoefde niet per se
Jij wil een badbevalling (toch?) Dan willen ze wel dat je man/partner/vriend ook badkleding bij zich heeft voor het geval dat hij mee in bad gaat..
Maar in het ziekenhuis hebben ze ook heel veel spullen..
Tip voor kleding voor je man, het kan wel warm zijn maar hoeft niet per se dus een t shirt en een vest is makkelijker dan een trui
Ik heb in een ander bericht een tip gegeven van iemand op YouTube "verlosmoeder" zij heeft ook een filmpje over je to go bag (zij is verloskundige en moeder)
Fijne avond