April 2021 uitgerekend

Hebben jullie de laatste week ook vaak dat je geen bericht kan plaatsen. Hij zegt bij mij na het typen van een reactie elke keer oeps er is iets misgegaan.

Nu 2 avonden magnesium geslikt en beide nachten veel beter geslapen en geen kramp meer gehad. Ook niet dat het richting kramp ging dus het lijkt te werken.

Jasmijn wat fijn dat jullie de 2e naam denken te hebben. Wij hebben nu ideeën voor de naam. Zondag gaan we lekker samen uitgebreid eten en gaan we het ook nog even over de naam hebben.

Pm ik heb soms ook wel dat ik niet op woorden kan komen hoor. Maar heb ik wel vaker last van haha.

Hi!

Ik had dat eerst ook, die problemen met berichtjes posten. Maar was opeens opgelost toen de app vernieuwd is.

Uit mijn woorden komen is geen probleem. Ben daarentegen wel mega lomp. Heb nul balans en loop overal tegenaan haha. Heel handig.

Hier geen last van krampen gelukkig. Wel van erg veel vocht waar je niet soepeler van wordt. Vorige zwangerschap al vroeg hypertensie en later pre-eclampsie. Bloeddruk blijft ondanks de herkenbare klachten gelukkig nog wel stabiel.
Ben sinds vorige week halve dagen gaan werken. Geeft me wel rust om op de werkdagen 's middags ook echt rust te kunnen pakken omdat mijn dochter dan op de opvang is. Hopelijk zingen we het zo nog even uit met een stabiele bloeddruk.
Nu maar eens op zoek naar geboortekaartjes en het uitzoeken van de babyspullen. De kleine ligt wel volledig over dwars, al 2 weken. Hij/zij heeft nog paar weken de tijd van draaien, hopelijk doet ie dat ook!

Toevallig lag onze prinses tijdens de laatste controle/groeiecho voor de eerste keer met het hoofdje naar beneden. Tot nu toe lag ze inderdaad ook dwars. Maar het kan nog allemaal veranderen.
Hebben jullie al het bevalplan met de verloskundige besproken? Wij moeten dit nog doen.

@junidochter wat fijn dat je halve dagen kan werken. Ik kijk er zo naar uit als deze laatste werkweken erop zitten. 11 maart is mijn laatste werkdag.

@babymommaaa bevallingsplan bespreking heb ik 8 maart. Maar die zal net zo kort en hetzelfde zijn als vorige keer. Dat mijn man aanwezig moet zijn en ik graag een bevalling zonder pijnbestrijding zou willen. Heb jij specifieke wensen?

Ik wil uiteraard ook graag dat mijn vriend erbij is. Wil graag in bad bevallen in het ziekenhuis. Voor de rest niet veel specifieke wensen. Mocht het te snel gaan, vind ik thuis bevallen ook prima.
@Jasmijn;
Mag ik vragen waarom je per se zonder pijnbestrijding wil?

@babymommaaa ik kies ervoor om het zonder pijnbestrijding te doen omdat het voor mij persoonlijk goed voelt om een zo natuurlijk mogelijke bevalling te hebben. Voorderest heb ik er niets op tegen en is het fijn dat de mogelijkheid bestaat voor de mama’s die dit wel willen of als het nodig is.

Terug
Bovenaan