@Jasmijn-s
Ja inderdaad ik ook officieel 15 maart (maar weet niet of ik eerder verlof heb doordat ik dan gewoon niet meer ingeroosterd wordt)..
Snap het wel dat het lastig is, je staat nu zeg maar psychisch in de modus rust en voorbereiding baby terwijl je nog werkt.. je gaat toch af tellen.. ik weet niet hoeveel ik nog werk maar tel de weken ook af terwijl ik dus veel thuis zit.. ook vooral omdat ik daarna niet meer in de gaten hoef te houden of ik wel/niet wordt ingeroosterd... al die regels rondom corona maakt het ook vermoeiend (vind ik).. je bent bezig met alle dagelijkse dingen, er groeit een baby in je buik wat energie kost en dan ook nog die steeds veranderde regels..
Volgende week zou ik niet werken maar er wordt misschien geschoven en ze hebben gevraagd of ik voor de donderdag wel beschikbaar wil zijn.. en misschien mag de bhv cursus a.s maandag toch doorgaan door de versoepelingen..
@jippie
Fijn dat je intake met de kraamzorg goed was, mijn gesprek was ook goed alleen het verslag van het gesprek is niet volledig waardoor de informatie niet over komt, ga ze dus nog even bellen..
Heb je een afspraak in het ziekenhuis ivm de eventuele keizersnede of ben je overgedragen door de verloskundige?
Ik heb vlagen van nesteldrang en ik zie mijn man daar dan erg om lachen als hij het merkt maar vorige week had hij er ineens last van, hij heeft de hele administratie uitgezocht en wat kasten.. vervolgens zocht hij een onderdeel van speelgoed van onze dochter dus ik zei dat ik haar speelgoed etc. Sowieso nog uit wilde zoeken (puzzels/speelsets weer compleet, te kleine onderdelen voor de baby opbergen, waar ze niet meer mee speelt naar zolder etc.) Ze is binnenkort namelijk ook jarig.. dat is dus nu ook gebeurd, dat hebben we even samen gedaan.. ik heb ook de wasmachine en droger gereinigd, alle kleertjes zijn al gewassen, de box staat al in de kamer, het ledikant in onze kamer etc.
Wat ik nog echt wil doen is boxkleed,wipstoel en kinderwagen wassen en het kamertje nog even decoreren.. voor de rest vooral dingen die wel kunnen maar niet per se hoeven..
@Babymommaaa
Ja heerlijk weer, krijg je energie van..
Fijn dat het toch goed komt met de kinderwagen, slim dat je vriend hem op gaat halen..
Ben benieuwd, vonden jullie hetzelfde kaartje het leukst?
Ik wilde even enveloppen bestellen maar lukt niet echt (moet min. 5 kaartjes bestellen om de enveloppen te kunnen bestellen en krijg dan steeds melding dat aantallen van kaartjes en enveloppen niet overeen komen) ga dus binnenkort even bellen/mailen..
Babyshower heb ik denk ik niet.. bij ons in de familie/omgeving wordt dat als verrassing door anderen geregeld.. bij onze dochter wilde ze babyshower doen maar ik vroeg wie ze dan uit wilde nodigen (woon 1/1,5 uur van mijn familie vandaan) en de meeste waren niet eens de mensen die ik ken of spreek/zie... waren mijn moeders vriendinnen, mijn oma, wat achternichtjes en dan mijn schoonfamilie.. ze hebben dat toen dus niet gedaan.. ik denk nu ook niet..
vriendin van mijn zusje is iets eerder uitgerekend dan ik en ze hebben haar uit het huis gelokt (vriend nam haar mee) hebben ze haar huis versierd en cadeaus gebracht, hapjestafel voor hun klaar gezet toen allemaal digitaal in een groep spelletjes gedaan en cadeaus uitpakken.. (toen ze dus thuis was)..
Als je graag wat wil doen zou ik zeggen regel wat, dan heb je ook iets leuks om te regelen en naar uit te zien.. misschien kan je het samen met een vriendin regelen, is ook gezellig.. je kan op de uitnodiging bijvoorbeeld ook zetten "het is misschien wat kort dag maar ik zou graag met jullie toch een Babyshower vieren en hoop dat je er bij kan zijn" dan weten ze dat je je bewust bent dat het wat kort dag is maar dat je het toch fijn vind.. je hebt ook datumplanner, dan geef je wat beschikbare data, dat stuur je naar iedereen en dan kunnen ze aanvinken wanneer ze kunnen, dan kan je zien wanneer de meeste kunnen en/of wanneer van die data diegene die je er het liefst bij hebt kunnen.. zo hou je toch ook een beetje rekening maar kan je toch wat doen..
Bij ixxi kan je fotocollage laten maken maar is soort kliksysteem waardoor je de foto's steeds kunt wisselen van plek of kunt vervangen door anderen..
O ja, ik had nog geïnformeerd bij de Vk en onze zoon is nog niet volledig ingedaald, hij ligt met zijn hoofd naar beneden bij mijn bekken maar hij kan zijn hoofdje nog wiebelen en om zijn as draaien maar hij ligt dus wel al de goede kant op.. hij is dus of weer omhoog gekropen of ik heb het met de echo verkeerd begrepen.. beide is mogelijk...