April 2021 uitgerekend

@PM:
Ja, dat geloof ik ook wel. Maar is fijn om al eens uit te proberen en ziet er leuk uit zo opgemaakt.
Haha dat is gek, trakteren als jij met verlof gaat. Tenminste dat vind ik dan. Ik heb al getrakteerd bij de aankondiging en ik ga nog trakteren bij de geboorte, dus dat vind ik wel voldoende zo.

@PM: hoeveel kaartjes heb je toen besteld? Ik denk 30-40 ongeveer. Is dat veel/weinig? En ja sluitzegels zijn leuk. Geboortezegels krijg ik gewoon bij de Bruna enzo neem ik aan?

@PM:Ja officiëel mag er maar 1 persoon op bezoek toch? Ik ben er zelf niet erg strikt in. Weet wel dat de kraamzorg heeft aangegeven dat er geen bezoek mag komen als zij er zijn ivm corona. Dus dat worden dan bezoekjes na etenstijd of de kraamzorg moet eerder stoppen/ later beginnen. Mijn naaste familie komt denk ik steeds gewoon in delen. Ik denk bijv. Mijn beste vriendin, mijn stiefmoeder en zusje, mijn stiefvader, mijn vader en van mijn vriend zijn moeder en broers/zussen. Voor de rest denk ik inderdaad gewoon een borrel na 2 weken ofzo. Ligt een beetje aan de situatie hoe het dan met ons is en met de regeltjes. We hebben gelukkig nog een paar weken als het goed is.

Hebben jullie iets van een geboortebord/geboortesticker besteld? En hoe vinden jullie van die gepersonaliseerde kadootjes? Ik vind dat echt enig..

Ik heb even berekend. Ik denk dat ik toch al gauw op 45 zit qua kaartjes. Maar ik denk dat ik bij sommige misschien een digitaal kaartje verstuur. Dus dan komt het ongeveer op 35 gewone kaartjes en 10 digitaal. Doen jullie dit ook of krijgt bij jullie iedereen een papieren kaartje?

Ik weet niet meer precies wie wat zei of vroeg dus gewoon in het algemeen.
Ik heb wel getrakteerd toen ik met verlof hing. Heb een taart gemaakt en in de teamkamer neergezet.
Qua kaartjes... vorige keer kreeg ik ze gratis dus toen heb ik er uiteindelijk veel meer besteld, volgens mij 110 ofzo. We hebben ook wel grote families en collega's en vrienden etc. Alles hier in de buurt hebben onze ouders bezorgd. Die geboortezegels gaan per 50 ja.

Hier is het ook gewoon dat goede vriendinnen de babyshower regelen. Bij een 2e volgens mij niet dus ik verwacht niets en zeker niet met deze tijden. Ik snap wel dat het jammer is als het je eerste kindje is... ik vond het ook heel gezellig.

@babymommaaa wij doen geen digitale kaartjes, alleen papieren kaartjes.

@jippie iets van een taart is denk ik altijd wel goed. Misschien moet ik het mijzelf niet te moeilijk maken en gewoon wat lekkers meenemen.

Hebben jullie ook last met adem halen? Kan er soms zo’n last van hebben dat ik het idee heb dat ik te weinig lucht binnen krijg. Heb dit niet altijd hoor maar ik kon er vannacht zo slecht van slapen. Bij mn eerste zwangerschap hier totaal geen last van gehad maar nu wel.

Ik heb bij kaartje2go even nagevraagd. Je kunt ook een deel naar je eigen adres laten sturen en een deel al naar de ontvangers sturen. Ik denk dat ik dat doe. Er kwam iets van staffelkorting bovenop. Geen idee wat dat is, maar het scheelt wel met postzegels denk ik zo. Vind namelijk 50 euro aan postzegels bij de 120 euro aan kaartjes opgeteld wel best veel. Of ligt dat aan mij?
Wat doen jullie? Rechtstreeks, zelf bezorgen of zelf sturen?

Terug
Bovenaan