April 2021 uitgerekend

Hier vandaag action en prenatal op het programma. Verder gaat het echt snel. Ik genoot wel echt veel van het weer de afgelopen weken.

Qua producten.. wij hebben de babyfoon via Ali express was met een week binnen. Dezelfde als die we voor onze zoon gebruiken voor 35 euro. Zit beeld en geluid op en je kunt praten tegen je kindje en 1 muziekje. Die hebben wij veel gebruikt als hij niet kon slapen toen hij tussen de 1 en 1.5 was. Dan sliep hij altijd binnen 5 min.

Babynestje heb ik toen voor mijn babyshower gehad. Daar heeft onze zoon echt suuuper veel in gelegen.

Babykussen heb ik niet.. en geen ervaring met plat hoofdje..
Foodprocessir heb ik wat later gekocht met mama mazzeldagen en met een Philips cashback korting.

@Jippie;
Thanks voor de tips.

Ik heb allerlei lijstjes en links opgeslagen, dus ik kan nog even op mijn gemak kijken.
Gisteren heeft een goede kennis alles opgehangen van plankjes in de babykamer dus ik kan vandaag beginnen met alles inruimen. Lekker kramen.
De tijd vliegt echt inderdaad. Vandaag de laatste dag lekker weer en dan wordt het helaas weer wat minder.
Hebben jullie ook gepersonaliseerde spulletjes met naam erop? Ik wil graag een mutsje, een naambordje en een speenkoord met naam. ?

Ik heb nog geen gepersonaliseerde spullen. Ik heb een speenkoord met naam op het cadeaulijstje staan. Heb ik bij de oudste ook gehad, maar die duimde vanaf 6 weken ipv zijn speen te gebruiken. En hij heeft ook een little dutch trein met naam etc gekregen en nog een fotolijst met geboortegegevens.

Ik heb twee speenkoorden besteld met naam erop. Misschien gebruikt ze geen speentje, maar dan vinden we er vast een andere bestemming voor. Kon het niet laten. Vond het zo schattig. Eentje is met roze en goud en de ander met mint en zilver. Kunnen we een beetje afstemmen op outfits.
De babykamer is klaar, maar ik kan hier alleen afbeeldingen toevoegen via sites zie ik. Iemand behoefte om nummers/Facebook uit te wisselen? Ik ben lid van een Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/308950703823944/?ref=share

Is hier nog iemand lid van?

Heej, 
Ik heb de afgelopen dagen wel mee gelezen en ga nu even reageren maar reageer denk ik deze week wat minder.. we hebben iemand in onze naasten kring die overleden is (geen familie maar hij heeft wel veel voor ons betekend)..
@Babymommaaa 
Wij hebben met het hoofdje gewoon "gedraaid" dus ene keer links andere keer rechts dus zonder kussen
Wel fijn die begeleiding die jullie gaan krijgen van het consultatiebureau. Ik kon het me niet herinneren dat ze een soort intake deden vandaar dat ik het niet begreep maar is wel goed initiatief
Leuk dat de babykamer nu (bijna) af is en je allemaal spulletjes hebt gekocht/besteld.
@jasmijn
Ja nog 1 weekje werken. Al hoef ik zoals het er nu uit ziet niet meer te werken. Ze willen mij in plannen maar dan voor een kopje koffie..
Bevalplan bespreken vind ik dit keer beetje dubbel merk ik, heb hem wel geschreven maar vind het ook een gek idee omdat ik zoiets heb van het is me toen ook gelukt zeg maar.. vind het wel leuk dat ik nu bevalplan bespreken heb met de verloskundige die bij mijn eerste bevalling was.. 
Fijn dat je misschien toch thuis kan bevallen, dat is goed nieuws..
Wat is "duik in je weeën"?
Ik heb wel een boek "veilig bevallen" ik denk dat ik dat binnenkort weer ga lezen/doorkijken.. ik heb sowieso zin in de bevalling (al klinkt dat misschien gek).. ik weet dat het pijn doet maar heb zo zin om opnieuw een kleine in mijn armen te mogen houden..
Succes met je laatste werkweek..
Allen succes met de laatste weken en veel plezier met de voorbereidingen!

@PM;
Gecondoleerd. Vervelend zeg.

Dat van het bevallen snap ik wel. Het is natuurlijk voor mij de eerste dus het is even afwachten hoe en wat. Maar ik verheug me ook enorm erop om haar te ontmoeten. Daarbij ben ik ook wel echt een beetje klaar met bepaalde kwaaltjes. Veel last van mijn ribben en rug, slapen in fases enz. Morgen ben ik 36 weken, dus een weekje of 2 en dan mag ze wel komen vind ik. Laat maar komen die prinses!

@PM wat ontzettend vervelend, veel sterkte!!

‘Duik in je weeën’ is een boek. Die had ik tijdens mn eerste gelezen en nu weer even opnieuw aan het lezen.

@babymommaaa wij hebben geen gepersonaliseerde spullen, ben meer van de neutralere spulletjes. Bij mn dochter hebben we toen wel een gouden armbandje gekregen met haar naam erop, dat vond ik dan weer wel leuk. Overigens hebben we dit nooit om gedaan, maar is wel leuk voor haar voor later dat ze een baby armbandje gekregen had.

Terug
Bovenaan