April 2021 uitgerekend

Bij mij was de zwangerschaps massage 30 minuten voor 30 euro, maar als ik weer ga doe ik een uur voor 50euro.
Normaal was ik nu lekker gaan high teaen en lunchen enzo en dat kan nu niet dus ik heb het ervoor over om even te ontspannen.

Haha leuk he die nesteldrang!
Ik heb vandaag de 4e groei echo gehad met 34.5 week. Kindje ligt nog niet ingedaald, maar wel met zijn hoofd naar beneden. Buik van de baby zit nu boven de pluslijn dus lijkt weer zo'n mega grote baby te worden. Kans is erg groot dat het een keizersnee gaat worden.

Volgende week maandag controle, dan ben ik over de 37 weken. Vanaf dan heb ik elke week controle.
Tot nu toe nog alles prima.

Best prijzig zo'n massage, maar goed als je kijkt naar de prijzen van de fysio en bekkentherapeut.. volgens mij 40 euro per half uur. Dus ja ik snap dat jullie het er voor over hebben!
Ik heb ook genoeg uitgegeven aan alle babyspullen, ons interieur enz. Maar idd normaal gezien heb je ook genoeg uitgaven met uit eten, bioscoop enz.
Doen jullie de boodschappen nog zelf of bestellen jullie deze online?

Haha ja die kosten hebben wij niet zo, omdat het de 2e is en natuurlijk wederom een jongen. Ik heb dus echt weinig gekocht.

De boodschappen doe ik zelf en ik neem dan 2 tassen mee, zodat het gewicht verdeeld is. Ga 3 keer per week en neem zo'n scanner zodat het gelijk goed in de tassen zit. Ik ben nu wel al dingen aan het inslaan. Alvast koffiemelk en koekjes voor eventuele visite en soep en diepvriesdingen. Maar ook dingen voor in het ziekenhuis straks. Traktatie voor het kdv en mijn klas is besteld en al binnen dus dat staat ook lekker klaar.

Ik vraag vriendinnen regelmatig, maar ik heb nu ook twee keer bij de plus besteld. Ik merk dat ik dit voor houdbare producten prima vind, maar verse producten shop ik liever zelf en per week. Was inderdaad van plan ook langzaamaan genoeg koffie en beschuit en muisjes te shoppen ja. Altijd handig.

Wat zeggen jullie weer handige dingen! Traktaties voor mn dochter moet ik nog maken, zeker handig om dit voor de bevalling klaar te hebben en wellicht ook wat extra boodschapjes in huis. Ik ben nog zo druk in mn hoofd met werk, zeker tijdens deze laatste werkweek, wil daar ook even goed alles afronden. Ben wel blij als dat erop zit dan kan ik met mijn hoofd ook wat meer bij de voorbereidingen zijn voor de komst van ons kleintje.

Inderdaad goed idee om al een traktatie voor kdv klaar te hebben voor de bevalling!

Qua boodschappen/koken heb ik veel geluk met mijn man, hij is kok en doet ook altijd de boodschappen. We hebben altijd lekkere dingen in huis én ik hoef niet te sjouwen ❤️.

@jasmijn fijn dat je ook bijna verlof hebt, dan kan je het werk even laten wat het is en de laatste weken rustig aan doen.

Ik heb toch wel veel dingetjes gekocht weer, ook wat meer maat 50 omdat ik daar de vorige keer wat te weinig van had.

@Liza oh dat is ideaal die man van jou! Mogen we die eens lenen? Haha..

Kleding hebben we in overvloed. Sommige dingen heb ik even uitgesteld, die hebben nog geen haast, zoals een babyfoon.
Ik denk dat ik een lijstje ga maken die ik ga delen met onze gasten. Zowel voor het kraambezoek als voor mijn verjaardag. Dan kunnen mensen zelf dingen uitkiezen en afstrepen. Ik zal er ook suggesties bij zetten zoals waardebonnen en een envelop met geld. Voorheen vond ik dit nooit zo leuk, maar nu is dit wel handig. Echt jammer dat we nu nog niet goed kunnen winkelen. Hopelijk is dit na de bevalling weer anders. Ik mis echt de rondjes door de stad met een lunch en kopje koffie tussendoor.

We hadden een lijstje met wie wanneer uitgerekend, hoeveelste zwangerschap en jongen/meisje. Er zijn er nu wat bij gekomen (laatste update van dat lijstje was 25 januari) dus hier even het lijstje gekopieerd en aangevuld. Voor de nieuwe dames, welkom!
Babymommaaa: 4 april, eerste zwangerschap, meisje
LizaJacobs: 11 april, tweede zwangerschap, jongetje
Pm: 18 april, tweede zwangerschap, jongetje
Jasmijn-S: 21 april, tweede zwangerschap, jongetje
Jippieeee: 16 april, tweede zwangerschap, jongetje 
Ellentje: 7 april, eerste zwangerschap
Gebruiker10070733/judith: eind april, tweede zwangerschap
Gebruiker10265457/karin: 12 april, eerste zwangerschap
Jki: 15 april, eerste zwangerschap (vriend 2 zonen) een jongetje
Gebruiker10267542: 17 april eerste zwangerschap, meisje

Terug
Bovenaan