April 2021 uitgerekend

Hi allemaal,

Ik ben nieuw wat betreft dit forum maar wat fijn om berichtjes te lezen van mede zwangeren. Ik ben zwanger van mijn eerste en uitgerekend op 15 april. Mijn vriend heeft 2 zoons, dus we zijn straks met 5. Ons kindje wordt ook een jongen.. mannenhuis dus?.

Ik merk dat ik dit soort gesprekken mis ivm corona is er weinig mogelijk. Het delen van onzekerheden en leuke feitjes.

Groetjes J

Misschien hebben jullie dit wel allemaal al in huis, maar waar ik trouwens ineens aan dacht is dat ik nog luiers moet ik nog kopen en wat verzorgingsproducten.

We wouden gister de box in elkaar zetten en kwamen erachter dat we alle schroeven en dergelijke kwijt zijn. Gelijk maar even de winkel waar we het toentertijd gekocht hadden gemaild of het mogelijk is (als ze het hebben) om dit ons toe te sturen. Overige spullen gister even weer gezocht en gaan het eind deze week in elkaar zetten en alles even lekker soppen. Ook de kleertjes/beddengoed wil ik deze week wassen.

Hebben jullie al alles gedaan of moeten jullie ook nog het een en ander klaar maken?

@jki gefeliciteerd!! Hoe voel je je?

Pm wat vervelend, heel veel sterkte.

Jki welkom op het forum

Jasmijn hier moeten ook nog wel wat dingen gebeuren hoor.. de box moet nog omhoog, bed moet nog omhoog, ook nog wat spullen wassen, wachten nog op de plaatsing van het rolluik, zodat onze dreumes naar zijn nieuwe kamer kan. Kaartjes nog maken, spenen uitkoken en zo zijn er nog wel wat klusjes. Luiers en flesvoeding heb ik al.

Straks een zwangerschaps Massage. Ben heel benieuwd en morgen weer een groei echo. De laatste afspraak, want volgende week moet ik naar het ziekenhuis.

@JKI; welkom! Volgens mij zit je ook in de Facebook groep die ik hier pas op gedeeld heb, kan dat?

@Jasmijn: ik heb luiers in maten 1 en 2 van verschillende merken. Verzorgingsproducten ook in verschillende merken. Dacht even uitproberen wat ze zelf fijn vindt. Maar ook waar wij de beste ervaringen mee hebben. Meeste is van Kruidvat Etos en DM.

Ik ben zo goed als klaar. De klamboe hangt sinds gisteren en dat was het laatste taakje in de babykamer. Ik heb toevallig nog een shopper met kleren van een oude jeugdvriendin gekregen, deze ga ik vandaag even vouwen en inruimen.
Alleen de vluchtkoffer moet ik nog.

Ik heb het idee dat ze eerder komt, dus de matras beschermer heb ik gisteren op het matras gelegd, je weet maar nooit..

@Jippie; oeh spannend, laatste loodjes. Ik ben benieuwd hoe een zwangerschapsmassage eruit ziet en hoe het je bevalt. Laat het maar weten!

Ik had van een vriendin nog een setje om een gipsbuik te maken, maar ik weet niet of we daar nog aan toe gaan komen. Ochja, anders bewaar ik het voor de volgende keer. Hoop dat ik nog een kindje mag krijgen na deze prinses.

Oja ik ga vandaag de ramen wassen, samen met een vriendin, dan kan ik deze week ook de geboortesticker gaan bestellen. Ik denk alleen met naam erop, want met datum zit je weer met levertijd.

BabyMomma de massage was een aanrader!! Ik had een half uur, maar ik denk dat ik over 2 weken weer ga maar dan een uur. Ze masseren je rug en je hoofd en je buik. Het was heel ontspannen.
Duurt nog wel even hoor voordat ik ga bevallen... ben de 16e pas uitgerekend maar vanaf volgende week ben ik medisch en verwacht over 4 weken wel te bevallen, gezien de omstandigheden.
Jij dus ook zo'n voorgevoel?

Hee hee

Wat leuk dit. Heb de app al lang maar dit nog niet eens gezien! Zelf ben ik 17 april uitgerekend van m'n eerste. N meisje. Vind het echt super spannend zeker nu t zo dichtbij komt !❣️

@Jippie; klinkt lekker. Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?
Ja, ik heb een sterk voorgevoel en ik heb het idee dat het mama instinct gaat kloppen. Hihi.

Hi ladies!

Hoe gaat het bij jullie, nadert iedereen al het verlof?
En hebben jullie al een groeiecho gehad?

Klinkt heerlijk een zwangerschapsmassage, dat heb ik vorige zwangerschap ook gedaan! Alleen heb ik zo veel dingetjes gekocht afgelopen dagen dat ik even rustig aan doe met geld uitgeven haha.
Nesteldrang!!

Fijne week!

Terug
Bovenaan