@Jasmijn-S
Ja "afscheid" voelde wel gek. Sommige collega’s wisten niet eens dat ik zou komen. Wij mogen per dinsdag open (voor zwemlessen, de rest nog niet) en dat vergt (veel) voorbereiding.. veel van mijn collega’s waren dus vooral daar mee bezig maar ze hebben mij wel allemaal een fijn verlof gewenst..
Ik zal er uiteindelijk nog wel een aantal keer komen denk ik.. a.s woensdag is er op mijn werk een stembureau dus ik denk dat ik daar even ga stemmen en de bieb zit in hetzelfde pand dus als ik boeken ga ophalen/inleveren ben ik daar ook..
Heb wel een bloemetje gehad van de receptionistes (we hebben verschillende teams die met elkaar samen werken..)..
Gek he om te beseffen dat er zeer binnenkort (weer) een kleintje komt.. ik heb dat eigenlijk de hele zwangerschap gehad.. soms weet je wel dat je zwanger bent maar het besef van een kleintje in je armen komt dan ineens binnen.. ik ging gisteren onze dochter ophalen bij het KDV en daar was dus een baby waar ze maar niet los van kon komen.. ik kreeg haar gewoon niet mee naar huis, toen kwam bij mij ook besef van ze is super lief met baby's en ze is straks niet meer alleen..
Qua babyboxen is er denk ik niet super veel veranderd.. al heb ik wel het idee dat ze er meer speentjes in doen dan eerst (in bijna elke box die ik nu heb zat er wel 1).. het is vooral tijdschriften, van die proefverpakkingen van bijv. Luiers,vitamines, crème etc. Kortingsbonnen zitten er ook in..
ik wil eigenlijk ook nog die van de babydump maar dat is best ingewikkeld nu de winkel dicht is.. dan moet ik een afspraak maken en daar heen gaan terwijl ik echt niks anders nodig heb, dan pik ik dus een afspraakplek in terwijl iemand anders daar dan wel heen wil gaan om echt iets te kopen..
Ik heb trouwens een keer bij de site van nutricia de uitgerekende datum ingevuld en toen kreeg ik een knuffeldoekje opgestuurd (die inmiddels is ingepikt door grote zus.. zij past er wel op totdat haar broertje geboren is)
Nu ik echt verlof heb ben ik aan het denken over de ziekenhuistas etc. En toen bedacht ik me ineens dat volgens mij een mondkapje verplicht is, die moet dus ook nog even toegevoegd worden aan het lijstje (wij houden niet zo van die wegwerpkapjes en hebben liever onze eigen wasbare kapjes)..
Ik had ook geïnformeerd over de avondklok.. als je de deur uit moet voor de bevalling moet je een verklaring invullen.. als je oppas na 21.00 uur komt (om in je huis te blijven of kindje op te halen o.i.d) dan moet diegene ook een verklaring hebben en invullen.. dat vond ik wel een goede tip.. de avondklok is nu tot 30 maart maar als we dus eerder bevallen of als ze de avondklok verlengen hebben wij dit ook nodig..
Donderdag heb ik laatste groeiecho.. heb ik wel zin in..
Vandaag maar even kijken wat we kunnen doen met dit slechte weer.. misschien even belastingaangifte doen (dat kan nu al.. als die kleine straks geboren is heb ik daar denk ik geen zin in of ga ik het vergeten) en wat uitzoeken ofzo