April 2021 uitgerekend

Mondkapje zeker een goede tip voor de vluchttas! Zwangerschapsverklaring had ik hier al geprint liggen, denk dat ik die ook even stuur naar degene die komt oppassen als het nodig is. Of hebben jullie echt die van de rijksoverheid uitgeprint?

Gister heb ik een zwangerschapsshoot gedaan met mn dochtertje erbij. Dat zijn zulke lieve foto’s geworden. Een vriendin van mij is fotograaf en ze had ook nog een leuk pakket mee met lekkere dingen en kadootjes voor de baby namens ons vriendinnengroepje. Dat vond ik erg lief dat ze dat gedaan hadden omdat een babyshower er niet in zat door de maatregelen.

@jippie wat lief zeg dat je dat allemaal gekregen hebt! Altijd leuk als mensen aan je denken ondanks dat we in deze tijd niet altijd samen kunnen zijn met al onze dierbaren.

Ja ik vond het ook zo lief. Maar jij bent ook in het zonnetje gezet door je vriendinnen zo te lezen. En... Leuk die foto's!
Ik heb ook een fotoshoot overwogen, maar ons mannetje is pas 21 maanden en houdt niet van foto's en aandacht dus dat gaat zoveel strijd opleveren. Wel erg jammer maarja.

Uhmm ik heb die blaadjes van de rijksoverheid gewoon uitgeprint en aan mijn ouders gegeven. En natuurlijk voor ons zelf.

Ik snap even niet wat jullie bedoelen. Bedoelen jullie de zwangerschapsverklaring van de verloskundige zodat je kunt aantonen dat je over straat mag?

Leuke verrassingen allemaal!
Ik heb nog een gipspakket hier liggen, maar ik weet niet of we daar nog aan toe gaan komen. Lijkt me ook een tijdrovend project..

@babymommaaa je hebt een zwangerschapsverklaring van de verloskundige en een ‘eigen verklaring avondklok’ van de Rijksoverheid. Ik ga ze gewoon beide geven aan degene die komt oppassen als dat nodig is en het per toeval na de avondklok is. En print dan ook gelijk nog een setje voor onszelf.

Verwacht overigens niet er streng gecontroleerd wordt met een bevalling maar je weet maar nooit hoe het gaat lopen en even uitprinten is een kleine moeite.

Goede tip over de verklaring voor avondklok! Hoe gaat het met jullie allemaal? Inmiddels veel al met verlof lees ik. Ikzelf officieel ook vanaf vandaag met 36 weken. Deed het wel al langer rustig aan maar toch heerlijk om alles afgerond te hebben. Hoe is het met jullie kwaaltjes? Hier goed! Wel wat meer maagzuur en mijn jongen in de buik is héél actief en schopt echt hard. Ik ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet. Spannend wie als eerste gaat bevallen.
Fijne avond allemaal!

@Liza;
Hier ook enorm veel maagzuur. Wat doe jij er aan? Ik heb alle tips al geprobeerd en rennies werken zeer kort en niet optimaal. Was aan het denken om gaviscon of iets anders te gaan halen. De verloskundige had ook niet echt concrete tips.
Voor de rest gaat het wel goed, alleen erg moe door slecht slapen, veel rugpijn enz.
Ik probeer alles in kleine stapjes te doen, elke dag een taakje, geen overvolle dagen met afspraken en taken. Laatste week gelukkig veel hulp gehad van kennissen, heel lief. Hulp van vrienden en familie valt erg tegen, dit heb ik ook met de praktijkondersteuner besproken. Is wel al langer een issue, vooral de situatie in de familie, maar nu valt het misschien net wat zwaarder door de situatie.
Morgen weer even lekker naar de action, power shoppen haha. En woensdag Wibra en winkel. Kost me veel energie allemaal, maar het is ook wel lekker even die momentjes eruit.

Oja bijna vergeten;
Ik had vandaag controle. Vanaf nu elke week!
Alles was goed, ze is nu helemaal ingedaald. Bloeddruk is altijd goed en laag. Zit inmiddels op 13 kg erbij. Ze ligt nu met haar voetjes naar links ipv rechts. Flink druk, dus ik denk nog steeds dat ze eerder komt. Ik ben sinds gister 37 weken, dus officieel mag het nu ook echt gaan gebeuren. Spannend!!

Terug
Bovenaan