@Babymommaaa..
Wat een hoop gebakjes heb je uitgeprobeerd haha..
Wel spannend nu dat je lichaam zich begint voor te bereiden nu op de bevalling..
Succes met de erkenning.. fijn dat alles dan geregeld is en je ook geboortekaartjes en adressen geregeld hebt..
@Jasmijn-S
Dank je voor je felicitatie..
Ja vind het ook wel grappig en apart dat ze zo dicht op elkaar zitten qua verjaardag.. (nog een kleine kans dat ze straks een verjaardag delen)..
Ik vind het wel een heerlijk seizoen, niet te heet om te bevallen maar wel lekker weer om straks tijdens het verlof lekker te kunnen wandelen enzo..
@junidochter
Wat lastig dat je niet kunt reageren via je mobiel.. wel fijn om wat van je te horen..
Ik ben nu ook de 36 weken gepasseerd (36+1 haha)
Hopen dat je bloeddruk goed blijft.. wel herkenbaar dat vocht vasthouden en buik in de weg.. fijn dat je dochter goede zin heeft, dat scheelt wel.. onze dochter heeft dat niet.. doordat we door corona naar verjaardag niet echt kunnen vieren hebben we steeds mensen om en om op visite (soort feestmaand).. ik merk dat wel een beetje in haar gedrag.. maar ja, donderdag en vrijdag trakteren (gastouder en opvang) en zaterdag de laatste visite..
In mijn laatste bericht had ik gestuurd dat ik nog niks merkte en dat dat bij onze dochter wel zo was.. gisteren ineens kortstondig wat zeer lichte krampen en voelde ik zijn hoofdje duwen..nu al de hele ochtend maar niet echt zeg maar "wee" gevoel en dan tijd er tussen maar consequent een lichte kramp die af en toe sterker wordt.. ik vermoed op dit moment indalen maar ik ben ook wel misselijk aan het worden en moet echt heel erg veel plassen.. afwachten maar.. maar ja, nu dus wel prioriteiten stellen haha
Ik had trouwens een brief gekregen van de kraamzorg met extra uren verklaring formulier want blijkbaar mogen ze bij de verzekering een uur extra declareren als ze nu door corona investeren in het digitaal aanbieden van informatie over bijv. Verschonen en daar moet ik dan voor tekenen maar bij mijn weten boden ze dat al aan en niet per se dat ze dat nu doen door corona.. weet dus eigenlijk niet of ik wel wil tekenen...
Succes allemaal!