@PM;
Hmm ja ik laat me verrassen qua consultatiebureau. Neem aan dat ze kundig genoeg zijn. Maar er kunnen altijd foutjes gemaakt worden natuurlijk. Tot nu toe vind ik ze echt heel begaan met ons, ondanks onze rugzakjes.
Het kan zeker wat jij zegt, jij hebt er natuurlijk ervaring mee en ik nog niet. Maar ik denk persoonlijk niet dat dat het is. Ondanks dat ik mega blij zijn zijn als ze zich nu al aandient, leg ik er nul druk op.
Het schilderen voelde op zich niet koud. Ze heeft zich in het begin heel rustig gehouden en toen kwamen de schopjes haha was wel grappig. Ze had eerst een strik gemaakt en erna een paastekening. We willen morgen nog een keertje proberen, ze wil nog graag eentje maken aan de zijkant van de buik. Ik vind het allemaal prima.
Voedingsbhs; ik heb ze binnen, maar ik moet ze nog passen. Ik schat dat eentje gaat passen en de andere niet. Maar ik zag bij Bonprix ook fijne, dus misschien dat ik die nog bij bestel.
Leuk zo'n naam slinger, heb je op heel veel plekken. Ik heb het naambordje bij een kleine shop besteld; https://www.annouks.nl/
Ik heb het bordje gekozen met de gekleurde letter op de achtergrond in de kleur paars. Ik was er zelf erg tevreden over.