April 2021 uitgerekend

Oja... waar heb je de naamslinger besteld? Ik wil dat toch ook nog even snel doen. Verwacht hem dit keer niet te krijgen..

@Jasmijn;
Leuk hè die proefdruk. Ik was toen ook echt in de wolken. We twijfelen alleen nog steeds over een tweede naam. We sturen het grootste deel van de kaartjes rechtstreeks en een tiental kaartjes laat ik hier bezorgen voor de mensen die in de kraamweek komen.

@PM;
Hmm ja ik laat me verrassen qua consultatiebureau. Neem aan dat ze kundig genoeg zijn. Maar er kunnen altijd foutjes gemaakt worden natuurlijk. Tot nu toe vind ik ze echt heel begaan met ons, ondanks onze rugzakjes.
Het kan zeker wat jij zegt, jij hebt er natuurlijk ervaring mee en ik nog niet. Maar ik denk persoonlijk niet dat dat het is. Ondanks dat ik mega blij zijn zijn als ze zich nu al aandient, leg ik er nul druk op.
Het schilderen voelde op zich niet koud. Ze heeft zich in het begin heel rustig gehouden en toen kwamen de schopjes haha was wel grappig. Ze had eerst een strik gemaakt en erna een paastekening. We willen morgen nog een keertje proberen, ze wil nog graag eentje maken aan de zijkant van de buik. Ik vind het allemaal prima.
Voedingsbhs; ik heb ze binnen, maar ik moet ze nog passen. Ik schat dat eentje gaat passen en de andere niet. Maar ik zag bij Bonprix ook fijne, dus misschien dat ik die nog bij bestel.
Leuk zo'n naam slinger, heb je op heel veel plekken. Ik heb het naambordje bij een kleine shop besteld; https://www.annouks.nl/
Ik heb het bordje gekozen met de gekleurde letter op de achtergrond in de kleur paars. Ik was er zelf erg tevreden over.

@jippie leuk dat je oudste zo enthousiast is over zijn nieuwe kamer!!

Wat betreft bh’s, wat ik nog had van de vorige keer is van die verlengstukjes. Die gebruik ik overigens al een tijdje tijdens de zwangerschap. Erg handig ook voor als je cup en de omvang net niet goed overeenkomen dan is dit een uitkomst. Zag dat ze dat nu ook bij de hema hebben: https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/bh-accessoires/bh-verlengstukken---3-stuks-21800007.html?utm_source=Google%20Platform&utm_medium=Organic&utm_campaign=FreeShopping&gclid=EAIaIQobChMIr8vnsuXN7wIV1Od3Ch2rdgCDEAQYASABEgKSSPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Ik moet de laatste tijd ook meer poepen, hebben jullie dat ook? Dit in combinatie met de druk van de baby zijn mijn aambeien ook weer erger geworden, erg vervelend kwaaltje.

@jippie 
Ik heb de naamslinger besteld bij de volgende site
https://www.slingershop.nl/naamslinger.html
Je kan ook extra's toevoegen qua symbolen of cijfers o.i.d en zelf kleur kiezen (ook de letters/cijfers/symbolen in allerlei verschillende kleuren)
Had de slingers binnen 2 dagen binnen..gewoon brievenbuspost, ik zou hem eigenlijk de volgende dag al ontvangen maar wij wonen in het buitengebied dus als er te weinig post is komen ze een dag later voor 2 dagen post.. 
Ze zijn best stevig, ik dacht dat het echt meer papier was maar zit een beetje tussen papier en meer vinyl achtig iets in.. zitten aan de uiteinden ook linten (dus geen touwtjes maar stevige linten)
Op de rest van de berichten reageer ik vandaag nog of anders morgen.. onze dochter heeft haar verjaardag gevierd op het kinderdagverblijf en ga haar zo ophalen.. ze hebben al wat foto's gestuurd, zag er heel leuk uit

@jippie: jou oudste kindje is ook van juni 2019 toch? Heb je die ook al in een groter bed liggen? Ik hou mijn dochter nog even op de baby kamer in de ledikant. Die slaapt te goed, ook overdag nog 2,5 uur. Durf die nu niet te verhuizen. De baby gaat toch eerst in de wieg bij ons op de kamer.
Heb gisteren controle gehad. Na het weekend (dan 37 wkn gepasseerd) controle en ook kijken of er al ontsluiting is. Ze willen met niet te lang door laten lopen ivm risico op wederom pre-eclampsie. Tevens zijn ze volgens mij 'bang' voor weer zo'n snelle bevalling en dat ze dan te laat komen. Optie besproken om bij eventueel ontsluiting rond de 38 weken de vliezen te breken en zo de bevalling eerder te laten starten. Ik zou het prima vinden! Langzaam aan toch wel een beetje klaar mee.
Wordt wel spannend nu voor iedereen! 

@pm en babymomma bedankt voor de sites. Ik ga er eens naar kijken!

@jasmijn ik moet ook vaker naar het toilet, maar geen aambeien gelukkig. Wel vervelend zeg! Nog even volhouden.

@junidochter ja klopt inderdaad. We zaten ook het forum bij onze oudsten bij elkaar en bij de baby's.
Ik heb een ledikant geleend van vrienden. Sven ligt dus nog in zijn eigen ledikant en deze spruit gaat dan in het geleende ledikant. Ik durf een groter bed ook nog niet aan hoor. Daar klimt hij zo uit als hij het er weer eens niet mee eens is haha. Zonder slaapzak gooit hij nu al zijn benen over het ledikant. Ook hier wordt nog goed geslapen in het ledikant en inderdaad ook tussen de 2 en 3 uur s middags en s avonds ook tussen de 12 en 13 uur.
Wel spannend weer voor jou! Maar gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Ik ben vandaag 37 weken.

Even nog zoals gezegd wat reacties 
@Jippie 
Goede beslissing om de datum voor jezelf te houden. Ik denk dat wij dat ook op die manier zouden aanpakken. Dan is er ook niemand anders echt mee bezig zeg maar.. was nieuwsgierig omdat sommige het wel delen en andere niet.. 
Hoe doet je dreumes het op zijn nieuwe kamer?
Over die filmpjes heb ik via een nieuwsbrief nu duidelijke uitleg gehad (ook over de geldende corona regels) maar die kwam dus ruim na de brief
Toch een mijlpaal die 37 weken.. ik ben morgen 37 weken..
@Babymommaaa 
Twijfelen jullie over of je een tweede naam wilt doen of wat die tweede naam zal zijn?
Fijn dat je tot nu toe in ieder geval een goede ervaring hebt met het consultatiebureau, misschien maakt het ook een verschil per regio/bureau..
Buikschildering klinkt leuk! 
@Jasmijn-s 
Ik merk wel dat ik veel meer moet plassen maar heb (tot nu toe) geen last van aambeien..
@Junidochter 
Sta je onder controle in het ziekenhuis ivm risico op pre eclampsie, snelle bevalling etc.?
Gaan ze kijken om je vliezen te breken bij ontsluiting na/vanaf de 38 weken of doen ze dat al eerder? Spannend in ieder geval..
Onze zoon is vandaag erg actief aan het bewegen.. vooral met zijn hoofdje dus voel veel druk daar beneden.. en hij duwt ook erg tegen mijn buikwand.. ben zo benieuwd wanneer die geboren wordt, haha.. we kijken erg uit naar zijn geboorte (maar ik denk dat we allemaal zin hebben om onze kindjes te ontmoeten) morgen ben ik 37 weken, voelt wel als een mijlpaal 
Allemaal nog even volhouden en succes met de bevalling mocht deze beginnen (komt voor iedereen nu dichtbij)..

Terug
Bovenaan