@Babymommaaa
Dat is dan toch leuk om een tweede naam te doen als hij er zo voor open staat en jij het leuk vind om meerdere namen te geven.. ik noemde het (automatisch) doopnamen omdat wij wel kerkelijk zijn en geloven.. maar inderdaad tegenwoordig wordt het ook gedaan zonder kerkelijke achtergrond..
Ik denk dat het ook leuk is voor je dochter omdat ze haar eigen opa dan niet gekend heeft maar dan toch door haar naam over hem hoort. (Ze zal als ze groot is gaan vragen hoe ze heet en waarom/naar wie.. leuke gelegenheid om herinneringen op te halen)..
Qua kindje rustig voor de bevalling weet ik niet zo goed.. als ik heftige (langdurige) voorweeën had was ze wel wat rustiger maar bij mij is de bevalling uiteindelijk na strippen op gang gekomen dus dat is dan denk ik sowieso anders..
Ik ben afgelopen nacht op zoek gegaan naar een nieuwe fles limonade, sluipend met een zaklamp, haha
De sluitsticker ben ik echt super blij mee.. het gekke is alleen dat ik 2 vellen besteld heb (96 stuks, 48 per vel) maar 6 vellen geleverd heb gekregen (nu heb ik er dus 288) maar wel betaald voor 2 velletjes haha.. had een afbeelding gekozen maar als we dus zijn naam erop hadden gezet hadden we echt super veel spullen met zijn naam kunnen labelen haha
@lizajacobs
Ook al best ver.. schiet op allemaal.. hier staat de logeertas ook al klaar.. in mijn geval hoop ik niet dat het gelijk loopt qua bevalling.. anders heb ik nog even (41+1) haha.. maar ja ook hier dus erg benieuwd
@jippie
Ja echt een mijlpaal
Hier (ook) al de maxi cosi al in de auto en de vluchtas (+logeertas dochter) klaar, best een grote kans dat hij nu eerder komt omdat ik toen zover over de datum was.. mijn man denkt zelfs dat we het ziekenhuis niet gaan halen (had een bevalling van 9,5 uur totaal, had maar 7 min. Persweeën gehad).. hij is bang dat ik de eerste weeen niet als echte weeen erken (zo van valt wel mee) en daardoor te laat ga bellen zodat we het niet redden haha
Hij was de hele zondag zeer druk tot zo'n beetje 15.00 uur daarna begonnen de harde buiken.. tot zo'n beetje 20.00 uur.. daarna gaan slapen, ik werd wakker van krampen (en plassen).. paar uur wakker geweest en toen toch in slaap gevallen.. had gehoopt dat tijdens mijn slaap wat zou vorderen en dat ik "duidelijkheid zou hebben als ik wakker zou worden maar niet dus haha.. vandaag hele dag harde buiken, wel op andere momenten actief en soms wat kramp en last van mijn onderrug maar op dit moment zeer rustig.. als ik weer zo'n nacht heb ga ik wel even overleggen met de VK morgen..
Wat slim om nog een extra commode te doen.. onze dochter gaat richting zindelijkheid dus ga haar gewoon verschonen op de bank/tafel/kast die we hebben (hebben extra verschoonkussen)
Fijn dat je kindje xo'n plezier heeft in zijn nieuwe kamertje.. is het gelukt met kast(en) inrichten?
Hoe was je controle en gesprek met de chirurg?
Iedereen alvast succes met de bevalling gewenst nu het zo dichtbij komt, ben benieuwd wanneer de eerste komt en bij wie