April 2021 uitgerekend

@esthy leuk dat je erbij komt. Als het goed is hebben we dan dezelfde uitgerekende datum (21 april)

@pm heb even een filmpje opgezocht, het is een rustige beweging die ik fijn vind om s’avonds te doen. Deed het ook bij mn dochter, geen idee of het geholpen heeft maar ik vind het ook ontspannen werken.

https://youtu.be/-W2TB0pyFeU

Wat zijn jullie allemaal maar fitte dames!
Ik ben echt meteen gestopt met sporten toen ik zwanger was. Was niet echt de bedoeling, maar in het begin had ik heel veel pijnklachten, toen zijn we verhuisd en was het heel druk, toen was de vakantie voorbij en ben ik weer fulltime gaan werken.. dus het is een beetje zo gelopen. Ik fietste en wandelde in het begin wel nog overal heen. Ik heb denk ik vorige week of de week ervoor de laatste keer gefietst en ik merk gewoon dat zowel mijn bekken als rug hier echt niet happy van worden op het moment. Misschien ligt het ook wel aan mijn problemen met mijn bekken dat ik niet meer zo fijn kan bewegen nu.. ochja komt wel weer goed. Als ze er dalijk is, gaan we lekker veel wandelen!

@Ellen; wat heftig lijkt me dat zo'n traject. Maar wel fijn dat het eindelijk gelukt is! Gefeliciteerd!
Ik ben ook van plan in bad te bevallen, maar dan in het ziekenhuis.

Hoi,

@Jasmijn, ja klopt! Leuk! Lijkt ook nog wel ver weg als ik anderen hoor met 39 weken. Bedenk me ook steeds dat het dus nog 5 weken zou kunnen duren ?
@PM vind het zo spannend dat dit nu een meisje is. Vraag me af hoe anders het zal zijn, maar dat zou ik me misschien ook bij een jongetje afvragen (of hij dan een heel ander karakter zou hebben.) Ik las trouwens je reactie in een topic dat ik had geopend. Hoe gaat het nu? Ik heb nog steeds het idee dat het niet lang kan duren met die harde buiken en daardoor soms overgeven.
Bewegen doe ik veel, als in wandelen enzo, maar echt sporten doe ik niet meer. Vorige keer na een flinke wandeling de vliezen gebroken (dus misschien een goede tip voor de mensen waarbij het nu wel mag gebeuren)
Ik merk nu dat ik wel moe ben en lichamelijk weleens het idee heb dat het binnenkort wel afgelopen mag zijn met die zwangerschap. Aan de andere kant vind ik het zo bijzonder weer en geniet ik ook nog wel van de stilte voor de storm! 
Het wordt bij mij sowieso een medische bevalling, maar zou dit keer wel graag in bad de weeen op willen vangen. Dat kan bij ons in het ziekenhuis. Iemand ervaring mee en raad je het aan? Vond het de vorige keer zo moeilijk om alles op te vangen (weeenstorm). 

Welkom Esthy en Ellen!!
Alleen maar gezellig dat jullie aansluiten.

Leuk dat meerdere voor een badbevalling gaan. Schijnt heel ontspannen te zijn. Ik heb bij de 1e onder de weeën nog wel een tijdje onder de douche gestaan.

@jasmijn tnxx voor de link. Ik heb hem ook even bekeken.

@pm vandaar dat je op jacht naar limonade was! Het klonk wel heel grappig alsof je er ineens trek in had. Maar de reden is wat minder fijn. Wel goed dat je je eraan houdt!

Helaas pindakaas mijn datum voor de keizersnee is een dagje later geworden. Ze gaan in het ziekenhuis de operaties afschalen. Ik vind het wel heel jammer, want ik vond de datum juist zo leuk.

Badbevallingen zijn populair de laatste tijd idd!
Morgen hebben we een huisbezoek van 'stevig ouderschap'. Zouden we vorige week hebben, maar hebben we verzet. Daarna controle vk. Morgen kunnen we dan ook een afspraak maken om volgende week te laten strippen en we krijgen een verwijzing om opties rondom inleiding te bespreken in het ziekenhuis.
Is het gebruikelijk om al naar ontsluiting te laten kijken? Ik ben morgen 39+4.
Maak me wel een beetje zorgen om de pijn van het strippen. Lees hele gemengde dingen. Iemand ervaring hiermee?

@babymomma vorige keer werd ik ingeleid nadat mijn vliezen waren gebroken en besloten ze toen ook even te strippen om mijn lichaam een zetje te geven. Ik vond het niet zo boeiend, gewoon een beetje ongemakkelijk dat iemand daar wat loopt te porren, maar zeker niet pijnlijk.
Ik hoop alsnog voor je dat het niet nodig blijkt en dat het gewoon lekker vanzelf begint!

Terug
Bovenaan