April 2021 uitgerekend

@jippie haha ja daar ben ik ook wel blij mee dat ik ook kindje ook niet op 1 april kwam. Onze dochter is de dag na een feestdag geboren, ikzelf op een feestdag en onze kat op dierendag haha dus heel raar had ik er niet van op gekeken als het wel zo geweest was. Misschien met Pasen als die een beetje in deze ‘trend’ mee gaat.

@PM wauw zeker spannende nacht en goed dat je toch gebeld hebt. Ben heel benieuwd of het toch gaat doorzetten bij je. Hopelijk kun je de voorweeën een beetje goed opvangen.

Nou ik wil liever dat ze haar eigen verjaardag heeft. Ik ben morgen jarig, zondag uitgerekend.

@PM; herkenbaar die voorweeen. Ik heb dit al een paar keer gehad, maar het is iedere keer maar kort en niet achtereenvolgend geweest. Ik merk ook doordat ze ingedaald is dat ik steeds meer last van onderen krijg als ze beweegt, niet echt pijnlijk, maar wel een raar gevoel.

Ik heb nu sinds 2 dagen ofzo weer veel spierpijn in mijn onderrug/bil/bovenbeen aan 1 kant. Dit heb ik een hele tijd terug in de zwangerschap ook gehad en toen bleek er toch ergens een ontsteking te zitten. Toen mocht ik nog pijnstilling pakken, maarja nu helaas alleen paracetamol, en laten we eerlijk zijn: dat helpt niet.

Ochja laatste laatste loodjes..

Allemaal geen 1 april baby's dus? Haha.
Ochja als het zo was geweest, waren we toch blij met onze kindjes. Maar het blijft een gekke datum natuurlijk. Ik ben allang blij dat het een lente baby wordt en geen zomer. Wil me liever geen bevalling in een hittegolf voorstellen..

Spannend PM! Hoe voel je je nu? Heb je een beetje rust, ook na zo'n nacht?
Babymomma: alvast gefeliciteerd! ?
Hier vandaag controle en de baby is ingedaald, maar zit nog los in de bekken. Gyn dacht dat het misschien niet lang meer zou duren, maar kon niet zo goed uitleggen waarom dan. We zullen het zien... 

Hi allemaal,

@PM oe wat een spannende nacht, ik kan me voorstellen dat vandaag een gekke dag is na zo'n onrustige nacht. Herken je verhaal goed, ik had gisteravond ook echt serieuze voorweeen. Weten we gelijk weer hoe het is straks ;-). Hopelijk heeft iedereen straks een voorspoedige bevalling. Ben echt heel benieuwd hoe het is de tweede keer bevallen.
Leuk om weer nieuwe (toekomstige) mama's bij het forum te hebben welkom! 
Zondag ben ik 39 weken, ik moet zeggen dat deze afgelopen paar dagen lichamelijk echt zwaar waren icm zorg voor onze peuter. Gelukkig is het t liefste ventje die ik me maar kan voorstellen en maakt hij me ook zo vrolijk en blij. Mijn man is vanaf vandaag 5 dagen vrij en is het huis aan het opruimen en aan het koken, en er voor alle zware tilklusjes. Super fijn en daar ben ik echt enorm dankbaar voor.

Wanneer zou de eerste baby geboren worden.... Héél veel succes allemaal met de laatste loodjes en doe het lekker rustig aan waar kan.

Terug
Bovenaan