April 2021 uitgerekend

@Pm;

Dankjewel! Ja, het was even anders dan anders, maar ja het is wat het is.
Ze heeft inderdaad haar eigen verjaardag nu!
Ja mijn bil vooral, maar mijn rug ook wel ja. Al denk ik dat het allemaal wel erbij hoort met 40 weken. Ben blij dat ik nog vrij mobiel ben, buiten alle kwaaltjes.

Ik hoop dat ze bij jou iets kunnen betekenen voor jouw klachten. Wat heb je zelf in gedachten dan? Wil je graag eerder bevallen?

@jippie
Fijn dat je negatief getest bent! Ik heb ook weinig lucht steeds, kan net aan 1 boekje voorlezen aan onze dochter en moet dan weer bij komen.. verder geen verkoudheidklachten ofzo dus denk niet aan corona
Fijn dat het nu beter met je gaat nadat je vriend met je dreumes op pad is geweest..
@Babymommaaa 
Hopen dat het bij jou ook gauw begint zodat je klachten gauw over gaan..
Wel fijn in ieder geval dat je toch een fijne dag hebt gehad..
Ik wil graag een plan zodat ik weet waar ik aan toe ben.. het idee dat ik zo nog een ruime 3 weken (dochter 41+1) zou moeten door lopen geeft super veel stress en dat helpt mentaal helemaal niet.. ik hoop dat ze me niet zo lang zullen laten doorlopen en er een plan kan komen zodat ik in ieder geval weet dat ik tot dan vol houdt en dat er anders wat gedaan wordt..
kost me zoveel energie op dit moment terwijl ik het idee heb dat ik de hele dag niks uitvoer.. heb ook het idee dat ik niet zo goed meer voor onze dochter kan zorgen en dat steekt als ik er aan denk dat het fysiek alleen maar zwaarder gaat worden.. ik ben ook gewoon bang dat ik straks niet meer in staat zal zijn om voor haar te zorgen.. ik wil zo zeg maar niet bevallen en een kraamweek in.. maar ja.. woensdag heb ik afspraak bij de VK dus kijk wel even wat ze zeggen dan..
Vandaag wel lang gesprek hierover met mijn man gehad dat heeft me mentaal wel geholpen.. er wordt wel veel hulp geboden door iedereen maar door dat kleine beetje wat ik überhaupt nog doe uit handen te geven geeft me het gevoel dat ik alleen maar de dagen uit moet gaan zitten..
Maar ja, mijn man is morgen ook thuis en dan gaan we er gewoon samen (met z'n drieën) een fijne dag van maken 
Fijn Pasen nog morgen!

Om 16:04 uur is onze zoon geboren! Alles is goed gegaan en het was zoals gehoopt een thuisbevalling. Ik heb nu veel last van naweeën en ons kindje heeft nog een beetje last om zijn temperatuur goed te houden dus we liggen lekker huid op huid om die omhoog te krijgen. Dochter was met 36,3 weken geboren en onze zoon met 37,4weken. Ik ga lekker rusten ben heel moe van vandaag maar zal jullie berichtjes wel in de gaten houden. Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat verlopen!!

Gefeliciteerd jasmijn!
Geniet van jullie kindje! Fijn dat het een thuisbevalling is zoals je wilde!
Geniet van de huid op huid contact en een goede kraamweek gewenst! 

Wauw Jasmijn wat super fijn dat het gelopen is zoals je wilde. Gefeliciteerd!!!! Mogen we ook weten hoe hij heet? Nu lekker genieten van je kraamweek!!

Pm ik snap dat je duidelijkheid wil en zo niet veel langer door wil lopen. Ik herken wel veel van wat je zegt. Ik heb ook het idee dat ik niet zoveel meer kan zorgen en wordt daar ook gefrustreerd van. Geeft nu ook onderling af en toe ruzie want ik wil bepaalde dingen zelf doen en zoonlief vraagt om papa en papa zegt dan ik doe het wel, maarja vervolgens krijgt zoonlief dan dus bij elke huilbui zijn zin en dat wil ik niet. Maarja dat geeft dan weer een ruzie tussen ons. Ben blij dat ik nog maar heel even hoef en de dagen kan aftellen.

Wauw @Jasmijn gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Wat heerlijk dat je al bij 37 weken bent bevallen. Succes met het herstel en geniet ook van de kraamweek!

@PM Wat vervelend dat je het op t moment zwaar hebt. Probeer je niet schuldig te voelen naar je dochtertje, wat ik uit je verhalen begrijp ben je een hele lieve en toegewijde moeder en kan je er ook echt niks aan doen dat je nu lichamelijk veel minder kan. Ik weet zeker dat je het goed gaat doen straks met twee kindjes. En dat hoeft echt niet gelijk de eerste paar weken te zijn. Dat zou ik niemand verwachten, dat het gelijk allemaal op rolletjes loopt met twee kindjes straks. Je bent hoogzwanger dus het is echt oké als je je gewoon te moe voelt voor dagelijkse dingetjes. Maar kan me goed voorstellen dat je wil weten waar je aan toe bent en met de VK een plan wil maken. Hoop dat daar iets uitkomt!

@babymommaaa voor jou kan het nu ook elk moment gaan gebeuren, zo leuk!

Liefs!

Terug
Bovenaan