@Jasmijn-S
Spannend zeg, grote kans dat hij dan inderdaad met Pasen geboren wordt.. succes met de bevalling en geniet van het paaseitjes zoeken met je dochter.. fijn dat ze (waarschijnlijk) bij haar neefjes kan spelen..
@Babymommaaa
Nog gefeliciteerd! Heb je een fijne verjaardag gehad?
Fijn dat je goed geslapen hebt! Heb je nog last van die spierpijnen in je been/rug?
Het komt nu in ieder geval uit dat je dochter haar eigen verjaardag heeft..
@LizaJacobs
Wat fijn dat je man nu een paar dagen thuis is om te helpen.. dat het pittig is met een peuter herken ik wel heel erg..
ik wil haar graag toch naar de opvang brengen steeds omdat ze haar eigen ritme blijft houden en ik bang ben dat het voor haar na een tijdje weer moeilijk wordt om steeds opnieuw te wennen (door corona steeds al periodes dat ze niet kon gaan en dan ineens weer wel.. ik merk dat dat voor haar wel lastig is/was) het is voor mezelf alleen wel zwaar.. vind het auto rijden lastig worden (kan mijn buik lastig kwijt)..
Spannend dat je (ook) al voorweeën hebt.. je bent precies een week verder dan mij (ik ben vandaag38 weken)..
@esthy
Fijn dat je dochter ingedaald is in het bekken.. bij mij is dat hetzelfde.. wel ingedaald maar nog te bewegen (volgens laatste controle)..
Spannend dat ze denkt dat het gauw gaat/kan gebeuren
Update van hier:
Ik heb vrijdag een mentaal pittige dag gehad, de voorweeën/harde buiken heb ik ondanks dat er niks gebeurde toch nog tot 11.00 uur ofzo gehad.. gisteren voelde ik me ook echt lichamelijke niet goed, ik kon op een gegeven moment gewoon niet meer zitten.. hij lag zo hoog ineens zodat ik druk op mijn borsten voelde.. ben dus even gaan liggen, enorm veel beweging en druk gevoeld en heb nu het idee dat hij voor het eerst na 10 weken andersom ligt (eerst met zijn billen rechts nu links..).. ik weet het niet zeker maar denk het wel (meestal voel ik het wel goed hoe hij ligt, had ik bij onze dochter ook)..
Mentaal gaat het wel iets beter, vooral door de gezelligheid van onze dochter en de steun van mijn man al heb ik me voorgenomen om de VK pas te bellen als ik zeker weet dat het echt niet meer anders kan zijn dan dat hij echt komt.. ik ga er nu van uit dat ik weer ruim over tijd zal gaan (al denk ik niet dat ik dat redt met de zorg voor onze dochter, het vocht vasthouden en het gewicht van mijn buik).. woensdag heb ik weer afspraak bij de VK en ga ik het ook even aankaarten dat ik het nu echt heel pittig ervaar.. mijn handen verkrampen soms gewoon van het vocht vasthouden en heb ook het gevoel dat ik niet echt meer goed voor onze dochter kan zorgen..
Ik heb me nog gewogen van de week ik ben nu al een ruime kilo meer aangekomen met 38 weken dan met onze dochter met 40+ weken..
Fijn paasweekend!
Bij diegene waar het bij begint/begonnen is (de bevalling en/of voorweeën) succes en hopen dat je jullie kindje gauw in de armen mag sluiten