April 2021 uitgerekend

@Jasmijn; mooie naam! Het klinkt als een vrij snelle en mooie bevalling. Bijzonder dat je hem zelf hebt aangepakt. Rust nog maar even lekker uit!

Even een berichtje van hier..
Ik twijfelde heel erg en heb dus de verloskundige gebeld maar het ziet er heel erg naar uit dat mijn vliezen rond kwart voor 8 zijn gebroken (alles wijst er op).. bij onze dochter zijn ze doorgeprikt tijdens de bevalling dus wist ik niet echt hoe of wat ik kon verwachten.. 
Ik heb wel harde buiken maar nog niet echt weeen, heb instructies gekregen dus nu is het afwachten.. 
Als morgenochtend de weeën niet op gang zijn gekomen moet ik morgenochtend tussen 9 en 10 bellen, dan komen ze voor controle en maken ze plan van aanpak..
Heb er zin in en hoop dat het gauw doorzet.. het komt nu toch dichtbij.. 

Wat een leuke naam Jasmijn en zeker een mooi gewicht! Ik kan me voorstellen dat het lekker is dat ze vandaag naar de opvang gaat. Vindt ze het wel leuk en al trotse zus?

Pm voor jou een spannende dag! Succes!!
Babymomma ik ben benieuwd hoe het bij jou bij de verloskundige gaat met strippen en dat het daarna doorzet.

Voor de anderen natuurlijk ook nog even succes met de laatste loodjes.

Update:
Vannacht om 4.00 ging het wat rommelen maar niet consequent en is weer afgezwakt dus nog lekker kunnen slapen 
Vk gebeld en die komt straks voor controles en vanuit daar kijken hoe of wat.. moet alleen even afwachten hoe laat want ze zit/zat midden in een bevalling..
In ieder geval op de helft van de "wachttijd" voordat ze wat gaan doen.. 
Mijn man is vandaag thuis en onze dochter kan meteen opgehaald worden als dat nodig mocht zijn..
Nu even gewoon ons ding doen en hopen dat het vanzelf op gang komt..
@Babymommaaa 
Succes met het strippen vandaag.. ze vertellen je hoe het gaat.. in principe duurt het niet lang en is het niet pijnlijk..
@Jasmijn-S 
Wat een mooie naam en ook een heel mooi geboorte gewicht!
Grappige geboorte ook 4-4 om 16.04 (viel me later ineens op)
Geniet van je dag nu je dochter naar de opvang is!
Voor alle dames succes!
Als het lukt zal ik nog een update sturen maar weet nog niet wat de dag brengt

Komt echt dichtbij nu pm. Fijn dat jullie in ieder geval opvang hebben mocht het nodig zijn.

Ik ben even de tas voor ons spruitje aan t pakken, maar ik weet niet meer precies wat ik de vorige keer nou nodig had...
Heb een flesje, spenen, 1e pakje en andere kleding, sokken, mutsjes, een jasje en een dekentje voor de maxicosi. Vergeet ik nu iets belangrijks?

Spannend PM! Hoop dat het nu opschiet en alles natuurlijk gaat!
Vraagje: in mijn vorige zwangerschap ben ik niet zover gekomen als nu, want toen werd ik op deze dag ingeleid. Ik heb ook nooit die controles elke week gehad en heb nu morgen de eerste. Word je dan ook gecontroleerd op ontsluiting? Of is dat niet standaard? 

Hoi Jippie,
Ziet er volgens mij compleet uit (rompers reken ik even onder andere kleding). Ik twijfel nog wel even over 1e pakje in maat 50 EN 56 weet niet of je dat nodig denkt te hebben, maar anders is dat nog iets.
Ik heb ook nog een babydekentje waarin ik haar wil wikkelen als ze geboren is... 

Terug
Bovenaan