April 2021 uitgerekend

Gefeliciteerd Liza!! Ook al zo'n fijne bevalling. Lekker bijkomen en genieten van jullie gezinnetje.

Babymomma hoe was het strippen?

Update over vandaag;
De verloskundige is langs gekomen voor een inwendig onderzoek. Bij een eerste kindje schijnt de baarmoedermond heel ver naar achter te liggen. Dit zorgt er voor dat er bij inwendig onderzoek heel diep gevoeld moet worden. Bij mij deed dit zoveel pijn, dat ze niet tot daar kwam. We zijn dan ook gestopt tijdens het inwendig onderzoek. Ik heb hier helaas altijd last van.
Donderdagmiddag moet ik in het ziekenhuis zijn voor een controle/ctg/inwendig onderzoek/gesprek. Een soort verzamel afspraak. Dan wordt dit onderzoek dus nog eens herhaald. Ik hoop dat ze vanzelf gaat komen voor die tijd, al is er nog niks op gang gekomen tot nu toe. En anders hoop ik dat het donderdag minder pijnlijk gaat zijn, nu ik een beetje weet wat ik kan verwachten. Ik was er al bang voor, maar het deed nog meer pijn dan ik gedacht had helaas..

@PM; hoe is de stand bij jou inmiddels?

@lizajacobs 
Gefeliciteerd met je zoontje! Wat een vlotte bevalling! Begrijpelijk dat je moe bent en rustig aan doet na bloedverlies.. mooie lengte/gewicht ook
Geniet van je zoontjes!
@Babymommaaa 
Wat vervelend dat je hebt moeten stoppen met strippen en dat het zeer deed.. hopen dat het donderdag, of voor die tijd spontaan beter gaat
Update van hier:
Het is en blijft twijfelachtig allemaal en zijn naar huis gestuurd.. gewoon blijven afwachten.. als er iets (lijkt te) veranderd(en) dan moet ik weer bellen en gaan ze toch weer kijken..
de VK afspraak van morgen is afgezegd en verzet naar maandag wel wordt ik morgen gebeld omdat ik het wel pittig vind en echt angstig en onzeker wordt/ben van de hele situatie.. 

@Babymommaaa 
Ik ben vandaag 38+3.. (18 april uitgerekend)
Ik weet dat dat op zich nog niet zo ver is maar grote kans dat ik weer over tijd ga lopen en het idee alleen al maakt me gestrest en angstig dus telkens als er "wat" gebeurd voelt dat eerst als hoop en dan als klap omdat ik het best pittig vind om de dag door te komen fysiek gezien (sommige dagen doen mijn handen de hele dag pijn van het vocht)
Ergens in mijn achterhoofd denk ik wel van je bent "pas" net 38 weken geweest dus het kan nog even maar dan denk ik daarna meteen van hoe dan..
Vandaag in ieder geval belafspraak met de VK om hier wat mee te doen..

Wat herkenbaar PM. Ik ben nu 37+4 en ga er ook vanuit weer overtijd te lopen.

Het is nu ook al de dag doorkomen. Zere handen en knokkels door de vocht. Zwangerschapsiscias met pijn in heupen billen en benen. Lage bloeddruk en daardoor draaierig en futloos maar ook niet te lang kunnen zitten of liggen door de pijn.

Echt de laatste loodjes zeg maar. Ik hoop dat de vk iets voor je kan betekenen. Ik heb zometeen een afspraak. Vanochtend heb ik mezelf maar voorgehouden dat ik hierna nog maximaal drie afspraken heb (elke week één) en probeer ik toch de dag door kleine activiteiten te doen in en om het huis. Dan gaat de tijd wat vlotter.

Sterkte met deze laatste loodjes

Vervelend dat jullie zoveel klachten ervaren, maar het kan inderdaad nog wel even duren. Dus proberen te focussen op de leuke dingen dan maar?
Ik ben inmiddels 40+3 dus ik ben er wel echt klaar mee. Word elke dag wakker met de gedachte; shit nog steeds geen baby haha. Maar goed sommige dagen ben ik echt op en depri en huilen enz enz. Maar ik probeer er ook het beste van te maken. Straks zitten we allemaal met ons wonder op een roze/blauwe wolk en dan is het het allemaal waard geweest! Toch? ?

Babymomma.

Je hebt gelijk hoor. Nu lijkt het eeuwen te duren. En straks kunnen we onze kleine niet meer weg denken en vervagen deze laatste weken snel. Ach af en toe even mopperen is wel lekker en dan gauw weer terug naar positief ??

Jij ook succes met de laatste dagen..

Terug
Bovenaan