April 2021 uitgerekend

Esthy dat werd en wordt bij mij niet gecontroleerd. Je bloeddruk wordt gecheckt en het hartje van de baby en verder gewoon een gesprekje hoe jij je voelt. Bij mij werd er pas op ontsluiting gecontroleerd toen ik weeën had.

Ja rompers heb ik inderdaad ingepakt. En ik heb qua kleding 3 setjes maat 50 en 2 setjes maat 56 ingepakt. Ja best veel, maar in principe ga ik er vanuit dat ons kindje dus met een keizersnee komt en dat we weer 2 dagen moeten blijven.
Dekentje heb ik dus alleen voor de terugweg en een badcape heb ik ook ingepakt. Luiers, voeding, doekjes etc heeft het ziekenhuis allemaal.

Oh dan heb je alles toch? Volgens mij heb ik hetzelfde in mijn koffer!
Dus die afspraken zijn hetzelfde als voor heen... Loop al de hele zwangerschap bij de gyn en hoor soms vrouwen zeggen dat ze weten hoeveel cm ontsluiting ze hebben, maar vraag me dan steeds af waarom dat gecontroleerd is. Vorige keer werd ik pas gecontroleerd op ontsluiting toen de weeenopwekkers al werden gegeven (en toen was er 0 cm ?) 

Hoi,
Ze controleren meestal bij voorweeën die sterk zijn/lijken.. als je weeen (lijkt te) heb(ben/t) voor de 37 weken etc. 
Controles inderdaad zelfde als voorheen en kijken of er vragen zijn.. soms nemen ze nog even door wanneer je wat moet doen/zou kunnen verwachten.
De Tassen klinken compleet..
Update: ze is langs geweest voor controles.. die zijn in ieder geval goed.. het blijft een beetje twijfelachtig of het daadwerkelijk vruchtwater is.. zo ja dan gaat ze even kijken hoe of wat (contact met ziekenhuis omdat ik nog geen weeen heb) en zo nee dan blijft het afwachten.. ze gaan misschien in het ziekenhuis met de microscoop kijken of het vruchtwater is maar alles hangt af van het volgende contactmoment.. blijft afwachten dus..
Het zou op 1 of andere manier een rare uiting kunnen zijn van mijn lijf op een blaasontsteking.. dat mijn lijf het oppakt als gebroken vliezen/voorweeën zonder dat het daar maar in de buurt komt..
Wordt hier in ieder geval wel onzeker van..

Hi allemaal!

Hier even een kort bericht vanuit mijn kant, ik ben gister met 39+1 thuisbevallen van onze prachtige zoon Midas ?. De bevalling ging heel erg snel, binnen 2,5 u was hij er. Hij is 49 cm en 3640 gram. Ik heb relatief wat bloed verloren dus ik doe het heel rustig aan en richt me op het op gang brengen vd borstvoeding. Hij is heerlijk rustig en we onze oudste zoon is zo trots op zijn babybroertje.

Succes iedereen en hopelijk mogen jullie ook gauw jullie kindje ontmoeten ❤️

@LizaJcbs wauw wat fijn dat het een vlotte thuisbevalling was. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Midas!!

@Jippie je tas klinkt compleet wat betreft spulletjes voor de baby

@PM wanneer is het volgende contactmoment? Begrijp heel goed dat je er onzeker van wordt. Hopelijk krijg je bij het volgende contact moment meer duidelijkheid.

Terug
Bovenaan