Hoi meiden,
Daar ben ik weer....ik heb mezelf ook even toegevoegd aan het lijstje! Ik weet niet zeker of mijn cyclus even lang zal zijn dan bij onze 1e, want het is de eerste ronde na het verwijderen van mijn spiraaltje. Ben inmiddels wel al ongesteld geweest gelukkig.
En we zijn flink aan het klussen geslaagd, mijn vriend weet niet wat hij overkomt....volgens de berekeningen moet deze week mijn eisprong zijn (overmorgen ongeveer), dus hij zal er zeker nog een paar keer aan moeten geloven deze week....ach zielig he!
@marisa, misschien voel je wel je eisprong, of het is de innesteling. IK kan me herinneren dat ik bij mijn eerste dat ook had en vanaf die dag geteld dus ook zwanger heb moeten zijn. Ben benieuwd of dat nu ook zo zal gaan. Toen voelde ik me ook echt "anders dan anders". Al moet ik wel zeggen dat ik dat toen al vaker gedacht had....." volgens mij ben ik nu zwanger". Waarschijnlijk schijnzwanger ofzo en je gaat dan inderdaad vanalles voelen! Ik kan me dus ook niet goed voorstellen dat er vrouwen zijn die het niet gemerkt hebben dat ze in verwachting zijn.
Waar ik tegen opzie deze keer......dat ik dik wordt, ik weet dat het erbij hoort, maar dat vind ik echt het minst leuke aan zwanger zijn. Ik hield ook zoveel vocht vast bij de eerste (minstens 10 liter!) , ik leek wel een opgeblazen olifant. Ik herkende mijn eigen voeten niet meer!! En zulke dikke vingers 's ochtends dat ik mijn eigen brood niet eens kon smeren. Verder had ik nogal last van zwangerschaps-acne en overtollige beharing. Ik leek wel een eend, met dat donsvelletje, verschikkelijk. Het was iig wel duidelijk dat ik een meid ging krijgen, want die neemt toch de schoonheid van de moeder zeggen ze. Nou ik was inderdaad niet een van de mooiste tijdens het eind van mijn zwangerschap. Nu ben ik inmiddels weer aardig opgeknapt, en nu gaan we weer van voor af aan beginnen. Maar als ik dan weer aan die babytijd van Britt denk en aan de kraamtijd.....heerlijk. Zelfs de bevalling vond ik geweldig!! Zeker nu meerdere van mijn vriendinnen en mijn zusje zwanger zijn, begint het toch ook hier weer te kriebelen gelukkig! Zo effe lekker gezeurd, maar niet te lang, want zwanger zijn is toch ook GEWELDIG mooi en leuk uiteindelijk. Lekker al die aandacht die je krijgt! Je voelt je toch bijzonder! En als je dan je kindje in je armen mag sluiten...echt super!
Maar nu nog eens eerst effe zwanger raken he...lijkt me wel handig. Ben er inderdaad ook dagelijks mee bezig. Maar wel anders als bij de eerste. Nu heb je het tenslotte al eens meegemaakt. Ik denk nu meer aan praktische dingen, zoals kamertje ruilen (de oudste moet dan naar een groter bed), oppas, werk en financien. Maar dat komt natuurlijk ook allemaal goed, als anderen het kunnen, kan ik het ook. Bij een eerste stap je er toch anders in. Tis ook heel leuk om weer namen te gaan verzinnen vind ik, grappig dat ik nu toch aan hele andere namen denk als toen. Terwijl ik eigenlijk dacht dat die namen die niet gebruikt zijn, toch wel zouden blijven, maar nee.
Nou het is inmiddels een aardig verhaal geworden, ik ga maar eens wat nuttigs doen..... mijn kleine prinses ligt nu nog te slapen (d'r ochtendslaapje, heel voorbeeldig allemaal), maar ik wilde eigenlijk het huis even op z'n kop zetten.....tja die schoonmaakwoede he!! En ze moet natuurlijk ook nog lunchen. (het is al kwart voor 1!!). Waar blijft de tijd en dan te bedenken dat dat bij twee kinderen ook gewoon door moet gaan.
Nou ik stop voor nu......
echt super leuk zo'n forum!!!
Groetjes Amber mv Britt
Mariska (27 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 3 mei
Summeke (28 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 9 mei (om en nabij)
Ellen (29 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 12 mei (als ik goed geteld heb)
Lentekriebeltjes (27 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 15 mei
Amber (29 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 15a16 mei (als mijn cyclus nog hetzelfde is al de vorige keer)