April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi hoi,

Vandaag heerlijk van het zonnetje genoten  wat een heerlijk weertje zeg!
Mijn man ik hadden vanochtend toen we opstonden ook meteen zoiets van: dat wordt niet schilderen in huis vandaag, maar lekker naar buiten. Dus dat hebben we dan ook gedaan (nadat we vanochtend nog even geklust hadden want vanavond zou ik mijn ei-sprong kunnen hebben..... hihihi raar dat ik dat zo zeg wanneer wij sex hebben )

MissPiggy, hoe oud is je zoontje? Leuk zeg dat jij al eens "ervaren" hebt hoe het is om alles mee te maken en zo. Je verteld dat je eerste zwangerschap veel hebt moeten spugen, dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Raar he, dat je gevoel zegt dat je wel eens een tweeling zou kunnen krijgen. Ik heb voor mezelf dat gevoel ook al jaren. Bij ons zit het ook in de familie, mijn oma heeft een tweeling gekregen en ze zeggen dat dat altijd 1 generatie overslaat. Bovendien weet ik door alle onderzoeken vanwege mijn endometriose, dat ik om de maand een dubbele ei-sprong heb. Welke maanden dat zijn, weet ik niet. Ik kan dat niet voelen. Mijn man   en ik willen dat ook niet weten, we hebben zoiets van: we zien het wel. Mijn gyn zegt dat ik door die dubbele ei-sprong ongeveer 60% kans heb op een tweeling. Dat is best veel bedenk ik me nu. Jeetje, lijkt me in het begin wel een heel gedoe zeg, twee tegelijk! Maar volgens mij wen je daar ook wel aan. Lijkt me alleen 1 nadeel aan te zitten: ik zou, zoals ik er nu tegen aan kijk, graag 3 of 4 kindjes willen (kom zelf ook uit een groot gezin en vindt dat geweldig), mijn man wil er hooguit 2. Dus als de eerste een tweeling zou zijn, dan denk ik dat het daar bij zal blijven. Al kan je dat natuurlijk op voorhand nooit zeggen. Dat is maar net hoe alles gaat en wat je gevoel dan zeg natuurlijk.
Nou, wens je in ieder geval een hele fijne vakantie, waar gaat de reis naartoe?
(waarschijnlijk lees je dit pas als je weer terug bent, maar goed).

Voor alle anderen: Hopelijk klesten jullie snel weer gezellig mee en veel plezier met alle vrije dagen die er aan komen en natuurlijk veel succes me alles!!!!

Liefs,
Ellen.

hoi hoi
wat een grote kans op een tweeling, 60 % is idd groot, spannend!!
ik hoop alleen niet dat je erg beroerd gaat worden, ze zeggen toch altijd als je een tweeling verwacht je ook super beroerd bent
bij mijn zoon, die nu bijna 2 is ben ik in het begin ook super beroerd geweest, ben toen bij de ha geweest die me een middel voorschreef ertegen, maar hij zei ook: je bent zo misselijk misschien krijg je er wel 2! maar dit bleek later niet   zijn, de medicatie sloeg gelukkig ook aan
maar die misselijkheid is geen pretje! ik zie er stiekum ook weer een beetje tegenop ...stel dt die misselijkheid weer zo heftig word als bij mijn zoon destijds, toen hoefde ik alleen voor mezelf te zorgen, en nu heb ik nog te zorgen voor mijn zoon.
maar anderzijds, ik heb t allemaal al eens meegemaakt en weet ongeveer wat er komen gaat en dus ook wat ertegen te doen is!

Hallo dames,

Even niet geweest en een boel om bij te lezen hahaha
Ik heb niet meer te melden dan dat ik en vriendlief het erg druk hebben gehad deze week en hoewel ik me eisprong had hebben we maar 1x "geklust".

Ach ja zoals ik al eerder schreef zijn we er ook nog niet zo heel erg mee bezig.
Ben net bij me schoonouders vandaan en hebben daar heerlijk gegeten.

Duik nu me bed in want ik ben ontzettend moe

truste allemaal. Zal van de week is wat meer schrijven en reageren op anderen

zo daar ben ik weer

ik zit helemaal onder de verfspetters want ik ben een slaapkamer aan het verven. (waterbasis )(de toekomstelijke babykamer ) Hij moest nog een keer geverfd worden en ik dacht doe het deze week maar dan hebben we dat teminste gehad. Het is een mooie lichte kleur geel want ons huis heeft allemaal een beetje toscaanse aardekleuren.

@mir21: oe spannend deze week heb je je nod! ik hoop met je mee

@juli2003: ik hoop dat de gyn goed nieuws voor jullie heeft!

@lentekriebel: confused en moody, ja zo voel ik me de laatste dagen ook een beetje. Alles gaat lekker maar ben een beetje moody omdat we niet echt hebben kunnen klussen. Niet alleen omdat we het allebei erg druk hadden maar ik merkte dat het vooral bij mijn vriend ook niet echt werkt op commando. en natuurlijk zou ik het ook niet zo willen maar merk dat ik er toch meer mee bezig was in mijn vruchtbare week --> confused hahaha

@misspiggy: lekker op vakantie!! veel plezier en ik hoop dat het weer je mee zit

@meisjeb: de eerste ongesteldheid na het stoppen van de pil liet bij mij ook 52 dgn op zich wachten!! aaarg werd toen echt helemaal gek. het is alweer 2 jaar geleden (was gestopt omdat ik die troep gewoon niet meer wilde) nu ben ik het onregelmatig waardoor het moeilijk inschatten is wanneer mijn eisprong is. ach ja we zien wel en je hebt gelijk...hoop houden dat het allemaal wel los loopt

@ellenan: ik woon ook in een plaatsje vlakbij eindhoven. Woonde eerst in eindhoven op een flat maar hebben nu een fijne nieuwbouw eengezinswoning. heb gewerkt bij politie BZO op het service center maar werk nu weer in de jeugdhulpverlening.

@mariska1980: ik had van de week ook mijn eisprong maar kon het niet echt herkennen. Voelde wel veel maar niet iets wat ik nog niet eerder had gevoeld. ach volgende maand kijken of ik het kan herkennen

Ik weet dat er anderen zijn die al eerder hun NOD horen te krijgen. Zullen we het lijstje er is bij pakken? volgens mij is er al iemand heel snel aan de beurt!

Summeke (28 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 9 mei (om en nabij)
Ellen (29 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 12 mei (als ik goed geteld heb)
Lentekriebeltjes (27 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 15 mei

gr
Sum

hoi iedereen

hier een berichtje van mij.
Met een teleurstelend berichtje want ben ongesteld
geworden zaterdag op precies tezijn  
ik had achter in me gedachten gehouden, dat het bijna niet raak kon
zijn, omdat je dan wel heel veel geluk moet hebben.
maar toch valt het dan heel erg tegen. Me vriend was ook heel de dag een beetje
verdrietig, maar goed... we gaan gewoon door naar ronde 2.
me vriend ziet het helemaal zitten, hij stuurt me soms wel eens een smsje
en dan staat er hoi mama haha schattig.
nou.. tot snel maar weer.

groetjes mir

Hoi meiden,
Ik hoop dat ik me nog tussen jullie kan voegen. Deze topic is namelijk al aardig op gang aan het raken.
Ik zal mezelf eerst even voorstellen.....mijn naam is Amber, bijna 30. Wij hebben 1 dochter, Britt. Zij wordt bijna 2. Sinds half april is mijn mirena spiraaltje dus ook verwijderd en gaan we voorzichtig voor een 2e. Het heeft geen haast, maar als je er dan ook weer mee bezig bent, is het inderdaad wel zo dat je aan niets anders kunt denken en overal zwangere vrouwen ziet. Het lijkt me voor onze dochter gewoon ook ontzettend leuk een broertje of zusje. Inmiddels ben ik direct na het verwijderen van dat ijzerwerk  na 2 dg al ongesteld geworden, dus kunnen we aan de slag zeg maar.  
Nou ik laat het effe hierbij,
Suc-6 allemaal.
Groetjes van Amber mv Britt

Terug
Bovenaan