April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

@ meisjeb: ik heb afgelopen week ook al pijn in mijn onderbuik gehad en dacht toen dat het misschien een eisprongetje was. Gelijk geklust natuurlijk.   Nu heb ik sinds gisteravond een raar gevoel in m'n buik.

@ amber: ik heb ook vaag het gevoel dat ik dit van Lotte's zwangerschap herken, maar ook ik heb dit al eens eerder gedacht... Ik durf er even niet op te hopen.
En ook ik herken je verhaal helemaal. In de laatste drie weken 10 liter vocht erbij  ivm zwangerschapsvergiftiging. Ook ik kon helemaal niets meer. Daar zie ik ook erg tegenop en de bekkenpijn.

@ EllenAn: geen idee wanneer mijn NOD is. Ik geef borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest. Het blijft een groot raadsel voor ons of, en zo ja, wanneer ik vruchtbaar ben.

@ Noompje: Wederom welkom hier. Ik heb de laatste tijd weinig te melden op het zomer2007 forum, alles gaat wel z'n gangetje. Hier kan ik m'n hart weer ophalen.

Groetjes, Marisa

Oh en ik ben trouwens ook erg duizelig en moe. Ik had afgesproken met mijn moeder, maar ik vond het niet verantwoord om auto te rijden. En dan dat rare gevoel in m'n buik. Weinig trek in eten... Tja, afwachten maar.

Groetjes, Marisa

hoi hoi,

ik heb me NOD op 12 mei (als t goed is dan hihi).
we hebben geklust in me vruchtbare periode, maar we weten al dat een natuurlijke zwangerschap er niet in zit zoals ik al eerder hier heb verteld.
ik vind t toch wel een raar idee dat we geklust hebben in me vruchtbare periode maar dat er dan geen zwangerschap uit voort komt.
me vriend hoopt t wel, want de beweegbaarheid is gewoon helemaal goed, daar is niks mis mee.

groetjessssssss

Ik verwacht niet dat het de eerste keer al meteen raak is, maar ik ben wel al superzenuwachtig... hahaha nog en paar dagen
Hopelijk zijn we snel met zijn allen zwanger!

groetjes Mariska

@noompje: ik heb het ook niet gezegd op het andere forum, wel hoop ik snel een zwangeraankondiging te plaatsen.

@ ellenan: nee mijn woonplaats begint met een V...  vond het op het service center niet zo. vind het leuker in het werkveld zelf te staan. Werkte daarvoor ook in de hulpverlening en ben blij dat ik daarin terug ben!!

@noompje: welkom! gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd... hoewel ik echt ff moet switchen tussen schermen als ik een antwoord wil geven want ik onthoud al die namen ook niet hoor hahahah

verder komt mijn NOD nu ook echt in zicht...moet eerlijk zeggen. Nee voel me niet anders, wel meer afscheiding voor mijn gevoel en hier en daar een krampje maar ja dat heb ik de hele maand wel hahahaha. Me gevoel zegt dat het niet raak is dus ben er verder ook niet zo mee bezig. Volgende maand wel weer :)

vandaag me zusje en  haar kleine op bezoek gehad (de kleine is van 20-3) heeft ie de hele tijd liggen slapen  last van krampjes gehad de afgelopen dagen en is dus bek af... wel gezellig want ik heb lekker bij kunnen kletsen met me zus, maar ja beetje saai want ik had graag even met hem willen krioelen haha

vanavond moet ik werken tot morgen 12 uur. als ik vanavond tijd heb kom ik nog ff buurten en zo niet...fijne koninginnendag!!

check my nieuwe banner: gemaakt met de gem. dagen van mijjn laatste 4 cyclussen. maar is ff kijken of het handig is.

Hoi meiden,
Weet iemand hoe je een banner plaatst?? Ik wilde dat proberen met de cyclus banner, maar begrijp niet helemaal hoe ik dat onder mijn tekst krijg, ik moet hem dan opslaan in mijn profiel (????)   Geen idee dus hoe ik dat voor elkaar krijg.
Groetjes

Hoi hoi

@summeke, ik onthou al die namen ook echt niet. Maar ik blijf erbij dat komt doordat ik zwanger ben geweest. Ik heb gewoon wat hersencellen aan mijn dochtertje gegeven. hahaha nou dat gaat nog wat worden bij een tweede.

@marisa, heb je zelf het idee dat het wel eens raak kan zijn, je hebt best wat verschijnselen die kunnen duiden op een zwangerschap.
Ik ben ook niet zo heel actief op het andere forum, alleen als me onderwerpen me aanspreken reageer   ik nog wel. Dit is weer nieuw en spannend he!!!

@mariska, dus jij ook het gevoel dat je naar de volgende ronde moet?? Wie weet is het wel raak. Ik duim in ieder geval voor je!!

Ik duim voor ons allemaal hoor, dat we maar snel zwanger mogen zijn van een mooi wondertje en gezellig door kunnen kletsen op het zwanger zijn forum.

Greetzzzzz

@ Noompje: Het zou natuurlijk geweldig zijn, maar ik durf er gewoon niet op te hopen. Ik heb  ooit eerder zwangerschapsverschijnselen gehad en toen was het ook niks. Bij Lotte had ik al wel heel snel verschijnselen, dus het zou kunnen... We blijven duimen en afwachten. Als de klachten aanhouden ga ik over 2 of 3 weken wel een keer testen.

Terug
Bovenaan