April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

jammer mir  op naar de volgende ronde. Lief dat je vriendje zo meeleeft!

hoi amber...welkom!

(al 2 muren af en de andere 2 muren zal ik woensdag gaan schilderen)

@ Ellen

Ik heb 3 mei mijn NOD, dus het komt dichtbij... ik merk dat ik nu al nerveus ben hahaha

trouwens is 12 mei niet moederdag of zo..... zou goed kunnen uitpakken dan

Mariska (27 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 3 mei

Summeke (28 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 9 mei (om en nabij)
Ellen (29 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 12 mei (als ik goed geteld heb)
Lentekriebeltjes (27 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 15 mei

Hey meiden,

Terug van een weekendje weg geweest. Ik heb sinds gisteravond rare pijn rechts onderin m'n buik. Ik weet niet wat het is, maar ik weet zeker dat het niet m'n darmen zijn.

Er gebeurd iets, wist ik maar wat... Het zou te gek zijn als ik zwanger zou zijn, maar daar durf ik voorlopig nog niet op te hopen.

Groetjes, Marisa

mmmmm lekker weekendje weg .... ik droom lekker verder hahaha

Hoef deze week gelukkig niet veel te werken dus dat scheelt weer, ook een beetje vakantie. Ga samen met vriendlief wat klusjes afwerken in het huis.

De zon schijnt weer mooi hier in het brabantse land! Me zus komt vanmiddag met de kleine  ken ik weer ff oefenen

hallo hallo!

@ amber welkom bij de club van april stoppers? beginners!

@ mir jammer dat je rd hebt, maar de eerste keer daar met je niet teveel van verwachten, de rommel van de pil moet eerst je lijf uit je lichaam moet er ook aan wennen zonder pil te functioneren zeg maar

@ marisa misschien is die pijn in je buik wel een eisprongetje geweest? verleden week had ik ook erg pij links onderaan mijn buik ik dacht eerst ook eisprongetje maar t ziet er naar uit dt ik binnekort de rd weer mag verwelkomen, heb de verschijnselen weer zal k maar zeggen (lees vreetbuien bukkramp)

mar goed op naar de volgende ronde!! k heb geen haast al zou t wel leuk zijn nauurlijk hahahaha

Terug
Bovenaan