April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hey meiden van het Zomer 2007 forum, en alle anderen tuurlijk!!

Ik hoop dat jullie gauw een gelukkig berichtje mogen plaatsen!! Ik zal mezelf suf duimen voor jullie, haha!!
En meiden van het zomer forum... Ik houd jullie wel in de gaten hier, maar ik zal nix zeggen hoor!!
You go girls!!

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit 2 8w 5d

@noompje
Ik voel nog niks anders dan anders, maar je weet het natuurlijk nooit.... Ik reken nergens op. Ik heb in december en januari 2 hele vroege miskramen gehad, dus als ik nu zwanger ben kan ik denk pas genieten nadat ik het hartje heb zien kloppen.

@ Debby
Ik dacht al waarom schrijf jij hier, je bent al zwanger hahaha. stiekum meelezen he! Zullen er wel meer doen, maar ik hoop dat ik snel een berichtje kan plaatsen op het andere forum!

oke voor diegene die een banner wilt plaaten: Hoe maak ik een banner in  5 lessen?

Les 1:
Maak via babybrabbel.nl , zwangerschappagina.nl of andere site's een banner.
De site zal je dan een  url geven.

Les2:
Open wordpad op je computer (start-programma-bureau accessoires-wordpad)
Kopieer daar de url en sla het bestand op in een map

Les3:
klik op het bestandje (1x), kies kopieren en plak het bestandje nog een keer indezelfde map maar dan met een iets andere naam.

Les4:
Zorg dat je de extentie van 1 van de twee veranderd in .html (ga in de map naar extra en dan naar mapopties. klik dan op weergave en vink dan de regel aan: extenties weergeven of vinkje weghalen bij extenties verbergen) nu zie je dat bij het wordpad achter de naam   .rtf staat. Dit verander je dan bij 1 bestandje door .html (vergeet het puntje niet)

Les5:
Je zit dat het html bestandje nu een e van internet krijgt. Als je er nu op klikt opent het bestand zich in een explorer venster en zie je je banner. Als je nu met je rechtermuisknop op het plaatje klikt en kies voor kopieren .... kan je hem hier in het reageer venster zetten en tadaaaaa hij staat er.

Opfrisles:
Je bestandje op je computer wordt via het internet actueel gemaakt. Zo veranderd elke dag je banner automatisch.

Het is miischien niet de makkelijkste weg, maar zo heb ik het uigevogeld! Als je iets niet snapt .. laat het me maar weten

groetjes
Sum

ps. ben nu op me werk dus kan me banner niet plaatsen hahaha

Goede morgen!!
Jeetje zeg, het wordt lekker druk hier! Gezellig!! Ik heb een hoop bij te lezen.

Gisteren op kraamvisite geweest! Erg leuk en gezellig. Wel wat gore details over de bevalling gehoord, haha, maar dat gaat er links in en rechts uit. Als het er eenmaal in zit, moet het er toch weer uit he! Eerst maar eens er in!

@ Mariska: Ik heb vooralsnog geen duidelijke eisprong gevoeld. Ik vraag me ook nog af wanneer dat zou moeten zijn omdat ik nog niet duidelijk ongesteld ben geweest. Maar we zullen zien. Ik heb wel een aantal ovulatietests om te zien of alles uberhaupt op gang is gekomen. Vooralsnog geen dubbele streep, dus blijft het klussen vooral nog bij oefenen. Maar ook dat is niet erg, krijg je mooie kindjes van.Het is inderdaad binnenkort moederdag. Dus wellicht voor jou de laatste zonder zelf moeder te zijn! Spannend!
@ EllenAn: Haha, wat grappig dat je man er wel een duidelijk idee over heeft of hij een meisjes of jongens papa is. De mijne heeft geen voorkeur, hij zegt dat alles zijn voors en tegens heeft, hahaha, lekker zakelijk bekeken. Het is inderdaad vreemd om hier neer te zetten wanneer we sex hebben. Maar ach, we kennen elkaar toch niet, haha. Ik woon ook in een plaats met een V, maar dan in Limburg (Summeke in Brabant toch, als ik het goed heb) En je hebt kans op een tweeling, dat lijkt me nou zo gaaf. Een kennis van mij heeft er pas eentje gekregen en het is wel heel veel werk hoor, maar zoooooooo speciaal. Bij ons zit zoiets niet in de families, dus die kans is klein. Maar je weet het natuurlijk nooit, extra hard klussen misschien.
@ Misspiggy: als je dit leest ben je alweer terug van vakantie. En dan moet je heeeeeeeeel veel lezen want er wordt inderdaad veel geschreven. Heerlijk toch! En bijna je NOD, spannend!!!!!!!
@ meisjeb: wat vervelend dat je zo beroerd bent geweest de eerste zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Ik maak me er nog niet zo druk om, we zien wel. Er zijn er gelukkig ook veel die niet of nauwelijks last hebben dergelijke kwaaltjes. En boven alles, ik denk dat het het waard is.
@ Summeke: lekker geschilderd?? Heerlijk als je huisje weer fris in de verf zit. Wij moeten/willen ook nog wat kleur in de slaapkamers brengen, alleen nog even bedenken welke kleuren. Met de babykamer wachten we natuurlijk nog even, anders duurt het dadelijk een hele tijd en vinden we de kleur niet meer leuk, haha. Succes er mee in ieder geval. En wat fijn dat je mijn moody en confused gevoel herkend. Ik dacht al dat ik aan het flippen was. Ik denk dat het met de 'vrije hormonen' te maken heeft. Ik heb dat ook al jaren niet meer gevoeld door het spiraaltje. Jammer dat je vriend niet op commando kan/wil, de mijne profiteert er maximaal van, hahaha. Maar het is nog maar de eerste maand he, haha, dat kan dus zo weer over zijn. Leuke banner trouwens. Als ik zeker weet hoe mijn cyclus loopt ga ik het ook eens proberen!
@ Mir: jammer dat je ongie bent geworden. Over een weekje dan maar weer vol goede moed aan de klus, succes!!
@ Amber: van harte welkom! Ik heb nog niet goed een idee of ik ongesteld ben geweest na het verwijderen van het ijzerwerk. De bloeding van de ingreep leek weg en kwam terug en duurde toen bijna een week (ongesteldheid??). Na twee weken werd ik ongesteld (1 1/2 dag verkleurde afscheiding, ongesteld?) dus ik ben nog niet overtuigd. Inderdaad, het is moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Eigenlijk moet ik het gewoon over me heen laten komen. Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Succes in ieder geval met klussen! Handig trouwens dat er wat ervaren zangerschaps-wensers bij zitten. Daar kunnen wij leker natuurlijk veel aan hebben. Ik kan niet wachten tot ik dik wordt. Wel alleen de zwangere buik natuurlijk. Ik ben maar een smal ding en het lijkt me echt geweldig zo'n buik te hebben. Ff wachten nog.
@ Marisa: spannendddddddd allemaal!!!! Hou ons op de hoogte!! (Maar dat is je wel toevertrouwd volgens mij)
@ Noompje: Welkom!! Weer iemand met ervaring!! Heel veel succes met klussen, we leven met jullie mee!!

ZO, dat is weer een hele lap tekst. Tijd om me eens op te gaan frissen en me tussen de andere Koninginnedagvierders te gooien!! (Met alleen maar spa en cola........tja, je weet maar nooit he! Nu maar hopen dat het niemand opvalt!)
Iedereen nog een fijne dag en tot snel maar weer!
Groetjes!

Goede middag,

Na 20 x geprobeerd te hebben om me aan te melden is het dan eindelijk gelukt. De afgelopen week heb ik al eens meegelezen met jullie en nu ben ik er dan ook maar bij. Ja, net op het randje aangezien april bijna om is maar ik neem vandaag mijn laatste pil! Ben zo benieuwd wat er de komende tijd allemaal gaat gebeuren.....

Nou we spreken elkaar zeker nog een keer maar nu ga ik me even in het oranje hijsen!

Fijne dag,

Groetjes B

Terug
Bovenaan