Hoi Allemaal,
Jeetje zeg, wat wordt er druk gekletst hier! Gezellig zeg!
Heb wel een hoop bij te lezen zo!
Noompje en B_M: Harstikke welkom! Kei leuk dat jullie hier met ons mee kletsen!
Mariska: Jeetje zeg, je hebt bijna je NOD!!! Hou je het nog vol?? Ik zou super zenuwachtig zijn geloof ik. Ben ik nu al een beejte. voel je al wat, of nog niet??
Juli: Het is inderdaad een raar idee dat je geklust hebt in de goede periode, maar dan toch niet zwanger kunt zijn. Alhoewel, de kans dat je zwanger wordt is elke maand maar heel klein, maar toch. Ik heb dat nu al andersom. Denk de hele tijd: zou ik zwanger zijn... Dat is ook zo raar. maar andersom lijkt het me op een andere manier raar. Maar geef de moed niet op meid!
Summeke: een V.... Tja, dat kan van alles zijn rond Eindhoven, Valkenswaard, Veldhoven, Veghel, Vlierden...... Kan me voorstellen dat je het niet verteld hoor.
He, jij hebt ook al bijna je NOD, spanend zeg! Voel jij al iets???
Lentekriebeltjes: Ook jij woont in een plaatsje met een V, maar dan in limburg. NOu dat kan Venlo zijn, of Velden of ...... Volgens mij zijn er wel veel plaatsen met een V.
Ik moest wel lachen om je reactie op je banner. je zit nu op dag 14 van de cyclus, de meest vruchtbare dag, staat er. En net toen het bij mij begon door te dringen schrijf jij dat we wel weten wat we vanavond gaan doen.... ik moest er lachen! Nou meid, geniet er lekker van en succes he!!!
Nou, met mij gaat verder alles goed. Weet eigenlijk niet of ik nu denk dat ik zwanger ben of niet. de ene keer denk ik van alles te voelen, de andere keer voel ik helemaal niets. Ben niet extra moe, misselijk, duizelig of wat dan ook. maar misschien is dat ook allemaal veel te vroeg. Voel me eigenlijk kip-lekker (gelukkig maar). Ach, we wachten het wel af. maar dat is wel moeilijk hoor, want ik denk best wel een paar keer per dag: zou ik zwanger zijn????? Komende zaterdag hebben we een etentje. Ik zei al tegen mijn man: voor alle zekerheid zal ik maar geen biefstuk nemen, en ook geen alcohol drinken. Dat lijkt misschien wat overdreven, maar je weet nooit...
Met de verbouwing gaat alles goed. We zijn goed op dreef. Al het breek en sloop-werk hebben we gehad en we kunnen nu met het verven aan de slag. Dat is een stuk leuker want dan zie je tenminste resultaat.
Nou meiden, ik merk dat de spanningen gaan stijgen hier in onze topic, want voor veel van ons komt de NOD wel heel dicht in de buurt.
Daarom van mij voor jullie:
Tot gauw!
Liefs,
Ellen.