April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

welkom BM !! ik doe verder niet aan koninginnendag...ben net thuis van mijn slaapdienst en ga lekker luieren vandaag.

morgen verder de laatste 2 muren verven en me ouders komen op bezoek hoor ik net van vriendlief .... altijd gezellig!

hahaha fijn dat het gelukt is lentekriebel!! nou ik kan zeker wel raden wat je gisteren, vandaag en morgen gaat doen hahahahaha

fijne dag iedereen!!!

@lentekriebel:
sommige vrouwen voelen de eisprong niet hoor! Ik heb hem ook niet altijd gevoeld hoor.

@allemaal:
hebben jullie vandaag nog wat leuks gedaan? Wij zijn even naar de rommelmarkt geweest en hebben een poppenkast gekocht. Verder vandaag beetje niksen (Feline krijgt tandjes dus das vrij pittig, de hele nacht aan het huilen geweest...) en morgen alvast wat inpakken en uitzoeken voor de verhuizing (hebben we nu geen puf meer voor

groetjes Maris

@ Mariska1980: Nee, hier ook weinig gedaan, wat boekjes voor Lotte gekocht op de kinderrommelmarkt. Verder rustig aan gedaan. Ik voel me nog steeds niet lekker. Moe, duizelig en sinds gisteren ook misselijk. Nog steeds kramp onderin m'n buik...  Fingers crossed...

Hoi Allemaal,

Jeetje zeg, wat wordt er druk gekletst hier! Gezellig zeg!
Heb wel een hoop bij te lezen zo!

Noompje en B_M: Harstikke welkom! Kei leuk dat jullie hier met ons mee kletsen!

Mariska: Jeetje zeg, je hebt bijna je NOD!!! Hou je het nog vol?? Ik zou super zenuwachtig zijn geloof ik. Ben ik nu al een beejte. voel je al wat, of nog niet??

Juli: Het is inderdaad een raar idee dat je geklust hebt in de goede periode, maar dan toch niet zwanger kunt zijn. Alhoewel, de kans dat je zwanger wordt is elke maand maar heel klein, maar toch. Ik heb dat nu al andersom. Denk de hele tijd: zou ik zwanger zijn... Dat is ook zo raar. maar andersom lijkt het me op een andere manier raar. Maar geef de moed niet op meid!

Summeke: een V.... Tja, dat kan van alles zijn rond Eindhoven, Valkenswaard, Veldhoven, Veghel, Vlierden...... Kan me voorstellen dat je het niet verteld hoor.
He, jij hebt ook al bijna je NOD, spanend zeg! Voel jij al iets???

Lentekriebeltjes: Ook jij woont in een plaatsje met een V, maar dan in limburg. NOu dat kan Venlo zijn, of Velden of ...... Volgens mij zijn er wel veel plaatsen met een V.
Ik moest wel lachen om je reactie op je banner. je zit nu op dag 14 van de cyclus, de meest vruchtbare dag, staat er. En net toen het bij mij begon door te dringen schrijf jij dat we wel weten wat we vanavond gaan doen.... ik moest er lachen! Nou meid, geniet er lekker van en succes he!!!

Nou, met mij gaat verder alles goed. Weet eigenlijk niet of ik nu denk dat ik zwanger ben of niet. de ene keer denk ik van alles te voelen, de andere keer voel ik helemaal niets. Ben niet extra moe, misselijk, duizelig of wat dan ook. maar misschien is dat ook allemaal veel te vroeg. Voel me eigenlijk kip-lekker (gelukkig maar). Ach, we wachten het wel af. maar dat is wel moeilijk hoor, want ik  denk  best  wel een paar keer per dag: zou ik zwanger zijn????? Komende zaterdag hebben we een etentje. Ik zei al tegen mijn man: voor alle zekerheid zal ik maar geen biefstuk nemen, en ook geen alcohol drinken. Dat lijkt misschien wat overdreven, maar je weet nooit...  

Met de verbouwing gaat alles goed. We zijn goed op dreef. Al het breek en sloop-werk hebben we gehad en we kunnen nu met het verven aan de slag. Dat is een stuk leuker want dan zie je tenminste resultaat.

Nou meiden, ik merk dat de spanningen gaan stijgen hier in onze topic, want voor veel van ons komt de NOD wel heel dicht in de buurt.
Daarom van mij voor jullie:

Tot gauw!
Liefs,
Ellen.

Goede avond meiden

@lentekriebels: Veel plezier vanavond, maak er een romantische avond van.
Maak je niet druk over die verhalen over bevallingen. Ieder heeft een andere bevalling en ervaart het ook anders.

@B_M: welkom hier. Dus vandaag de laatste pil, nu wacht je nog een maand om erachter te komen wat je cyclus is of ga je meteen voor het echie??

@Ellenan: Dus midden in een vebouwing, altijd leuk. Alleen het nadeel is dat je zoveel zooi krijgt. Maar jullie zijn weer in de opbouw fase en dat is altijd leuk.
Ga je gelijk de babykamer in orde maken of laat je het nog even zo?

@summeke: Dus jij lekker aan de schilder. Vind ik zelf altijd zoveel werk he!!Vooral het schuren is geen hobby van mij.

@marisa: Ik blijf voor je duimen!!!!!Je hebt echt wel verschijnselen, maar goed je lichaam kan je echt voor de gek houden he!!!

@mariska: Wij zijn met een stel vrienden naar de stad hier een aantal km verderop geweest, was erg gezellig maar zoooooooo druk. En mijn kleine meisje wilde absoluut niet slapen. Ze vond het helemaal geweldig al die mensen om haar heen!!
Maar ze was zooooooo lief, ze is echt gemakkelijk dat is vandaag nogmaals bevestigd.
Dus Feline is met haar tandjes bezig, altijd fijn. Kan je er 's nachts echt druk mee zijn he!!
Succes met haar!!!
Dus al heerlijk aan het pakken voor de verhuizing, ik hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig gaat en dat jullie straks heerlijk kunnen genieten van jullie nieuwe huisje.

Nou heb niet veel nieuws te melden eigenlijk. Ik wacht hier gewoon tot ik weer ongesteld wordt en dan gaan we er weer vollllllll tegenaan!!. Krijg wel weer heel erg de kriebels hoor. Zag vandaag in de stad zo'n inniemienie babytje, nou toen rammelde mijn eierstokken op volle toeren..

Hele fijne avond allemaal.
Tot snel

@ B_M
welkom op het forum, leuk dat je ook mee komt kletsen

@ Marisa Oeh spannend, het lijkt er op dat je zwanger bent! Zou wel lekker zijn bv geven, en dan geen menstruatiue en meteen zwanger hihi
Ik duim voor je!!

@EllenAn

Ik ben super zenuwachtig. Ik heb laatste 2 dagen veel geplast, maar kan natuurlijk ook van de zenuwen komen bedenk ik me nu....
En jij ben jij al zenuwachtig?

Ik had trouwens al veel bij te lezen sinds vanmiddag het is gezellig druk hier!

Terug
Bovenaan