April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

@noompje: Feline ging ook niet slapen, ze wil altijd alles zien. In de auto was ze zo moe dat ze heerlijk heeft geslapen.
Ja tandjes.... echt een nadeel hoor hahaha, maar ja ze kan niet tandeloos door het leven he!
Vandaag overdag ging het wel goed en nu ligt ze ook al vanaf 9 uur te slapen (eerder gaat nog steeds niet, ze heeft die fles nog nodig) We hebben vandaag ook veel gelachen, dus dat maakt de afgelopen nacht wel weer goed.
Inpakken is geen hobby, maar moet wel gebeuren. Vanmiddag al 2 vuilniszakken vol kleding verzameld waarin ik niet meer pas en niet leuk genoeg is om te bewaren als ik het wel weer pas. En ook van mijn man.
Dus dat gaat in de bak voor het goede doel.
Wel heb ik een heel mooi colbertje gehouden (maat 36, ik heb nu 42/44, maar hoop er ooit nog in te kunnen)
Morgen alvast heel veel keukenspullen inpakken en Feline haar oude kleertjes uitzoeken en wat ik niet mooi genoeg vind om te bewaren geef ik weg.

Geweldig dat jij ook klapperende eierstokken hebt (ken je Jochem Meijer? hahaha, als ik aan zijn conference denk moet ik al lachen)
Ik weet zeker dat ik diep teleurgesteld ga zijn als ik ongesteld wordt.... pff ik moet me erop instellen dat ik niet zwanger ben kan het alleen maar meevallen hahaha

groetjes Mariska

Hoi hoi, daar ben ik weer.
Helaas alweer wakker (08.30u). Maar als ik eenmaal mijn ogen open maak en begin te piekeren, dan is er geen slapen meer bij, helaas. Maar geen probleem, nou ben ik op tijd om de bevalling op tv te kijken.
Gisteren is helaas wat minder romantisch geworden dan gehoopt (maar wel erg gezellig). We zijn met wat vrienden in de kroeg beland en eenmaal thuis duikelde vriendlief zo in slaap, hihi. Mijn ovulatietest toonde overigens geen vruchtbaarheid, ander had ik hem niet laten slapen hoor, hahahaha.  Vandaag lekker allebei vrij, dus we zullen zien wat de dag brengt. De zon schijnt, ik wordt er al helemaal vrolijk van! Jullie nog plannen voor vandaag?

EllenAn, het kan inderdaad Venlo, Velden of Venray zijn. Hihi, het is inderdaad een van de drie (Velden is overigens geen stad, dus er blijven er nog twee over). Waar woonde jij ook alweer? En je voelt nog niets met betrekking tot de NOD? Wanneer komen misselijkheid en andere klachten op normaal? Al meteen bij de innesteling? Ik loop ook iedere dag met zulke gedachten hoor, haha, zou ik nu vruchtbaar zijn, of heb ik me vergist en ben ik al zwanger, ben ik niet wat misselijk?  etc. Ach ja, hoort bij de spanning van deze periode denk ik! Enne, buiten mijn menstruatie om (als ik zeker weet dat het mijn menstruatie is) drink ik ook geen druppel alcohol hoor. En eigenlijk voelt dat best goed (op de nieuwsgierige blikken na dan, want ik lust normaal toch wel graag een biertje of wijntje, haha, ik ben ook al bijna door de smoesjes heen). Veel plezier met je etentje zaterdag! En succes met klussen!

Er gaan/zijn er trouwens wel veel (echt) klussen en verhuizen hier volgens mij!! Haha, is dat ook al nestdrang?? Eens even kijken hoe de hormoontjes er voor staan hier:
Mariska (27 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 3 mei
Summeke (28 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 9 mei (om en nabij)
Ellen (29 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 12 mei (als ik goed geteld heb)
Lentekriebeltjes (27 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 15 mei ???? Snap nog niks van mijn cyclus!!
Amber (29 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 15a16 mei (als mijn cyclus nog hetzelfde is al de vorige keer)
Wordt allemaal erg spannend hier!! Ik mis trouwens nog wat mensen in het lijstje, vul even aan, dan kunnen we nog meer met jullie meeleven!!

Noompje, ik moet inderdaad niet nadenken over de bevalling. haha, mij lijkt het niet zo gezellig. Maar ik ben er ook van overtuigd dat je het vergeet en dat het iets moois brengt!
Mariska, dat heb ik nou ook, dat ik heel vaak moet plassen (ik stap twee keer per nacht uit bed). Maar omdat ik ook wel eens blaasontsteking heb, gooi ik het daar maar op. Ik moet ook niet zo veel nadenken, hahaha, daar krijg ik ook klapperende eierstokken van.

Zo, dat was mijn verhaaltje weer. Ik moet wel toegeven dat het deelnemen aan dit forum tot resultaat heeft dat ik er echt 24/7 mee bezig ben, erg verslavend. Maar ja, het is eigenlijk ook het enige waar ik nu mee bezig wil zijn. En je wilt er ook zo graag over praten!
Gisteren waren we aan het eten met vrienden en toen ging het over het ziekenhuis. Wilde ik net een anecdote over de anesthesist vertellen, bedacht ik me gelukig tijdig dat ze helemaal niet wisten dat ik daar geweest was. Mijn spiraaltje moest met een kleine ingreep met ruggenprik verwijderd worden en dat hebben we uiteraard geheim gehouden! Zo, toen moest ik wel even op mijn tong bijten hoor!! Hier bij jullie kan ik gelukkig vrijuit praten, dat doet wel goed. Thanks for that!

He, ik hoor beweging boven, een even kijken of mijn manneke wakker is!
Talk to you later, groetjes!!

@ lentekriebeltjes: bij mij is de bevalling 100 % meegevallen.
De zwangerschap was bij mij pas zwaar! Ik heb echt alle klachten in het boek gehad, moest vanaf week 22 plat liggen ivm bloeding aan mijn placenta, had enorm last van bekkeninstabiliteit waardoor ik hulpbehoevend was en kreeg er op het laatst pre-eclampsie bij, waardoor ik elke dag op controle moest in het ziekenhuis en daar ook moest bevallen.
Nee, liever 10x bevallen dan nog 1x zwanger, maar ja, weinig keus.

He meiden

Wat een prachtige dag is het vandaag he!!!! Hier wordt ik nou echt vrolijk van.

@lentekriebels:Dus gister is het er niet van gekomen, hahaha apart dat je dat hier zo deelt he!!! Maakt ook niks uit want we zijn allemaal lekker anoniem!!!
Vandaag maar extra je best doen hahahaha.
Erg verslavend he, dit forum!!!!!!
Zou je mij bij het lijstje willen zetten, heb echt geen idee hoe dat moet.
Hier mijn gegevens.
Noompje, 28 jaar, 1eronde, 2e kindje, nod 5 mei.
Bedankt alvast.

@Mariska: Ja dat waren de uitspraken van Jochem Meijer, prachtig he!!!!
Maar wees eerlijk het is ook echt zo!!!!hahahaha
Hoop dat de tandjes bij Feline snel doorkomen en dat je weer heerlijke lange nachten heb.
Hier ook nog steeds de laatste fles om 21:30 uur hoor. Maak ik me niet druk om als ze er lekker op slaapt prima toch.
Veel succes met inpakken.

@marisa: Jeeeeeeetje jij hebt echt een moeilijke zwangerschap gehad zeg. inderdaad alles uit het boekje. Knap dat je weer positief kan denken over een tweede ukkie.
Fijn dat de bevalling vlotjes is verlopen.
Hoop echt dat je 2de zwangerschap beter verloopt.

Ohja Mariska, die kruitvat zwangerschaptest is mij erg goed bevallen, heb een dag na mijn NOD getest en er kwam toen duidelijk een  mooi blauw streepje.
Succes met wachten ik duim voor je.

Ik duim voor jullie allemaal hoor dames, hier een symbolisch gebaar.
Dat we maar snel met z'n alle heerlijk kunnen genieten van onze ullies in onze buiken.

Hele fijne dag en groetjessssssss

Mijn vakantie zit er inmiddels op. Eigenlijk zouden we toch zondag blijven, maar het weer was echt verschrikkelijk. Toen we aankwamen, was het supermooi weer. We zaten op een leuk veldje (stacaravan) met heel veel kindjes. Zoonlief heeft zich super vermaakt. Vanaf maandag sloeg het weer helemaal om en hebben we alleen maar regen gehad. Na 2 dagen regen en allemaal ziek te zijn geweest, hebben we gister besloten om naar huis te gaan. Om 12.00 zijn we in de auto gestapt en om 20.00 waren we thuis. Jammer, maar ook wel weer fijn om thuis te zijn.

Inmiddels heb ik er ook een dagtaak aan om alle reacties hier te lezen. Er is echt ontzettend veel geschreven de laatste paar dagen.

Iedereen die nieuw is(neisjeb, amber27 en noompje80)  van harte welkom! Gezellig! Hopelijk ben ik niemand vergeten, anders bij deze gelijk mijn excuses!

Ellenan: ik wist helemaal niet dat je een dubbele eisprong kon hebben. Hoort dat bij endometriose of heeft dat er niks mee te maken?

Summeke: hopelijk ben je inmiddels klaar met schilderen en anders nog veel succes! Ik ben nl. zelf helemaal geen kluswonder en heb er echt een gruwelijke hekel aan. Manlief wordt dan ook meestal door mij aan het werk gezet met een doelijst.

Mir21:jammer van de RD. Op naar de volgende ronde.

Marisa7: hopelijk is je rare buikpijn een goed teken! Nog eventjes afwachten!

Bij mij zijn vandaag ook de RD's doorgebroken. Ik voelde het een paar dagen geleden al aankomen. Officieel was dit ook nog niet echt de 1e ronde voor ons. Toen we besloten hebben om er echt voor te gaan, waren mijn vruchtbare dagen volgens mij al geweest. En dat blijkt nu wel. Voor mij dus ook: op naar de volgende ronde.

Dus bij deze kan ik ook toegevoegd worden aan de lijst:
Misspiggy78, 29 jaar (bijna 30), 1e ronde, 2e kindje NOD 28 mei

gr. Misspiggy

zooooo ben helemaal klaar met verven!! Me ouders zijn net op de koffie geweest en nu naar me zusje toe. Die woont hier ook in het dorp. (juiste dorp stond in het rijtje, het ligt niet naast eindhoven maar langs de a50, nou moet het denk wel duidelijk zijn hahaha,  wie was daar ook alweer zo benieuwd naar? :D)

vriendlief is aan het stofzuigen en ik ga me zo omkleden om naar me zus te gaan.

tja voel ik al wat? mmm opgeblazen gevoel dat ik nog niet eerder heb gehad, echt een paar dagen al. Ook raar erg veel witte afscheiding met kleine klontjes erin (lekker smakkelijk ik weet het) normaal niet zo heel veel last ervan..maar viel me op omdat het anders was. Maar ja of dat iets zegt ... geen idee. Gelukkig heb ik me hoofd ook bij andere dingen zitten en hoewel dit forum inderdaad verslavend is... ben ik er niet 24/7 mee bezig hahaha

ik ga er weer vandoor...genieten van me kleine neefje

groetjes

Terug
Bovenaan