April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi allemaal wat een gezellige kletsboel word het hier! leuk hoor!
ik heb niet alle gelezen zoveel is er geschreven
ten eerste alle nieuwe april beginners welkom!!

@lentekriebels wel heb ik gelezen dat je uit Limburg komt leuk leuK leuk!! ik kom er oorspronkelijk ook vandaan, ben er gboren en getogen,(den kinne we nog s plat kalle tegenein woh ;) )  7 jaar geleden ben ik verhuisd naar het midden des lands voor mijn man die is hier weer opgegroeid

maar er was ook een vraag voor het nod lijstje die van mij is officieel op 8 mei maar maak er voor mij  maar een wod van want ik krijg m gegarandeerd loop de hele tijd al met menstruatie krampen rond dus ik vrwacht hem ieder moment, ,loop nu al steeds met maandverband op zak want zonder pil weet je niet wanneer je m kunt verwachten

maar als de rd een dezer dagen komen mag ik niet mopperen, dat is weer keurig volgens "het boekje" daar ben ik wel blij mee want er zolang op moeten wachten lijkt me niks

nou tot schrijfs weer allemaal!!

Hoi Allemaal,

Ik ben op van de zenuwen en bang dat daardoor de menstruatie uit gaat blijven terwijl ik niet zwanger ben.
Pfff nog 2 dagen (ben echt zeer regelmatig ongesteld) en dan weet ik het.....

groetjes Maris

@Noompje ja hier blijft alles klapperen... hahaha

hoi hoi

summeke ff een vraagje aan je: hoe lang heb je die afscheiding al? ik zag t ook vandaag in me ondergoed namelijk en heb ook een opgeblazen gevoel. maar het gekke is dat ik niet op een natuurlijke manier zwanger kan worden. me vriend heeft niet genoeg zaadcellen namelijk. me lichaam reageerd zo raar. me eten smaakt niet zoals altijd en me broeken zitten allemaal strak..
mijn NOD is als het goed is 12mei (2e pinksterdag) me vruchtbare periode is dus net voorbij, waar we dus wel hebben geklust hihi. het hoeft er maar 1 te zijn zei me schoonmoeder.

hoop snel van je te lezen

groetjessssssss

Hoi hoi,
Daar ben ik weer even. Net terug van een lekkere wandeling in de zon en een broodje hamburger.

Marisa, zal ik anders voor jou zwanger worden, doe jij mijn bevalling, hihi. Bedankt voor je steuntje in de rug!

Noompje, excuses voor de details, haha, zo ben ik als ik enthousiast ben --> een beetje uitbundig. Hihi!
Het lijstje is overigens heel makkelijk, gewoon eentje copieren en dan plakken op je kladblok (daar typ ik mijn bericht voordat ik het op de site zet. Dan kan ik namelijk alle verhalen er bij lezen. Tevens handig omdat mijn bericht wel eens niet geplaatst is, fout geklikt of zo) Dan kun je aanpassen wat je wilt, bericht weer copieren en als reactie plaatsen. Bij deze:

Mariska (27 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 3 mei
Noompje, 28 jaar, 1eronde, 2e kindje, nod 5 mei
Meisjeb, ?? jaar, ?? ronde, ?? kindje, wod 8 mei
Summeke (28 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 9 mei (om en nabij)
Ellen (29 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 12 mei (als ik goed geteld heb)
Lentekriebeltjes (27 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 15 mei ???? Snap nog niks van mijn cyclus!!
Amber (29 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 15a16 mei (als mijn cyclus nog hetzelfde is al de vorige keer)
Misspiggy78, 29 jaar (bijna 30), 1e ronde, 2e kindje NOD 28 mei

Misspiggy, jammer dat je vakantie in het water is gevallen. Hier is het echt heerlijk weer geweest. Volgende keer beter!

Summeke, ook spannend dus. Raar he, nu valt echt iedere verandering in je lijf je op, hihi. Hoort er bij denk ik!

Meisjeb, volges mich kumps dich oet ein wat zuudeliker stök van Limburg. Maar we begriepe mekaar wal in ut plat dink ik zoë. Hihi, grappig he! Je WOD staat op de lijst!!

Zo, wij gaan nog even bij vrienden langs, tot gauw maar weer!

Julie 2003, de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor!! Ik duim voor je!Ik heb je op de lijst er bij gezet, hoop doet leven!

Mariska (27 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 3 mei
Noompje, 28 jaar, 1eronde, 2e kindje, nod 5 mei
Meisjeb, ?? jaar, ?? ronde, ?? kindje, wod 8 mei
Summeke (28 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 9 mei (om en nabij)
Ellen (29 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 12 mei (als ik goed geteld heb)
Juli2003 (??jr) 1ste ronde, 2de kindje (??) --> NOD 12 mei
Lentekriebeltjes (27 jr) 1 ronde, 1ste kindje --> NOD 15 mei ???? Snap nog niks van mijn cyclus!!
Amber (29 jaar) 1e ronde, 2e kindje --> NOD 15a16 mei (als mijn cyclus nog hetzelfde is al de vorige keer)
Misspiggy78, 29 jaar (bijna 30), 1e ronde, 2e kindje NOD 28 mei

hoi

ik ben 29 en het word me 2e kindje.

ik ga er van uit dat ik niet zwanger bent, dan kan t altijd nog meevallen.
en anders gaan we gewoon 13mei naar de gynaecoloog.

Hoi Allemaal,

Ik kon het niet laten en heb alvast een test gedaan. Maar geen positieve test. Maar het is eigenlijk net te vroeg om te testen. hahaha
Ik denk toch niet dat het raak is en als ik over een dag of 6 nog niet ongesteld ben test ik nog een keer.

groetjes Mariska

ps de teleurstelling valt tot nu toe mee

Goede avond,

Noompje80:Ja wat je vraagt betreft had ik daar eerlijk gezegd tot een paar weken geleden niet over nagedacht. Ik heb er nu het een en ander over gelezen maar ik denk dat we er maar meteen voor gaan. Die menstruatie komt toch of hij komt niet dus of ik meteen aan de slag ga maakt geen verschil. Mocht er volgende maand geen menstruatie komen dan ben je of zwanger of de menstruatie blijft uit en daar kan ik niets aan veranderen.
Ik vindt het sowieso allemaal spannend omdat je denkt dat je het in de hand hebt door te stoppen met de pil maar dan begint het pas! Laat voor mij de komende weken maar snel voorbij gaan...!

Gr B

Terug
Bovenaan