April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi allemaal,

ik hoop dat ik me nog toe kan voegen,
ben een meid van 26 jaar, ga voor mijn eerste wondertje en kan beginnen met testen op 8 mei (hoop ik)
ben al een paar dagen goed misselijk maar misschien is dat wel omdat ik er zo graag op hoop hebben jullie dat ook?

groetjes
Marina

@  Julli.... nou ja die afscheiding...ik heb er  voor mezelf al een  theoriebedacht: niet echt een smakkelijke maar ja...

Volgens mijn berekeningen zou ik vorige week do ongeveer mijn eisprong hebben gehad. Ik had toen inderdaad wat meer afscheiding en dat blijkt normaal gezien de dingen die ik allemaal gezelen heb. Maar opeens sinds gisteren en vandaag dus echt kloddertjes in me broek. Vind ik raar....was zo heftig dat heb ik nooit eerder gehad. Heb ook wel is gelezen dat zwangere dit ook hadden ,Dus ff aan me zusje gevraagd of ze het  herkent. Ja had zij ook wel is last van.... het KAN een teken zijn dat je je eisprong heb (maar ja die had ik vorige week al volgens mij) het KAN ook evt. de rest zijn na je eisprong volgens haar .... tja zij is ook geen deskundige, maar heeft is wel al een keer zwanger geweest.

Dan nog iets wat ik wel heel grappig vond maar gelijk bedacht dat me lichaam en geest me voor de gek houden .... Die kleine van me zus was op zoek naar mijn tepel ... en dat is op zich niet zo raar alleen hij krijgt de fles en had al gegeten. Grappig omdat een kind van een vriendin het ook heel erg deed bij me zusje toen zij net zwanger was en dat kindje deed het dus echt niet bij mij ......moesten we ook erg om lachen..zo van...alsof hij het weet dat het een melkfabriek wordt.

afin... ik kan het gelukkig allemaal van me af zetten en ga er bijna voor 100% vanuit dat ik gewoon rond 9 mei ongesteld wordt. Ik zeg expres rond...want heb gerekend op een cyclus van 31 dagen ...maar ja dat kennen er natuurlijk ook zo promp 36 worden. (heb ik namelikj ook wel is gehad)...dus bodemconlusie van mijn theorie ... ik weet van niks en we wachten maar af.

@mariska ... moeilijk he wachten ... ik hoop dat de RD niet zullen komen!! Gelukkig ga je er (voor zover ik kan lezen) er nog nuchter mee om.... merk dat ik hetzelfde heb)

@marina .. welkom en nee hoor is niet raar als je je misselijk voelt terwijl je misschien niet zwanger bent...ik merk nu ook dat ik erg oplet wat ik voel en me elke keer afvraag...mmm ken ik dit gevoel of is het nieuw.... daarnaast had ik ook al een paar keer het gevoel dat ik misselijk zou zijn maar dat eigenlijk toch niet was. En misselijiheid zou voor mij toch wel een heel duidelijk teken zijn gezien het feit dat ik echt bijna nooit misselijk ben geweest voor zover ik me kan herinneren.

heb vandaag weer lekker kunnen keuvelen met me neefje, hij is zoooooo lief!!
Ga zo lekker naar bed....de aankomende babykamer (mag hem nog niet zo noemen van me vriend hij noemt het nog steevast de waskamer omdat ik daar altijd strijk hahaha) is afgeverfd en me manneke had heerlijk het hele huis gestofzuigd en gedweild. dus ik ga lekker slapen in een schoon huis!!

Alweer een nieuwkomer! Van harte welkom!
Het wordt zo lekker druk op dit forum, kijken of we hem bovenaan kunnen houden.
Spannend he, het aftellen tot je NOD-dag. Ik herken dit gevoel heel erg goed van toen wij bezig waren voor ons eerste kindje. Ik heb wel gemerkt dat je lichaam je echt voor de gek kan houden. Ik was er een paar keer heilig van overtuigd dat het raak was, terwijl het niet zo was. Juist toen ik dacht dat ik niet zwanger was, was het raak. Hopelijk is jouw gevoel goed en heb je 8 mei een dikke +. Nog even rustig afwachten, ook al is dat moeilijk.
Voor mij wordt het de komende tijd weer flink klussen. Vandaag zijn mijn RD gearriveerd, dus mijn eerste echte ronde kan nu gaan starten.

Ik had net al een reactie geplaatst op vraag van Noompje maar nu ben ik eigenlijk benieuwd wat jullie doen/hebben gedaan.

Hebben jullie je eerste "natuurlijke menstruatie" na de pil afgewacht of zijn jullie meteen aan de slag gegaan. Wat ik lees gaat het er puur om dat je anders niet goed kan bepalen hoe lang je zwanger bent en dat je grotere kans hebt op een meerling. Ja wat is kans... Ik heb een aantal mensen om me heen die vrijwel meteen zwanger zijn geraakt en ik zie nergens een tweeling maar ja daar kan ik toch ook niet op afgaan?

Ik kan je alleen maar vertellen B_M dat mijn eerste mensturatie na het stoppen met de pil 52 dagen was. Ik ben al twee jaar gestopt met de pil omdat ik geen hormonen meer wilde slikken (slikte al 10 jaar de diana35 dus ook niet echt een lichte pil)

Een collega van mij stopte en werd na haar eerste mensturatie gelijk zwanger... weer aan de pil gegaan en toen gestopt voor een tweede...ze werd niet ongesteld en ik gelijk zwanger geraakt...hoelang ze zwanger was is tijdens de 1e echo uitgerekend op basis van gegeven van de baby

hoi allemaal!!

lache dat lijstje met de nod en mijn wod!! hahahahaha!! o ja ik zal m even aanvullen ik ben 12 en dit word mijn tweede kind, heb een zoon die bijna 2 is, hij is geboren in die heerlijke hete juli maand van 2006, gelukkig voor mij was op de dag van zijn geboorte de hittegolf net ten einde

hier en daar heb ik een beetje jullie vraagjes gezien over afscheiding klachten ed, en ondat ik wat ervaring heb  zal ik ook een duit in het zakje doen

ze zeggen als je veel afcheiding hebt en deze doorzichtig is je in je vruchtbare periode zit, of het waar is weet ik niet, toen ik zwanger raakte van mijn zoon had ik dit niet

wel was ik voor de nod al misselijk, een week voor nod al ongeveer, en echt in vlagen ik wist gelijk: zwanger! dus zw schaps klachten voor je nod is wel mogelijk!

enne nog@ lentekriebels: ik woonde idd een ztuk zuidelijker in limburg, ich kom oet de buurt van wieert, ein gans anger taaltje weer he

o ik dacht al, beetje jong ja!

Om het lijstje compleet te maken ( ik ben de afkortingen als nieuweling nog aan het uitvogelen! )

Ik ben 27 en heb 30 april mijn laatste pil genomen. Ik zal nu maandag ( uiterlijk dinsdag ) ongesteld worden en dat zal dan tot het weekend duren. Het tellen kan dus bijna beginnen....
En het wordt ons eerste kindje!

Terug
Bovenaan