April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hey B_M de meeste gebruikte afkortingen zijn:

NOD=niet ongesteldheidsdag (dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar dit natuurlijk niet wilt)

en

RD=rode duiveltjes (tja een grappige toespeling op alle factoren die er voor gaan zorgen dat je gaat menstrueren

volgens mij gebruiken we verder niet echt afkortingen :)

Ja dan is het duidelijk, daar kan ik wel wat mee!

Ik ben blij dat ik het forum heb gevonden en hier mijn "ei" kwijt kan. Leuk om iedereen te "spreken" en te horen wat ze beleven. Ik vindt het zelf, nu al, er lastig om niets tegen de buitenwereld te zeggen!

o ik begrijp je helemaal hoor BM. Alleen me zus (natuurlijik), oud collega (zie ik toch niet zoveel) en me buurvrouw (vloepte eruit toen ik gedronken had).

Ik zou het echt heeeel graag tegen me moeder willen zeggen. Mijn zusje is namelijk 2 jaar bezig geweest zonder dat iemand, zelfs ik, niet daar iets van af wisten. Zelf vind ik het ontzettend moeilijk me mond te houden, maar ik weet dat als me moeder het weet gelijk iedereen het weet. Ze kan namelijk echt haar mond niet houden!!! ze had zelfs al tegen familie gezegd dat me zus zwanger was voordat de drie maanden om waren en zelfs toen me zusje gevraagd had het nog niet te zeggen. Achteraf hoorde we dat vele het al wisten maaaaaaar....dat ze pas kaartjes na die 3 mnd mochten sturen (geef toe me moeder is wel slim hahaha)

Ook met mijn vriend heb ik het er niet uitgebreid over. hoe minder druk er voor zijn gevoel bij is hoe fijner hij het vind. Ik vind dat eigenlijk ook wel prima .... houd mij met beide benen op de grond . Dus vind het ook erg fijn dat ik hier mijn "ei" kwijt kan

He Summeke, wel fijn dat je het toch tegen een aantal mensen hebt verteld. Bij ons weet niemand dat ik met de pil ben gestopt maar ik denk dat op het moment dat ik zwanger zou zijn mijn moeder het meteen ziet. Vrienden onder elkaar "plagen" mij er al mee dat ik zwanger ben omdat ik een tijd geleden gestopt ben met roken en ze weten dat ik het graag wil. Het is dus heel erg moeilijk om het spelletje te blijven spelen dat we nog wachten. Nou ja we zien wel maar ik hoop het dit jaar nog aan iedereen te kunnen vertellen!

He meiden

@juli2003: Spannend allemaal voor jullie, Anders naar de gyn, voor allerlei onderzoeken?

@BM: Dus meteen voor het eggie, spannend allemaal he!! Ik heb bij de eerste wel 2 maanden gewacht op mijn rd, en waarrempel ik werd netjes na 28 dagen ongie. Ben na de eerste niet meer aan de pil begonnen tja en nu is mijn nette schema een beetje op hol.....Het varieert een beetje tussen de 28 en 32 dagen.

@marina: Welkom hier gezellig dat je er bent, succes!!!!!!!

@mariska: Moeilijk om je in te houden he!!!!! Hopen dat je over een aantal dagen een mooi streepje ziet. Ik duim voor je hoor.

@ Summeke. Wat kan jij heerlijk schrijven zeg, echt een genot om je berichtjes te lezen.hahahhahaha.

@Marisa. Weet niet of je dit vandaag nog leest, maar VAN HARTE GEFELICITEERD met de 1ste verjaardag van LOTTE, maak er een onwijs leuke dag van. Wat een boijzondere dag he!!

Nou ik ga er weer vandoor, moet straks weer werken, kom morgen weer buurten.

Liefs

@noompje80: we moeten 13mei naar de gynaecoloog om te praten over IVF. me vriend heeft niet genoeg zaadcellen om een natuurlijke zwangerschap te kunnen doen zeg maar.   maar ik heb pijn in me onderbuik, me broeken zitten strak, me eten smaakt me niet en ben ook niet altijd even tactvol. heb net de dokter gebeld over dat het misschien komt dat ik moet "ontpillen" het kon zei ze maar het waren toch wel zwangerschapverschijnselen en ook uitgelegd over me vriend en ze zei dat t wel vaker voorkomt dat ze in het ziekenhuis zeggen dat een natuurlijke zwangerschap nihil is en dat toch de vrouw op een natuurlijke manier zwanger word. het zou wel heel bzar zijn als ik nu zwanger zou zijn, maar ik ga er niet van uit in ieder geval. dan kan t altijd nog meevallen. ik kan pas testen over 10 dagen.

Hoi allemaal,

hier gaat het niet goed, maar misschien is dat wel heel goed natuurlijk!! 'smiddags 'savonds en 'snachts misselijk, broeken zitten niet lekker, lus niets meer, zelfs water smaakt vies. Hoop dus dat het volgende week raak is maar wordt wel gek van de spanning zo ongeveer.
Mijn man zal blij zijn dat ie op reis is voor zijn werk want dan is ie even van mijn gezeur af natuurlijk.
Ben natuurlijk weer veel te optimistisch is al een keer misgegaan immers maar het klinkt goed toch?

zometeen een kaarsje voor ons allemaal aansteken,
dikke knuffel voor iedereen,
Marina

Terug
Bovenaan