April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi meiden,
Wat een heerlijk weertje is het toch he . Mijn dochtertje ligt nu lekker te slapen, dus weer effe jullie bijkletsen. Het begint geloof ik een verslaving te worden. Ik vraag me overdag gewoon al af hoe het met jullie gesteld is.
@Mariska...balen meid, we dachten echt dat je zwanger was. Nou op naar de volgende ronde, nieuwe ronden, nieuwe kansen. Zo zie je maar hoe je lijf je voor de gek kan houden. Ik weet het zelf ook niet meer hoor, de ene dag  voel ik vanalles, de andere dag weer helemaal niets. Ik probeer er rekening mee te houden dat ik niet zwanger ben, maar het is zo moeilijk. Want ik wil het zooooo graag!
@Ellenan, hoe was je familiedag?? Wel super mooi weer hebben jullie gehad zeker. Heb je wat speciaals gedaan met je familie? Heb je ook nog steeds klachten?? Tis ook nog effe wachten het tot de 12e. Wat duren die 2 weken toch lang,  waarom toch?  En schiet de verbouwing op?? Zijn ze al met je vloer en je trap begonnen? Goh wat bijzonder dat je dat hebt..2 eitjes uit een eierstok. Dus ook meer kans op een tweeling?? Leuk dat je wat meer vertelde over jezelf, ik maak ook sieraden, alleen sinds mijn dochter er is, is het er niet meer van gekomen. Ik heb werkelijk een la vol met kralen. Kan haast zelf een winkeltje beginnen. Weleens in Heesch geweest, zit een super mooie kralenwinkel.
@Noompje80 had jij maandag niet je NOD???????? En en en en en?? Heb je al getest? Hoop zo voor je dat het raak is!
@juli2003...wat jammer dat je niet zwanger bent. Dus toch andere klachten. Hopen dat je maagzuurmiddelen snel helpen, want maagzuur hebben is waardeloos. Veel suc-6 bij de gyn, de 13e. Volgende week al!! Hopen dat zij of hij je meer kan vertellen en bieden.
@marinax..he wat vervelend dat je  3 maart een mk gehad hebt, hopen dat je de volgende ronde (deze dus nu snel zwanger bent). Ze zeggen dat je na een mk, extra vruchtbaar kunt zijn. Hopen dus!! En nog steeds zo misselijk, heb je inmiddels je benen af kunnen maken??? Zo half afgemaakt lijkt me ook niks!! En je NOD is morgen toch??? FIngers crossed, ik zal aan je denken morgen!!! He verveleld zeg van dat "ongeluk", je hebt toch geen wiplash ofzo? En balen dat je schoonouders en bij stonden, toen er verteld werd dat je misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Is inderdaad een beetje de verrassing eraf. Hopen dat de pijn snel wegtrekt en dat het alleen maar spierpijn is.
Marisa7...gek he dat die klachten ook weg kunnen zakken, dat heb ik namelijk ook. De ene dag denk ik, volgens mij ben ik zwanger, de andere dag weer niet. Ik moet echt nog minsters 8 dagen wachten tot ik kan testen, maar ik hou het haast niet meer. En spinbarkeit...daar heb ik nou werkelijk nog nooit van gehoord, het is dat je het erachter had gezet...is het echt een bestaand woord, of een dialect?? En dat je dochter effe lekker peuterpuberaal is, tja daar heb ik er ook zo eentje van rondlopen. Leuk he!! Schijnt een periode te zijn! He ligt het trouwens aan mij of sta jij ook niet in het nod lijstje??
@Misspiggy78..dat heb je goed gedaan...manlief in de tuin aan het werk gedaan. Heb ik ook gedaan maandag. Ik moet zeggen...dat mag hij vaker doen. Tis er errug van opgeknapt! Tja zolang ik niet zeker weet of ik zwanger ben...doe ik natuurlijk niets in de tuin he!! Heb je je jurk onlangs nog geprobeerd, of durf je het niet aan?? Ik vond het wel effe een grappig beeld, die jurk half over je heupjes!
@MeisjeB. Balen zeg van je rd's. Op naar de volgende ronde dus, voor dat je het week is het weer 1 juni (maar het duurt wel lang he, wachten). Wel apart dat je rd's eerder dan normaal waren. Ach des te eerder kun je weer opnieuw beginnen (met een korte cyclus), dus laten we het maar positief bekijken. Hoe gaat het met je enkel? Ben je vandaag begonnen met de tuin?
@lentekriebeltjes, ja leuk idee he om met je eigen kids erbij te gaan trouwen, leuk dat ze het dan mee kunnen maken en ook bijzonder dat ze dan bruidskinderen kunnen zijn. Maar of het er bij ons ooit van gaat komen... ik weet het niet. Tis best een behoorlijk bedrag wat je er voor neer moet tellen. En sinds die kleine "parasiet" gaat het geld best snel de deur uit. (natuurlijk ook minder gaan werken, telt ook mee). Die workshop in Utrecht was heel leuk, ging toevallig over kinderen. (maar dan op oogheelkundig/optometrisch gebied) Ik ben namelijk Optometrist van beroep.
@B_M..ik mis nog steeds je nod, kan ik uit je banner opmaken dat dat de 28e mei is???? Dus dan moet je je beste klus dag nog krijgen of niet??? Suc-6. En we blijven inderdaad gewoon allemaal  lekker doorkletsen op dit forum als er zwangeren tussen ons zitten. En ook niet getrouwd he. wij ook niet.
@Summeke...lekker ook bezig met je tuin opknappen, tis er wel het weer voor he! Ik ben ook niet zo goed in samen van bloemen hoor. Ben al blij als ik onkruid van planten kan onderscheiden. Hoe was het in het kinderpretpark, druk zeker met dit mooie weer. Leuk dat de dochter van je vriendin kwam logeren. Leuke leeftijd zeker 6jaar?? Dit wordt ook een spannende week voor jou he, 9 mei!!

even weer een update!

Noompje 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 5 mei
Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei
Summeke 28 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 9 mei
Ellen 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei
Juli2003 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 12 mei
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 15 mei
Lentekriebel 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Misspiggy78 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb ? jaar 2e ronde ? kindje NOD 1 juni
Mariska 27 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 6 juni

Nou hier dus nog effe een stukje over mezelf.
Wordt binnenkort 30!! . mijn vriend en ik zijn dit jaar 9 jaar bij elkaar, zijn niet getrouwd en hebben een dochter van bijna 2. Ben voor hem naar de andere kant van nederland verhuist . En heb het in Brabant super naar mijn zin. Ben optometrist en werk nu 3 dagen. Dat bevalt prima en waarschijnlijk blijft dat ook zo bij een eventuele 2e! Hobby's...lezen (mn tijdschriften hoor, moet voor mijn vak al genoeg taaie boekwerken doornemen), met vriendinnen uitgaan, lekker op terrasje zitten, met mijn dochter op stap. Sieraden maken (al moet ik dat weer eens gaan oppakken). En verder zou ik broodnodig aan sport moeten doen, maar ja....
Nou het is een flink verhaal geworden, ik hoop dat ik iedereen persoonlijk even heb aangeschreven. Heb inmiddels ruim een uur!!! aan dit verhaal gezeten. Jullie zijn weer op de hoogte.
Ik ga nog effe wat nuttigs doen.. heb de hele week nog niet zoveel in huis gedaan, dus er moet nog genoeg gebeuren. Wasjes zijn gedaan, maar het komt helaas niet vanzelf gestreken in de kast (als dat nou eens kon). Nou ik ga maar eens aan de slag. Moet vanaf morgen weer 3 dagen aan het werk, dus dan komt het er zeker niet van.
Tot snel maar weer.
Groetjes

@ Amber: Spinbarkeit is de echte benaming voor die afscheiding. En ik sta idd niet in het NOD lijstje, omdat ik niet weet wanneer die is. Ik geef nog steeds bv en ben nog niet ongesteld geweest. Uberhaupt dus de vraag óf ik vruchtbaar ben.

Groetjes, Marisa

He, ben er achter dat het dus een engels medische term is. (wellicht ook latijn). Ik had er werkelijk nog nooit iets over gehoord of gelezen, maar ik vind het wel een grappig woord eigenlijk. Laten we hem erin houden.
Groetjes

Amber27: Mijn NOD is 2 juni. Ik had het dacht ik al ergens vermeld maar ja door al die lange verhalen kan je soms niets meer terug vinden, gezellig!!!!

Dus B_M: 1e ronde, 1e kindje, NOD 2 juni!!!!

Ik ga nu maar snel even alles van jullie lezen want ik ben nog aan het werk!

Tot snel!

tjeetje 3 dagen niet lezen is een boel bijlezen!! afin berichtje voor berichtje dan maar

eerst maar is iets over mezelf:
zit nu op cyclusdag 30. Gem. afgelopen 4 mnd was 31. Heb nergens last van behalve veel witte afscheiding en hier en daar wat krampjes in me onderbuik. Kan nog alle kanten op en   ik weet het niet... ga er nog steeds vanuit dat ik gewoon ongesteld word en zal niet eerder gaan testen totdat ik tussen dag 36 en 40 zit. (zolang heb ik ze al eens gehad) Dit omdat ik anders echt gek wordt en daar heb ik geen zin in.
Zondag met de kleine van me vriendin (6jr) en vriendlief naar kinderpretparkje geweest en dat was ontzettend leuk!! Kleine sliep bij mij in bed dus vriendlief naar de logeerkamer verbannen hahaha. Hij vond het ook erg leuk dat ze er was.

Maandag haar teruggebracht naar haar moeder en 'savonds naar bevrijdingspop in haarlem geweest. Heb alen clark (of zoiets) van 2 meter dichtbij gezien en het was erg gezellig.

straks lekker bbq met me zus en haar vriend en de kleine dus moet zo nog ff boodschappen doen.

@lentekriebel .. zoals je boven ziet...het lukt me nog steeds om er niet teveel aan te denken :) en ja ik heb een ontzettend lekker druk weekend gehad. Owja vriend en ik zijn niet getrouwd...zien beiden de meerwaarde niet in..denk straks als baby komt ook wel aan geregistreerd partnerschap of samenlevingscontract.

@juli2003: o dat is inderdaad een lichtpuntje dat de HA een natuurlijke zwangerschap niet 100% uitsluit! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt over wat er met je was..hoewel we natuurlijk allemaal anders hoopte.

@ellenan: nou zenuwachtig dus nog niet. Ik merk dat ik er wel af en toe aan denk, maar dan gelijk ook denk..... tja we zien wel. kweet niet...voel me niet anders dus ga er vanuit dat het niet raak is....misschien maar beter ook dan mezelf gek maken

@Marina: tjee daar zijn jullie goed vanaf gekomen! tja jammer dat je schoonouders het op deze manier gehoord hebben...maar jullie gezondheid en evt. van die kleine is toch het belangrijkst op zo'n moment he?

@Mariska: RD :( op naar de volgende ronde waar wij allemaal weer met je mee hopen :D

owja zou nog ff vertellen waarom ik naar brabant ben verhuisd. tja ik wilde een andere baan en een ander huis. Omdat mijn zusje in veghel woont ben ik naar eindhoven verhuisd. (erg sterke band met haar) daar heb ik mijn vriend leren kennen en toen in een nieuwbouwoning in veghel terecht gekomen.

zo volgens mij is ons lijsjte nu zo....

Noompje 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 5 mei
Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei
Summeke 28 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 9 mei (om en nabij)
Ellen 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei
Juli2003 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 12 mei
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 15 mei
Lentekriebel 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 16 mei
Misspiggy78 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb ? jaar 2e ronde ? kindje NOD 1 juni
B_M: 1e ronde, 1e kindje, NOD 2 juni
Mariska 27 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 6 juni

dus....Noompje ben erg benieuwd hoe het met jou gaat!!!! (of heb ik erover heen gelezen?) las dat je pas gaat testen met moederdag...maar nog geen RD gearriveerd?
en Marina .... morgen ...ook spannend!

zo ik ben weer een beetje helemaal bij..niet op iedereen gereageerd sorry maar anders wordt het wel heeeeeeel lang :D

ga nu douchen en afwas verder doen...dan boodschappen voor de bbq doen

groetjes!!!

Hoi hoi,

Jeetje wat een heeeeeeerlijk weertje zeg!
Daar worden we toch helemaal vrolijk van!
Heb lekker een paar dagen extra vrij genomen. Nu we boven niet meer hoeven te werken, kan ik lekker in de tuin aan de gang en ondertussen natuurlijk een beetje bijkleuren, want die melkflessen van mij kunnen best een kleurtje gebruiken.....

Lentekriebels: Ja, het was inderdaad een lang verhaal geworden, schrok er zelf ook een beetje van. Maar ik had dan ook al een tijdje niet meer gereageerd en had dus een hoop bij te kletsen....... Hé, toevallig. Ik heb zaterdag ook een feestje. Maar ik durf het niet aan om een wijntje te pakken. Maar dat komt mooi uit, want het was toch mijn beurt om de BOB te zijn..... In ieder geval wens ik je veel plezier op het feestje!!!

Amber: Bedant voor het lieve gebaar!! Wat balen zeg, van je migraine. En dat met dit weer!!! Hopelijk is het ondertussen wat gezakt en voel je je weer wat beter. Zou je jou "klachten" nog eens voor me kunnen noemen?? Ik had geprobeerd ze terug te vinden, maar dat lukte me niet meer. Ik heb namelijk ook het idee dat ik de ene keer van alles voel en de andere keer helemaal niets...... Weet niet wat ik ervan moet denken, maar weet natuurlijk ook niet wat ik zou moeten voelen.
De familiedag was trouwens erg leuk en gezellig. We hadden een soort midgetgolf, maar dan op tafels met een soort biljartkues gedaan en daarna lekker ge-bbq-ed.
De verbouwing is bijna klaar, dat wil zeggen: het werk wat we zelf konden doen is nu helemaal af! komend weekend gaan ze met de vloer beginnen. Ja, ik vindt het zelf ook wel apart van die dubbele ei-sprong. En inderdaad daardoor is de kans op een tweeling 60% groter dan bij andere vrouwen, dus wie weet!!!
He, leuk dat jij ook sieraden maakt. Ik ben de laatste tijd ook niet meer zo heel actief bezig hoor, maar voor een verjaardag of zo is het altijd leuk! Nee, ik ben nog nooit in die winkel geweest, maar had wel al vernomen dat dat een geweldige winkel moet zijn. Dus misschien toch maar een keer een dagje van maken.
Mijn klachten zijn vandaag niet zo duidelijk aanwezig. Ja, het begint nu echt af te tellen tot komende maandag. vindt het erg spannend!

Marina: Jeetje, wat schrikken zeg, van je ongeluk! Hoe is het nu met je nek?? Je zult waarschijnlijk nu wel overal spierpijn hebben. Ik heb het helaas ook eens mee gemaakt, de dag erna kon ik me bijna niet meer bewegen! Wel erg  knungelig van die verpleegster om dat zo te zeggen waar je schoonouders bij waren zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je er van baalt. zoals je zelf ook zegt: de verassing is er nu eigenlijk wel al af...... Maar goed, ik denk dat je schoonouders evengoed ontzettend blij zullen zijn als je het ze definitief kan vertellen, toch! Nou meid, in ieder geval wens ik je het aller beste! Hoe staat het trouwens met de RD??????? Hou ons wel op de hoogte he!!

Mariska: he meid, wat is dat nou balen zeg! ik dacht echt: de eerste zwangere van ons clubje ben jij! Kan me goed voorstellen dat je een echte baal-dag hebt vandaag! Volgens mij had je zelf ook het gevoel dat je zwanger was, niet? En dan blijft de ongi ook nog eens uit, tja dan is het niet raar dat je hoop alleen maar groter wordt! Meid, ik leef met je mee en op naar de volgende ronde. Maar toch krijg je deze van mij:

MissPiggy: Bedankt dat je met me mee aftelt deze dagen. Moet zeggen dat de kriebels nu wel echt beginnen te komen. Man-lief was er vorige week nog heel nuchter onder, bij hem beginnen de kriebels ook te komen. En natuurlijk houdt ik jullie hier allemaal op de hoogte!

Summeke: Goed van je dat je er zo nuchter mee om gaat. Ik probeer dat ook, maar vindt dat soms wel moeilijk, dan begint het echt te kriebelen in mijn buik. Maar ook ik voel (op de al beschreven klachten na, waar ik vandaag overigens geen last van had) me gewoon, dus ik ga er ook nog steeds van uit dat ik maandag gewoon ongi wordt, kan het ook alleen maar mee vallen toch. Maar ik begin het nu wel echt spannend te vinden. Ik ga maandag ook nog niet meteen testen hoor! Dat doe ik tegen en weekend wel, als ik dan nog niet ongi ben geworden.

Zo ben ik weer helemaal bijgekletst!
Tot de volgende keer!

Liefs,
Ellen.

@ iedereen

Heb inderdaad een baaldag. Ik heb onwijze koppijn van mijn menstruatie en ben ook nog een verkouden en dan die fijne pijn in de buik....
Ik ga de volgende keer pas hopen en testen als ik een week voorbij nod ben (dus 10 juni op mijn verjaardag zal het dan worden, als ik daarvoor niet ongesteld wordt)

Heb even geen zin om op alles te reageren, sorry.... ben wel benieuwd of anderen al getest hebben? Moet toch een van ons gelukt zijn om zwanger te worden hihi

Terug
Bovenaan