April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

ooo mariska..nu lees ik inderdaad dat je ongesteld ben geworden....echt overheen gelezen vandaag ... sorry.... balen joh!
a joh ...vandaag baaldag...morgen weer een nieuwe dag.

verder hier geen bijzonderheden, net lekker bbq ..mm jammie....lekker met neefje   geknuffeld..heerlijk die kleine in me armen.

ga zo lekker in bed tv kijken...ben helemaal broos van het mooie weer :D

@Ellenan, tja die migraine wat een ramp. Ik heb dit al zo'n  10 jaar denk ik, waarschijnlijk al langer, maar toen wisten we nog niet dat het migraine was. Toen ik met de pil stopte voor mijn 1e zwangerschap heb ik 1.5 jaar!! geen migraine gehad (ook tijdens mijn zwangerschap niet), dus ik wilde igg niet meer aan de pil. Nu 1.5 jaar een spiraaltje gehad, maar het helpt dus zeker niet tegen de migraine. Ik moet dus eigenlijk gewoon mijn hele leven zwanger blijven. Meestal komt het 3 dg, maar gelukkig waren het er nu maar 2. En de paracetamol + het ochtendslaapje hebben dus geholpen.
Mijn klachten waren: in de eerste paar dagen erg misselijk, is nu uiteindelijk weggetrokken gelukkig, raar onderbuik gevoel (het zit een beetje tegen ongesteldheidspijn aan, maar het is meer een soort druk gevoel), zeer gevoelige en licht pijnlijke tepels en mijn borstbeen en ribben lijken gevoelig. Beetje vaag dus allemaal. Die test die ik stiekem al gedaan had van de week, leek al wel (met heel veel fantasie) een licht positief streepje te geven. Maar moet dus minimaal nog een ruime week wachten voordat we het echt weten. Maar ik weet het gewoon bijna zeker, heel gek gewoon. Net zoals je het gevoel kunt hebben, dat iemand de ware is, heb ik het gevoel vanaf de eerste dag dat ik zwanger ben. Hoop, hoop, hoop. Het zou zo'n verbazing en teleurstelling zijn als het niet zo is. Dan heeft mijn lijf me behoolijk in de maling genomen hoor. Maar het kan maar zo....
zo dachten we tenslotte ook allemaal zeker dat mariska zwanger zou zijn.
Nou ik kan vandaag niet iedereen even bijkletsten, want ik moet zo gaan werken.
Fijne dag vandaag en tot snel.
Groetjes

goedemorgen allemaal .... al die verschijnselen die jij noemt Amber heb ik dus allemaal niet. Niet dat dat betekend dat ik dus niet zwanger ben ... mijn zus voelde ook helemaal niks ... maar wist ergens wel gewoon dat ze zwanger was! en dat heb ik zelf niet. Morgen is mijn RD-Day. Wel last van me buik die ik maar niet in kan houden, maar denk dat de RD's gewoon gaan komen. Ik ben meer bezig zo van.... mm stel dat ik nu zwanger ben ... moet ik dat gewoon dan niet instinctief weten? Dat gevoel heb ik dus niet dus ben ik ook niet zwanger. Aan de andere kant denk ik....misschien voel je niks omdat je er juist niet zo mee bezig ben...en dat is ook wel fijn voor mezelf....

onbewust dus wel mee bezig :D we zullen zien.

Ga vandaag met zusje en kleine naar me ouders in hoofddorp. Gelijk ff langs een vriendin en haar kleintjes. (gelijk een hele route door hoofddorp uitgestippeld hahaha)

het is nog steeds heerlijk weer en dat blijft het ook nog wel even, dus iedereen heel veel plezier met deze mooie dag!!

Hoi Dames,

Ik lees al een tijdje jullie forum en heb nu eindelijk besloten om me te laten registreren!
Ik ben eind april gestopt met de pil en vind het reuze spannend allemaal!!
Ik ben zo benieuwd of het allemaal gaat lukken en ben er eigenlijk veels te veel mee bezig! haha
Er is me alleen een ding niet duidelijk en misschien dat jullie mij kunnen helpen!
Ik vroeg mij af of het bij iedereen lang duurt voordat de normale cyclus op gang is gekomen?? Ik las op een andere site dat het soms wel twee maanden kan duren voordat je ongesteld wordt na het stoppen met de pil!!
Ik hoop dat jullie het goed vinden als ik met jullie mee klets?

Greetzzz

Hoi Dames,
Hier even een kort berichtje, heb eigenlijk geen tijd maar wilde even kijken of er nog mensen getest hadden.
Voor diegenen met de RD's, balen zeg! Op naar de volgende ronde!!  En alle dames met klachten en bijna een NOD: toi toi toi
En Kimmie, welkom, uiteraard mag je meekletsen! Over het op gang komen van de cyclus kan ik je weinig vertellen, ik heb namelijk een spiraaltje gehad. Ik ben toen, volgens mij, na twee weken ongesteld geworden.
Dus als het geluk me mee zit een dezer dagen een innesteling, maar ik ga er nog maar even van uit dat ik gewoon de RD's zal moeten ontvangen. (Al hoop ik natuurlijk van niet) Ik ben er overigens ook erg veel mee bezig (te wil ik nog niet zeggen want het kan altijd nog erger ) Vriendlief vind het overigens wel een beetje te veel, maar dat komt natuurlijk omdat ik er hier thuis dan mee bezig ben. Op het werk kan ik het gelukkig goed los laten!! We zullen zien, nog een dikke week en dan komen we er achter!

Zo, snel koken, dadelijk sporten. Heerlijk, even mijn energie er uit!
Bye bye, tot de volgende keer maar weer!

Wat een lekker weer is het toch! Ik ben zo aan het genieten van mijn laatste daagjes van de vakantie. Zoonlief is vandaag lekker naar het KDV geweest en ik heb rustig voor mijn werk wat aan kunnen rommelen. Het valt me wel op dat er stiekum in mijn omgeving toch wel veel mensen zwanger zijn. Vandaag kwam weer iemand het blijde nieuws vertellen. Ik ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn. Ik kan niet wachten.

@amber27: ik las dat je binnenkort ook 30 wordt. Hier nog een. Eind juni is het een feit en ga ik afscheid nemen van mijn twintig-jaren. Raar hoor! Ik dacht nooit dat ik dit erg zou vinden, maar nu de datum dichterbij komt, vind ik toch wel een klein beetje moeilijk. Voor mijn gevoel ben ik dadelijk erg OUD! Verder lees ik dat je ook in Brabant woont, me too. Ik woon in een redelijk klein dorp, wat me prima bevalt. Mijn man en ik zijn inmiddels alweer 13 jaar samen, waarvan we in augustus 8 jaar samenwonen. De tijd gaat echt heel snel. Zeker sinds zoonlief geboren is, vliegt het helemaal.

@summeke: en hoe gaat het met jou? Weet je al wanneer je gaat testen?

@ellenan: en zijn de melkflessen bijgekleurd? Van in de tuin werken moet dat toch wel lukken. Misschien blijf ik daarom zo wit, ik houd niet van in de tuin werken. Ik begin meestal vol goede moed, maar halverwege mag manlief het overnemen omdat ik het beu ben.

@mariska1980: hoe staat het met de RD-klachten? Verder begrijpen we het allemaal dat je even heel erg baalt en geen zin hebt om overal op te reageren. Ik weet hoe teleurstellend het kan zijn.

@kimmienr1: van harte welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Op je vraag kan ik niet precies antwoord geven. Ieder lichaam is anders. Ik ben inmiddels al meer dan 3 jaar gestopt met de pil en ben altijd heel regelmatig geweest. Ook na het stoppen had ik dus gelijk een cyclus van ongeveer 28 dagen. Ik mag dus afkloppen. Voor iedere vrouw is dit anders, regelmatig lees ik verhalen van vrouwen die echt moeten ontpillen en hele onregelmatige cyclussen hebben. Hopelijk is dit bij jou niet en kun je gelijk fanatiek gaan klussen. Als ik het goed begrijp, zou dit jullie eerste kindje worden. Spannend hoor, in ieder geval alvast veel klusplezier!

@lentekriebeltjes: veel sportplezier! Jij liever dan ik, ik kan me er echt niet meer toe zetten en vind dat ik al genoeg rondren (afentoe als een kip zonder kop). En zeker met dit warme weer, ik neem mijn petje voor je af.

Nog 1 dagje werken en dan weer lekker weekend. Ik heb er echt zin in, zaterdag lekker barbeknoeien en zondag is het natuurlijk moederdag. Zoonlief kwam vandaag thuis van het KDV en er stak iets moois uit zijn rugzakje. Ik ben zooooo benieuwd!

Geniet allemaal van het lekkere weer en tot typs!

Veel liefs!

Hoi meiden,
effe snel een berichtje...want we stonden bijna onderaan en dat kan natuurlijk niet he!!
@kimmie nr1, leuk dat je ook met ons meekletst...Goede keuze, we zijn het gezeligste forum hier!! Veel suc-6 met bijhouden, want een dag niet gelezen is een heleboel gemist. Hoop dat je hier de komende tijd goed je spreekwoordelijke ei kwijt kunt! En wat betreft je vraag over het starten van je cylus na het stoppen met de pil. Ik stopte na ongeveer 11 jaar pilgebruik, werd gewoon ongi en had geloof ik alleen de 1e cyclus een wat langere (32 dg ipv 28) dus dat viel wel mee. Ik was in ronde 6 zwanger. Nu heb ik half april mijn "ijzerwerk" (spiraaltje) laten verwijderen en denk (voornamelijk HOOP) nu al zwanger te zijn. Ik heb werkelijk overal last van. Volgende week donderdag kan ik waarschijnlijk pas testen, maar ik hou het haast niet meer.
@allemaal
Nou ik laat het effe hierbij, tis voor mijn doen dus een heel kort berichtje geworden, maar sta op instorten, ben zo moe. Vandaag erg drukke dag gehad op het werk en het was mijn 1e werkdag van de week, dus moest er weer een beetje in komen. Heb wel de hele dag aan zwanger zijn lopen denken (echt errug). Ach nog 2 dagen werken en dan weer lang vrij (4 dagen). En dan is het gewoon alweer volgende week donderdag....en wat is er dan???? MIJN NOD!!!!!!!!!! Dus lekker effe testen voordat ik ga werken natuurlijk! Heb er nu al zin in.
@marina en summeke, al getest???
Slaap lekker of klus lekker
Tot morgen dan maar weer he!

Terug
Bovenaan