@Ellenan, tja die migraine wat een ramp. Ik heb dit al zo'n 10 jaar denk ik, waarschijnlijk al langer, maar toen wisten we nog niet dat het migraine was. Toen ik met de pil stopte voor mijn 1e zwangerschap heb ik 1.5 jaar!! geen migraine gehad (ook tijdens mijn zwangerschap niet), dus ik wilde igg niet meer aan de pil. Nu 1.5 jaar een spiraaltje gehad, maar het helpt dus zeker niet tegen de migraine. Ik moet dus eigenlijk gewoon mijn hele leven zwanger blijven. Meestal komt het 3 dg, maar gelukkig waren het er nu maar 2. En de paracetamol + het ochtendslaapje hebben dus geholpen.
Mijn klachten waren: in de eerste paar dagen erg misselijk, is nu uiteindelijk weggetrokken gelukkig, raar onderbuik gevoel (het zit een beetje tegen ongesteldheidspijn aan, maar het is meer een soort druk gevoel), zeer gevoelige en licht pijnlijke tepels en mijn borstbeen en ribben lijken gevoelig. Beetje vaag dus allemaal. Die test die ik stiekem al gedaan had van de week, leek al wel (met heel veel fantasie) een licht positief streepje te geven. Maar moet dus minimaal nog een ruime week wachten voordat we het echt weten. Maar ik weet het gewoon bijna zeker, heel gek gewoon. Net zoals je het gevoel kunt hebben, dat iemand de ware is, heb ik het gevoel vanaf de eerste dag dat ik zwanger ben. Hoop, hoop, hoop. Het zou zo'n verbazing en teleurstelling zijn als het niet zo is. Dan heeft mijn lijf me behoolijk in de maling genomen hoor. Maar het kan maar zo....
zo dachten we tenslotte ook allemaal zeker dat mariska zwanger zou zijn.
Nou ik kan vandaag niet iedereen even bijkletsten, want ik moet zo gaan werken.
Fijne dag vandaag en tot snel.
Groetjes