Hol allemaal,
wel vanochtend getest, negatief, maar geen rdtjes te zien of voelen dus voor mijn gevoel ben ik gewoon zwanger, test zondag nog eens en anders ga ik woensdag naar de huisarts voor een bloedtest te vragen. Ga er vanuit dat het goed zit want heb toch wat kwaaltjes, misschien maak ik nog niet genoeg van dat hormoon? Mijn man zegt dat ie met veel fantasie een lijntje ziet maar ik niet. Plaats mezelf dus maar even op een wachtbankje...
volgt hieronder even het lijstje
EllenAn 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei
Juli2003 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 12 mei
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 15 mei
Lentekriebel 27 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 16 mei
Misspiggy 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 28 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Mariska 27 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni jarig 10 juni
Kimmie ? jaar 1e ronde ? kindje NOD ?
WACHTBANKJE !!!!!!!!!!!!!
Noompje 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 5 mei
Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei jarig 8 juli
Summeke 28 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 9 mei
inderdaad heel lekker weer verder!
Nadat ik stopte met de pil werd ik (gewoon) na 30 dagen ongesteld, heb een 30 dagen cyclus en altijd op tijd, positief dus dat ie nu wegblijft maar dat die test dan negatief was is weer minder.
Hier trouwens ook ontzettende melkflessen, ga er trouwens niet veel moeite voor doen om ze bruin te krijgen, lukt toch niet alhoewel dat smeerseltje van Dove misschien zou helpen ben ik toch bang dat je verkleuringen krijgt als er te veel op een plek zit ofzo? Nou goed, misschien weet iemand van jullie dit? Kan me dus eigenlijk wel schelen maar weet niet wat eraan te doen, dat is wat anders.
Gister een kadootje voor de neef van man en zijn vrouw gehaald hebben twee weken terug een zoontje gekregen, valt me toch op dat er zoveel minder jongenskleding hangt. En allemaal lange mouwen, dat is toch ook geen optie voor zo'n kereltje met dit weer. O ja en die maten daar snap ik ook nog niet zoveel van maar dat zal nog wel komen
@Mariska, heel jammer dat het niets geworden is maar gelukkig kun je nog eens proberen! Ik duim in ieder geval hard voor je!
@Amber, heel vervelend dat je niets in kunt nemen voor je migraine, ik heb het ook maar gelukkig maar twee keer per jaar ofzo dus dat scheelt, gelukkig hielpen de paracetamol en het slaapje maar hopen dat je vlug zwanger bent zodat je nergens last van hebt!
van het ongeluk heb ik een whiplash maar ik had er al een dus deze komt er lekker overhee, gister was hier een man van letselschade en volgende week komt er waarschijnlijk een letselschadeadvocaat omdat we van het vorige ongeluk zo'n anderhalf jaar geleden ook nog steeds bezig zijn.
Hoop dat hier nu wat uitkomt want het is heel vervelend dat alles zolang doorsleept, ben trouwens wel in behandeling bij AZM pijnpoli, 15 mei gaan we weer bespreken en hopelijk een afspraak voor behandeling voor mijn nek maken!
ga nu weer eten want ben heel misselijk, toch een goed teken toch? en toch een negatieve test? ik hoop er het beste van, jullie trouwens ook veel klusplezier enzo, en geniet van het weer!
Marina