April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hol allemaal,

wel vanochtend getest, negatief, maar geen rdtjes te zien of voelen dus voor mijn gevoel ben ik gewoon zwanger, test zondag nog eens en anders ga ik woensdag naar de huisarts voor een bloedtest te vragen. Ga er vanuit dat het goed zit want heb toch wat kwaaltjes, misschien maak ik nog niet genoeg van dat hormoon? Mijn man zegt dat ie met veel fantasie een lijntje ziet maar ik niet. Plaats mezelf dus maar even op een wachtbankje...

volgt hieronder even het lijstje

EllenAn 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei
Juli2003 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 12 mei
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 15 mei
Lentekriebel 27 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 16 mei
Misspiggy 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 28 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Mariska 27 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni jarig 10 juni
Kimmie ? jaar 1e ronde ? kindje NOD ?

WACHTBANKJE !!!!!!!!!!!!!

Noompje 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 5 mei
Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei jarig 8 juli
Summeke 28 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 9 mei

inderdaad heel lekker weer verder!
Nadat ik stopte met de pil werd ik (gewoon) na 30 dagen ongesteld, heb een 30 dagen cyclus en altijd op tijd, positief dus dat ie nu wegblijft maar dat die test dan negatief was is weer minder.
Hier trouwens ook ontzettende melkflessen, ga er trouwens niet veel moeite voor doen om ze bruin te krijgen, lukt toch niet alhoewel dat smeerseltje van Dove misschien zou helpen ben ik toch bang dat je verkleuringen krijgt als er te veel op een plek zit ofzo? Nou goed, misschien weet iemand van jullie dit? Kan me dus eigenlijk wel schelen maar weet niet wat eraan te doen, dat is wat anders.
Gister een kadootje voor de neef van man en zijn vrouw gehaald hebben twee weken terug een zoontje gekregen, valt me toch op dat er zoveel minder jongenskleding hangt. En allemaal lange mouwen, dat is toch ook geen optie voor zo'n kereltje met dit weer. O ja en die maten daar snap ik ook nog niet zoveel van maar dat zal nog wel komen:)

@Mariska, heel jammer dat het niets geworden is maar gelukkig kun je nog eens proberen! Ik duim in ieder geval hard voor je!

@Amber, heel vervelend dat je niets in kunt nemen voor je migraine, ik heb het ook maar gelukkig maar twee keer per jaar ofzo dus dat scheelt, gelukkig hielpen de paracetamol en het slaapje maar hopen dat je vlug zwanger bent zodat je nergens last van hebt!

van het ongeluk heb ik een whiplash maar ik had er al een dus deze komt er lekker overhee, gister was hier een man van letselschade en volgende week komt er waarschijnlijk een letselschadeadvocaat omdat we van het vorige ongeluk zo'n anderhalf jaar geleden ook nog steeds bezig zijn.
Hoop dat hier nu wat uitkomt want het is heel vervelend dat alles zolang doorsleept, ben trouwens wel in behandeling bij AZM pijnpoli, 15 mei gaan we weer bespreken en hopelijk een afspraak voor behandeling voor mijn nek maken!

ga nu weer eten want ben heel misselijk, toch een goed teken toch? en toch een negatieve test? ik hoop er het beste van, jullie trouwens ook veel klusplezier enzo, en geniet van het weer!

Marina

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie's! Ik zal mezelf even kort voorstellen.. Ben 27 en woon nu twee jaar samen met mijn vriend die ik al een jaar of 10 ken. Woon in de buurt van Zwolle en het zou idd onze 1ste kindje worden. Ik zit nu dus in ronde 1 en als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen zou mijn NOD op 25 mei moeten zijn!!
Echt reuze spannend allemaal! We willen het allebei zo graag maar ben zo bang dat het om de een of andere reden nooit zal gaan lukken!! Maar heb hier geleerd om geduld te hebben!! hihi Als ik uit ga van mijn kat zou het snel moeten gaan want die is na drie dagen ontsnapt te zijn gelijk zwanger haha  ( vandaag moeten de kittens komen) haha
Meiden heel veel succes met klussen allemaal!!

Groetjes

goedemorgen allemaal!
weer een heerlijk mooie dag vandaag en helaas moet ik werken :(

dames ik zal niet eerder dan volgende week zaterdag gaan testen. Omdat ik in de afgelopen 4 mnd. ook een cyclus van 36 dagen had en mezelf niet gek wil maken. Het kan namelijk nog steeds zo zijn dat ik ongesteld wordt. Het rommelt wel in me onderbuik en ga dus uit van een grote kans dat de RD'tjes op de loer liggen.

Kimmy welkom gezellig!

moet er nu echt vandoor.. kom vanavond nog eventjes langs

geniet van de mooie dag!!!

hoi hoi!
zo wat een gezellige drukte hier, zoveel geschreven!!
@ kimmie welkom hier!! op je vraag wnneer je cyclus op gang komt tja da is bij iedereen verschillend
toen ik in september 2005 stopte voor mijn eerste was die gelijk weer volgens het boekje 28 dagen later en daarna geen meer want toen was ik al zwanger
nu is het echter een ander verhaal mijn lichaam reageert dit keer feller op ht stoppen met de pil en had ook een redelijk korte cyclus van 23 dagen en ook nog een tussentijdse bloeding gehad

@summeke balen dat je moet werken vandaag met dat mooie weer! heb medelijden met je!!

verder ben ik gelukkig veel vrij nu, lekker met mijn zoon buiten, die is niet bij zijn zwembadje weg te slaan!! hij loopt lekker in zijn blootje rond, ach ja hij is bijna 2 dan mag dat nog he hahaha
en de tuin is ook af zo he wat een oop werk en geld gaat daarin zitten!! maar goed dan heb je ook wat he, de hele zomer kunnen we weer vooruit! en het rsultaat mag er wezen!!

en voor de dames die op het wachtbankje zitten wil ik zeggen: toi toi toi!! ik hoop op goede berichten!!

tot schrijfs!

He meiden

Hier ben ik weer, even een aantal dagen niet meer geweest. Had het erg druk de afgelopen dagen dus niet echt tijd gehad voor de laptop. Misschien hadden jullie me al gemist.
Ik heb alles weer bijgelezen en wat kletsen we er toch wat van af zeg....hahahaha. Ga proberen dat ik op iedereen even reageer maar excesee moi als ik het niet helemaal juist heb.

Zal eerst even de stand van zaken van mij vertellen.
Ik ben gister na 31 dagen ongi geworden, had het helemaal verwacht hoor, dus ben niet getreurd. Alleen die 31 dagen dat zint mij niet zo, was de laatste 2 x netjes na 28 dagen ongi.
Dus op naar de oficieel 1e ronde, tel de vorige niet echt mee, zijn we niet echt bewust in de vruchtbare periode geklust.

Meisjeb: Lekker een aantal dagen vrij en aan het genieten in de tuin, heerlijk he!!Zie je zo'n kleintje in het badje spartelen kan je toch helemaal genieten he!!! Het leven is zoooo mooi op dat soort momenten!!!.

Summeke:Spannende dagen dus voor jou, dus morgen ga je testen als ik het begrijp. Zelf heb je het gevoel niet zwanger te zijn toch? Jij hebt ook wel een lange cyclus! Vervelend als je steeds zo lang moet wachten. Hopen dat het wachten nu beloont wordt. Ik duim voor je!!!

Kimmy: Welkom hier in het midden.   Dus je kat staat op springen. Leuk die kleine kittentjes, maar ben je in het begin best druk mee volgens mij.

Marina: Jammer van je negatieve test, maar je weet het nooit, misschien over een paar dagen wel een mooie positieve test. ook voor jou duim ik hoor!!!

Mariska: Balen zeg je rd. Gaan we gezellig samen door naar de volgende ronde en hopen dat we snel zwanger mogen zijn oke!!!!!!

Amber27: Voor jou ook spannende dagen, wachten duurd lang he!!
Ik zou niet weten hoe je je naam verandert, heb het zelf ook al eens geprobeerd, maar mislukt. Ach meid laat toch staan, lijkt het net alsof je nog heeeeeeeel jong bent .

Misspiggy: Wat je zegt er zijn echt veel mensen zwanger he!!! Tja of het komt omdat wij er teveel op letten .
Ik ben trouwens wel benieuwd waarom je de naam misspiggy heb gekozen? Niet verkeerd bedoeld hoor!!!!

Lentekriebels:Ook voor jou nog lange wachtdagen, maar voor je het weet mag je een test doen. Ik duim ook voor jou!!!!

Ellenan: Las dat je regelmatig migraine hebt, wat vervelend zeg. En dan mag je ook niet veel innemen aan pijnstillers, balen dus!!
Lekker in de tuin aan het klussen geweest, ben je al een beetje bijgekleurd?? Bij mij ook mooie witte melkflessen die erg weerkaatsen met de zon erop. Alleen mijn probleem is dat ik niet bruin wordt maar erg verbrand met als resultaat ROOD, balen balen.

Juli2003: Bij de ha geweest, wel positief dat een spontane zw er dus wel in zit. jammer van de negatieve test. Je hebt binnenkort toch een afspraak bij de gyn?? Spannend voor jullie!!!

B_M: Zit jij deze dagen in de klusdagen? Veel succes en natuurlijk plezier want dat moet je natuurlijk wel hebben he!!! Onze kindjes moeten met veel plezier gemaakt worden hahahaha.

Marisa: Hoe gaat het nu met jou?? En met Lotte, is ze nog steeds zo tegendraads? Heb je een leuke verjaardag gehad?

Nou volgens mij heb ik echt iedereen persoonlijk gehad. Is een lang verhaal geworden excuses ervoor.
Iedereen een fijne dag en kom vanavond nog effe buurten of er nieuwe ontwikkelingen zijn.

Geniet van het mooie weer he!!!!

Liefs van mij

hoi hoi

allereerst wat een heerlijk weer zeg. heb nu lekker 3 dagen vrij.
heel de week gewerkt en moet zeggen dat t toch wel lekker snel ging de week.
ben net thuis en ontdekte toen dat de rd-tjes zijn gekomen, eerder dan ik verwacht had. maandag zou t de dag moeten zijn. met me vorige zwangerschap was ik ook zo onregelmatig. maar ja nu op naar de volgende ronde.

@noompje: dinsdag om 16.10u gaan we naar de gynaecoloog.
vind t wel spannend hoor wat we te horen krijgen maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte

iedereen een prettig weekend en geniet van t zonnetje

veel liefs van debby

Hey,

Jeetje wat is het weer een lekkere dag! Tenminste voor zover in al de hele dag door het raam kan zien want ik zit binnen, thuis, en ben lekker druk geweest! Wassen, boodschappen doen, opruimen, administratie....We gaan over een aantal weken verhuizen en ik ben vandaag maar eens aan de adreswijzigingen begonnen. Waarom heb ik toch niet alle adressen compleet......
Ja, dan denk je dat het daar bij blijft maar ik ben zelfstandig ondernemer dus zakelijk ben ik ook lekker enveloppen aan het schrijven geweest!

Het lekkere aan thuiswerken is dat ik net wel even tussendoor een heerlijke Magnun bij het tankstation heb gehaald! Heerlijk !

@Noompje80: Het is dit weekend nog niet ons klusweekend want ik zit nog in mijn pilmenstruatie. ( lekker met dat warme weer ) Dus wij mogen volgend weekend aan de klus!

@Kimmie: WELKOM!

@Summeke: SPANNEND

@Amber27: Ja beetje raar he dat we aan je naam te zien denken dat je nog steeds 27 bent! Ik denk dat je dat in je MAX profiel kan veranderen?

Nou dames er wordt genoeg gekletst hier dus soms kan ik het even niet meer volgen en op iedereen reageren! Zal wel de warmte zijn.....

Ik ga nu nog even de was opvouwen en de keuken opruimen en dan is het wel weer genoeg voor vandaag. Ik heb manlief net al verteld dat ik geen zin heb om te koken dus hij zorgt voor iets lekker straks! ( zal wel niet het meest gezonde zijn!?!? )

Misschien dat ik vanavond nog wel even langskom!

Groetjes

Terug
Bovenaan