April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi hoi,

Van de week al twee keer een hele tekst getypt krijg ik bij het plaatsen van het bericht een fout melding. Nu dus nog maar eens proberen!

Amber: Wat mooi dat je dat gevoel zo sterk hebt! Ik heb geen idee of ik me "anders" voel. Weet natuurlijk ook niet wat ik dan moet voelen. Maar ik moet zeggen dat jij het mooi beschrijft: als de ware tegenkomen. Heb wel de hele tijd kriebels in mijn buik, maar volgens mij komt dat omdat de zenuwen een beetje toe beginnen te nemen! Ik tel in ieder geval de dagen naar het moment dat jij gaat testen af en duim met je mee!

Summeke: Hoe was het bij je ouders en vriendin? Ik hoop dat je het fijn hebt gehad.
Hoe staat het met de RD??????

Kimmie: WELKOM!!!! Leuk dat je met ons meekletst!  25 mei je NOD,  we zullen met je mee aftellen!! He wat leuk, jonge poesjes!!! HOu je ons op de hoogte hoe het gaat??

MissPiggy: Ja, de melkflessen zijn al wat bijgekleurd!! Nou moet ik zeggen dat Dove sunshine Bodylotion ook wonderen doet hoor!!! hihihihi!

Marina: Als je te veel smeert op 1 plek, krijg je geen donkerdere vlekken of zo!
Wat spannend voor jou zeg! Als je zondag positief test, zou dat wel een geweldig mooi moederdag-cadeau zijn! En dan is (als alles goed gaat) dit je laatste niet-moederdag!! Veel succes en hou ons op de hoogte he!

Meisjeb: Ja, lekker genieten zo met dit weer in de tuin he! Ik ben hetzelfde aan het doen! gelukkig blijft het mooie weer nog even aan!

Noompje: Toch balen dat de RD doorgebroken zijn! Maar zoals je zelf al zegt: het was nog niet de eerste echt ronde! dus: good luck deze keer!!!

Juli: Heel veel succes bij de gyn komende dinsdag! Ik zal voor jullie duimen en een kaarsje opsteken!!

Mariska: Hoe is het met jou??? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt en dat je snel weer met ons mee-kletst!

Zo, volgens mij heb ik weer op iedereen gereageerd, voor diegene die ik vergeten ben: sorry sorry sorry!!

Bij mij gaat nog steeds alles goed. Heb bijna geen klachten meer, alleen die krampen in mijn onderbuik vlak voordat ik naar het toilet moet heb ik nog steeds. Verder alleen af en toe een steek in mijn onderbuik,maar dat mag bijna geen naam hebben! Krijg wel al de hele week van iedereen te horen: Ben je moe? Je ziet er zo moe uit? Voel je je niet lekker? Je ziet zo wit? En dat terwijl ik helemaal niet moe ben (heb immers lekker vakantie en dat betekend: uitslapen!!) en ik me eigenlijk heel lekker voel!
Gelukkig heb ik het weekend allemaal leuke dingen te doen, zodat ik wat afleiding heb. Volgende week op het werk heb ik het ook lekker druk, dus hopelijk hoef ik er niet te veel aan te denken. We wachten eerst maar eens af of de RD maandag komen. Ga er vanuit van wel, dan kan het alleen maar mee-vallen.

Nou dames, tot slot wil ik even het volgende kwijt:
Ik wens iedereen voor komende zondag hun laatste NIET-MOEDEREDAG toe!!!
En voor diegene die al lekker moeder zijn: Een hele fijne dag gewenst, en laat je maar eens lekker verwennen door die kleine dreumes!!!

Liefs Ellen.

Hoi hoi

B_M: oke dus je moet nog een weekje wachten!!
Kan je de adreswijzigingen niet lekker buiten schrijven, het is zo zonde om nu binnen te zitten.
Vanavond lekker ongezond eten? Ach ,mag toch best wel een keer!!! Wij doen vanavond kliekjes avond, zondag gaan we barbeknoeien, meteen mijn moeder en vader uitgenodigd, leuk cadeautje voor moederdag toch!!!!hahaha

Summeke: Ik las de stukjes net nog een keer goed door en zag dat je volgende week pas gaat testen!!sorry had het verkeerd gelezen, zal wel door het weer komen, hahahaha.

Ga mijn dochtertje maar eens uit bed halen, ze slaapt inmiddels alweer 2,5 uur, en dat met de warmte.
Ach het is zoooooo'n schatje, zal binnenkort wel een keer een foto plaatsen als jullie dat leuk vinden!!

laterrrrrrrrr
liefs

Wat een warmte zeg! Een beetje zon vind ik niet erg, maar pfff!!! Gelukkig is het in ons huis nog redelijk koel, maar buiten vind ik het echt niet meer om uit te houden.
Vandaag het halve land doorgecrossed voor mijn werk. Ik was jammer genoeg niet de enige, want ik heb echt gigantisch lang in de file gestaan. Gelukkig heb ik airco, anders was het niet meer te harden. Maar nu is het weekend en dus tijd voor leuke dingen. Morgen eerst maar even de wekelijkse voorraden aan gaan vullen. Normaal doe ik dat altijd op vrijdagavond, maar daar had ik nu helemaal geen zin meer in. Morgenmiddag nog cadeautjes voor moederdag kopen. Heeft iemand toevallig nog leuke ideetjes? Morgenavond lekker barbeknoeien. Altijd gezellig!

@amber27: ik heb zelf een tijdje geleden ook geprobeerd om mijn gebruikersnaam te veranderen. Misspiggy vind ik echt niet meer kunnen, maar mij is het ook niet gelukt. Ik heb ook bij max profiel gekeken. Je wachtwoord kun je volgens mij wel veranderen, maar je gebruikersnaam niet. Als je het voor elkaar krijgt, wil je dan even laten weten hoe het moet? Dan kan ik ook gaan veranderen.

@marinax: jammer van je negatieve test. Maar zolang er nog geen RD zijn, is er nog hoop. Alvast veel succes met het testen op zondag! Aangezien het dan ook moederdag is, zou het wel een leuk cadeautje zijn. Wat betreft jongenskleding: je hebt helemaal gelijk. Ik heb altijd heel veel moeite om leuke kleertjes te kopen. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik (te) kritisch ben. Ik vind niet snel iets leuk. Maar als er voor jongens 2 rekken met kleren zijn, zijn dat er voor meisjes wel 8. Scheelt natuurlijk ook wel dat voor meisjes er rokjes, jurkjes en broeken zijn. Echt vervelend een dubbele whiplash. Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis iets voor je betekenen.

@noompje80: balen van de RD. Voor jou wordt het dus ook de eerste echte officiele ronde. Wat betreft je cyclus: ik ben ook vrij regelmatig, maar bij mijn eerste zwangerschap ben ik een aantal keer een paar dagen overtijd geweest. Misschien toch een stukje spanning waardoor je overtijd gaat? En wat betreft mijn gebruikersnaam. Ik heb ooit een Misspiggy pyjama gehad, vond ik toen wel grappig om als gebruikersnaam te pakken. Nu vind ik hem echt verschrikkelijk, maar ik krijg hem niet veranderd. Verder lijk ik in de verste verste niet op een varkentje hoor!

@juli2003: ook voor jou balen van de RD. Zeker als je het nog helemaal niet verwacht had! Veel succes a.s. dinsdag!

@bm: en genoten van je Magnum?? Lekker hoor! Ik moet zeggen dat ik deze week
's avonds speciaal naar de supermarkt ben geweest om ijsjes te kopen. Heerlijk! Jammer alleen dat het van die caloriebommen zijn.

@ellenan:nu wordt het echt aftellen! Spannend hoor! Hopelijk kun je na het weekend testen.

Al met al is het weer een lang verhaal geworden. Dadelijk eerst maar eens even lekker onder de douche en dan lekker bankhangen.

Toedels!

He meiden,
Wat is dit toch leuk zeg, ik geniet er elke keer weer van hoe leuk we met elkaar kunnen kletsen. Ik begin eigenlijk ook best benieuwd te worden wie er achter die namen zitten. Maar we zitten hier natuurlijk allemaal een beetje incognito  te wezen, ik snap jullie wel.....maar als iedereen zo'n beetje zwanger is/bevallen, kunnen we misschien wel een keertje "buurten".   Volgens mij woont zo'n beetje ons hele kluppie in de regio Brabant (nou is brabant errug groot, dus dat scheelt!!) En wat is er weer ontzettend veel gekletst zeg, ik begin geloof ik maar onderaan....
Nou ik voel me nog steeds ontzettend zwanger, zo gek, veel sterker dan bij de 1ex. Nu weet ik natuurlijk wel beter, wat ik moet voelen natuurlijk. Ik ben ook zo lekker emotioneel, zat net een boekje te lezen (Mamma's met FLAIR natuurlijk) en dat stuk ging over hoe je het dan aan de familie verteld. Ik weet niet eens meer hoe of wat, maar ik moest er om lachen en dat ging bijna over in janken  (wat kunnen die hormonen toch raar doen!!) Nu zit ik in de kamer achter de laptop en bij de buren hebben ze visiste met een baby, die van die schattige geluidjes zit te maken. Heerlijk om te horen!!!!!
Hebben jullie eigenlijk leuke ideeen om het goede nieuws te vertellen aan de familie/vrienden. D.m.v kadootje, of leuk bedrukt t'-shirt voor mijn dochter...zoiets als "Geef mamma maar een kus, want ik word grote zus" of iets dergelijks. Ik wil het gewoon grappig aanpakken. (ik loop lekker op de zaken voorruit he, ben zelfs al namen aan het bedenken...vriendlief wil het geloof ik nog niet geloven, die moet eerst de test zien!!).
@Marina en Summeke, ik duim met jullie mee!! En marina negatief testen zegt niets, ik ken ook iemand die wel degelijk zwanger was en negatief teste?!? Een bloedtest bij de dokter kan idd uitsluitsel geven.
@Marina, suc-6 met herstel van je Whiplash, hopen dat er nog wat gedaan kan worden voor je bij de letselschadeadvocaat en natuurlijk op de pijnpoli bij het AZM
@Noompje en juli2003, he balen van die rd's. Had toch leuk geweest he zo snel zwanger, op naar de volgende ronde dus!

Even weer ons lijstje!

EllenAn 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 15 mei (Jarig 26 mei, 30!!!)
Lentekriebel 27 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 16 mei
Misspiggy 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 28 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Mariska 27 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni jarig 10 juni
Kimmie ? jaar 1e ronde ? kindje NOD ?
Noompje 28 jaar 2e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 29 jaar 2e ronde 2e kindje NOD ?

WACHTBANKJE !!!!!!!!!!!!!

Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei jarig 8 juli
Summeke 28 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 9 mei

Ik kan helaas niet iedereen even te woord staan, er gaat tegenwoordig met deze grote groep aardig wat tijd in zitten. Wel heel gezellig hoor.
Dus voor diegene die ik niet aangesproken heb...deze is voor jullie
Tot snel maar weer, ik ga maar weer wat eten geloof ik......gek ik heb honger de hele dag door, maar ben met vlagen misselijk...(misschien zwanger ofzo?). Verder verstrooid en de hele dag een druk op mijn onderbuik of ik dus moet plassen. Ik vreet die test echt op als ik niet zwanger ben!! Ik voel het letterlijk aan mijn water. (o wat gaat dat vies smaken als dat toch eens niet waar is volgende week)

Fijne avond nog!
Amber

Zonnige morgen!!!

Ja hoor en we hebben weer een mooie dag in het verschiet! Ik ben weer lekker vroeg opgestaan en ga vandaag eens lekker rustig aandoen en genieten.

@noompje80:Ja buiten verhuiskaarten schrijven zou een optie zijn geweest maar ik had de computer nodig! Ik had al bedacht om een verlengsnoer te pakken maar de laptop vindt het niet gezellig als hij zo lang in de zon moet staan! Ach ja nu is het begin gemaakt dus dat is wel fijn, nog een paar weekjes om de rest van de adressen te verzamelen.

@amber: o spannend hoor, het zou toch wel een geweldig moederdag kadootje zijn!
Ik denk inderdaad dat iedereen hier redelijk incognito zit maar ik heb ook het gevoel dat ik niet anders kan. ( kom trouwens niet uit Brabant! ) Op een ander onderwerp hier ergens op het forum zag ik al een bekende en het is niet de bedoeling dat die mij ziet! Op het moment dat ik zwanger ben laat ik zeker wel weten wie ik ben!
Je bent trouwens niet de enige die er al over nadenkt hoe je het je familie kan gaan vertellen. Met z'n t-shirt zie je inderdaad wel veel tegenwoordig, heeft mijn schoonzusje ook gedaan. We mogen natuurlijk allemaal dromen en dat doe ik dus ook, mijn moeder is in juli jarig dus ik ga mijn best doen voor een leuk kado! Misschien dat je kan googlelen op kraamkado/presentje of zoiets....

Dames op het wachtbankje  & voor de rest natuurlijk ook .

Ik ga nu lekker douchen en iets zonnigs aantrekken!

een hele goedemorgen allemaal,

ik zat net alles weer ff te lezen. en zag dat sommige hier op zoek zijn naar dingen om te vertellen dat je zwanger bent.
ik weet al wat ik doe nl: ik koop bekers met de tekst erop van voor de liefste oma en voor de liefste opa en dan laat ik me schoonouders komen om een bakkie te doen en dan die bekers geven en dan kijken of ze t zien wat er nu eigenlijk op die bekers staan.
me schoonzus had een t-shirt met de tekst erop van ik speel straks niet meer in  me eentje en dan was dat een plaatje van een badeendje, maar helaas zij heeft een miskraam gehad met 15 weken er zat helemaal niks in het vruchtzakje.
me schoonzus en ik zouden graag zo'n beetje dezelfde tijd zwanger willen zijn, maar ja dat is niet echt te plannen en ik weet ook niet hoe lang t allemaal duurt in het ziekenhuis. ach ja we zien t wel.

nou ik ga ff lekker douchen en lekker rustig aan doen vandaag
morgen naar me schoonouders (verjaardag) en maandag wat leuks doen, ergens zwemmen ofzo

iedereen een fijn en warm weekend

liefs debby

ow ja in t lijstje kunnen jullie schrijven: 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni (denk ik)

Hoi, Hoi,

Ja, hier ook iemand die lekker van het weer aan het genieten is.
Net heel het huis snel gepoetst (was echt nodig!) zodat we dat in ieder geval gehad hebben.
Gisteren heb ik leuke zomerbloeiers e.d. gekocht, dus die ga ik dadelijk mooi in de potten zetten en dan is ons tuintje helemaal zomer-klaar!!!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook incognito ben. Heb geen idee of er bekenden van mij ook op dit forum aanwezig zijn, maar voor alle zekerheid heb ik ook maar een andere naam "geleend". Voor de rest klopt al mijn informatie wel hoor!!!

Heb vannacht heel slecht geslapen. Had een ontzettend onrustig gevoel in mijn benen!
De afgelopen anderhalve week wordt ik 's nachts wakker met een hongerig gevoel, vannacht was dat meer een misselijk gevoel. Weet niet of het iets betekend?!?!?
Heb nu ook wat donkere afscheiding en het gevoel alsof de RD elk moment door kunnen breken. Dus ben bang dat het deze keer niet goed is, en dat ik een dezer dagen  de RD  zal moeten  begroeten .
Ach ja, dan maar weer snel aftellen naar de volgende ronde!

Ik hou jullie op de hoogte!
Allemaal een heel fijn weekend, fijne moederdag en geniet van het lekkere weer!

Liefs
Ellen.

goedemorgen allemaal!!!
het is weer een drukke dag voor mij. Allemaal dingen gepland vandaag en vanavond weer werken... trouwens tot volgende week donderdag erg druk met me werk.

Gisteren een paar RD op bezoek gehad. Ze waren niet met zijn allen maar ik denk dat dat de vroegkomers waren voor het feest. Ik verwacht de rest van de gasten vandaag al dan niet morgen. Ik had liever geen feest gehad, maar ja ... ben er niet zo onder de indruk van. Volgende ronde maar weer!!!! (vind het wel grappig dat ik ze precies gisteren kreeg nu ik uitgegaan was van 31 dg het gem. van de afgelopen 4 mnd. )

reken van de week wel uit wat ongeveer mijn NOD zal moeten zijn in juni....ga er nu vandoor want ik moet boodschappen doen.

Sorry dat ik niet reageer op iedereen ... heb alles gelezen maar kom tijd te kort vandaag!!

Terug
Bovenaan