April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Zo ff via babybrabbel me gem. cyclus berekend .... en 12 juni zou om en nabij mijn volgende NOD zijn. Dus heb het lijstje weer ff geupdated.

EllenAn 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 15 mei (Jarig 26 mei, 30!!!)
Lentekriebel 27 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 16 mei
Misspiggy 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 28 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Mariska 27 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni (jarig 10 juni)
Summeke 28 jaar 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni (om en nabij)
Kimmie ? jaar 1e ronde ? kindje NOD ?
Noompje 28 jaar 2e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 29 jaar 2e ronde 2e kindje NOD ?

net het dorp ingeweest en samen met vriendlief lekker wat zomerkleding gekocht ... nu ff schoonmaken zodat ik vanavond met een gerust hart kan gaan werken :D

mislukt dus,

weet iemand van jullie hoe ik een banner kan maken?
baal wel een beetje dat ik nu in mijn eentje op het wachtbankje zit maar gelukkig krijg ik binnenkort gezelschap. Gelukkig nog geen rdtjes te voelen of zien.

x
Marina

Zo, vandaag is het lekker moederdag, dus als het goed is, wordt er vandaag voor mij gelopen! Haha! Vanochtend al lekker verwend met een ontbijtje op bed en 2 cadeautjes. Zoonlief heeft op het KDV een mooie servet gemaakt en van manlief heb ik een hele gave ring gehad. Hij is alleen een ietsiepietsie te klein, dus van de week maar even ruilen. Gisteravond zijn we al bij schoonmoeder op de barbeknoei geweest, was errug gezellig, alleen mijn hoofd knalde uit elkaar van de hoofdpijn. Schoonzus en schoonbroer waren er ook en zij hebben een babietje van 8 weken, dus daar heb ik mijn moedergevoelens weer even op kunnen botvieren. Ik was wel blij om weer thuis te zijn. Gelukkig doet een paracetamol dan wel wonderen (in combinatie met een glaasje rose!) Vanmiddag gaan we bij mijn moeder een bakkie doen. En vanavond heeft manlief geregeld dat we lekker ergens een vorkje gaan prikken en een fimpje gaan kijken. Als moederdagverrassing!

@amber27: ook ik word steeds nieuwsgieriger naar jullie, maar aan de andere kant is het anoniem zijn ook wel fijn. Tenminste, ik ga ervan uit dat er geen bekenden van mij op dit forum zitten. Dat zou echt stom toevallig zijn. En misschien is het in de toekomst wel leuk om een keer iets af te spreken, wie weet? Ben echt benieuwd of je zwanger bent. Wel typisch dat je zelf echt het gevoel hebt dat het echt raak is. Originele manieren om het te gaan vertellen, daar ben ik niet echt goed in. Toen ik zwanger was, hadden wij net onze woonkamer verbouwd en daar hadden we natuurlijk een heleboel foto's van gemaakt. Op internet heb ik toen een gedichtje gezocht, dat op A4-papier geschreven en daar foto's van gemaakt. Deze foto's had ik tussen de foto's van de verbouwing gedaan. De oma's moesten toen even helemaal omschakelen toen ze het gedichtje lazen. Mijn moeder begon spontaan te huilen en mijn schoonmoeder snapte het niet. Verder is een shirtje ook altijd leuk. Ben benieuwd hoe je het gaat vertellen (als het natuurlijk raak is).

@ellenan: weer lekker gepoetst en de tuin zomerklaar? Volgens mij is er bij ons sprake van achterstallig onderhoud. Maar ja, mijn moeder zegt altijd dat ik prioriteiten moet stellen en dat doen we dus maar ook. Als ik moet kiezen tussen poetsen of wandelen, is de keuze bij mij snel gemaakt. Spannend of de RD's door gaan breken.

@summeke: ook balen voor jou dat de eerste gasten zijn gearriveerd. Hopelijk wordt het geen druk feestje en gaan ze vroeg weer naar huis.

@marinax: vorige week was het mij gelukt om een banner te maken, maar ik krijg het nu ook weer niet voor elkaar. Misschien iemand anders?

Geniet van deze zonnige dag en tot snel!

He lieve meiden

Even een berichtje van deze moeder, dochterlief ligt lekker te slapen dus mama heeft even de tijd om bij te lezen.
Ook ik ben hier wel een beetje anoniem, aloewel niet helemaal want ik weet dat er wel wat dames meelezen die wat meer over mij weten. Maar goed zodra ik zwanger ben en dit ook kenbaar wil maken voor de buitenwereld zal ik echt iets meer over mijzelf vertellen en ook hoe dochter lief heet enzoooo.....
Oh ja ik kom ook niet uit brabant, vind het wel een hele mooie provincie ben al erg veel wezen kamperen daarzo.
Nou de eerste moederdag voor mij is een feit, al lekker verwend met croissants en een eitje (altijd goed ook voor manlief zijn zwemmende kikkervisjes hahahahaha). Ik heb een giga droogmolen gekregen, de andere was niet meer op zijn best en een grote parasol. Ben er erg blij mee!!!!!

Hier zijn de rd bijna verdwenen en kijken we weer uit naar de klusweek, ergens volgend weekend.
Wie wil mij even weer bij het rijtje voegen: 8 juni NOD

Hoe staat het met de meiden die aan het wachten zijn, de spanning stijgt. Ik ben erg benieuwd wanneer de eerste zwangere zich aandiend???
Ellenan, Amber en lentekriebel voor jullie een spannende week!! Ik duim voor jullie .

Summeke: jammer dat die vervelende duiveltjes ook bij jou op bezoek zijn gekomen, je gaat gewoon met ons mee naar de volgende ronde.

Marina: volgens mij kan je via babybrabbel je banner  bij  je favorieten zetten er dan kan je je banner snel plakken en kopieren. Ik hoop dat je het snapt maar misschien hebben de andere dames wel makkelijkere manieren.
Hoe gaat die verders met jou??

Misspiggy: Dus jij bent ook al lekker verwend door het thuisfrond, leuk he om even bijzonder te zijn. Ach ja op zo'n dag ga je toch gewoon weer door in je dagelijkse activiteiten he!!!!!
Gister dus lekker gebarbeknoeit en heerlijk je moedergevoelens kunnen uitvoeren. Schattig he zo'n eniemienie mensje weer.

Ik wens jullie allen een mooie zonnige zondag en tot snel.

XXXX

hey hoi goedemorgen hier ben ik ff snel
de RD'tjes houden een vette party hiero en krijg er hoofdpijn en misselijkheid van!! hoop dat ze snel weer weggaan.

misspiggy en anderen...als je terugleest had ik een heel uitgebreid beschreven hoe je een banner kan maken :)

ben net thuis van me werk. Ga zo douchen en dan naar mijn schoonouders.

geniet van het mooie weer en voor al de moeders onder ons... fijne moederdag!!

hoi hoi

ten eerste voor allen die al moeder zijn een leuke moederag toegewenst!! ik ben nu alleen, man is aan t werk dus voor mij niet veel moederdag maar ach
ik ga vanmiddag weer lekker het bad voor mijn zoon opzetten en er zelf ook bij gaan zitten
ik hoop alleen niet te hard want vanmorgen zakte ik zo met mijn dikke batterij dwars door een tuinstoel heen! AUW!! moest er wel om lachen

ik lees wel eens bij maart stoppers mee, daar zit een kennisje van mij dus die volg ik wel eens, maar het regent daar zwangeren! ik hoop dat al die vruchbaarheid ook overslaat naar ons!! dat zou niet verkeerd wezen!!hahaha

jaja t zal me beniewen wie hier snel zal zijn , ik denk ik niet, sinds ik gestopt ben heb ik steeds van die vage klachen, ik ben net ong geweest en gister en eergister had ik weer menstruatiekrampen maar geen bloed, vandaag is t stukken minder gelukkig, ik kan me niet meer herinneren welke klachten ik in mijn stoppen in 2005 voor mijn zoon had, volgens mij geen maar daar kan ik me eigenlijk niks meer van herinneren
maar ach we zien t wel ik heb geen haast, als het maar geen zomerkindje word want een zwangerschap in de hitte is niet aan te bevelen!  voordeel van een zomerkindje is wel je hebt de hele zomer lekker verlof!! mijn zoon is van juli 2006 pfff wat was t toen heet!

voor de genen waarbij de rd aan t feesten zijn veel sterkte en voor de klussrs: toi toi toi!

Terug
Bovenaan