April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Als je een banner wilt maken ga dan naar de site die bij mijn banner staat. Vul je gegevens in en druk op de knop kopieren. Zorg dat je hier al een pagina hebt geopend en je hoeft dan alleen op contr v te drukken en bericht te plaatsen.

Verder heb ik eigenlijk niet veel te melden vandaag. Afgelopen zaterdag laatste pilongi dag gehad dus komend weekend wordt het klussen. Ik vindt het zo een raar idee!
Ik ben inderdaad benieuwd wie hier de eerste zal zijn maar heb voor mezelf altijd het gevoel gehad dat het langer gaat duren. Waarom, geen idee...? Ik moet wel zeggen dat ik me deze week "anders" ongesteld voelde dan anders. Misschien ben ik al veel te bewust met mijn lichaam bezig.

Nou dames, geniet nog lekker van een dagje vrij morgen ( voor de meeste van ons )!

welterusten

Hey meiden,

mooie moederdag gehad allemaal?
wij wel, eerst 's middags naar mijn moeder daarna 's avonds uit eten met de schoonouders waarbij schoonvader vrolijk verkondigt dat ik niet mocht drinken gelukkig zei hij er verder niks over anders was ik weer gegaan denk ik. Kop op, niks gebeurd, nu vanochtend weer getest, er staat niet zwanger :( en dat terwijl mijn rdtjes op vakantie zijn gegaan zonder me in te lichten ofzo??????
Ik baal nu wel een beetje wil wel of een positieve test of rdtjes zodat we verder kunnen.
Gelukkig dat ik vandaag gezelschap krijg op het wachtbankje (hoop ik)
nogmaals het lijstje;

Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD15 mei
Lentekriebel 27 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 16 mei
KImmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 28 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 29 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 27 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 8 juni
Summeke 28 jaar 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni

WACHTBANKJE!!!!!

Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei
EllenAn 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei

@B_M, ik duim voor jullie komend weekend, misschien heb je zomaar ineens geluk zou toch heel mooi zijn! die banner krijg ik op geen enkele manier voor elkaar, misschien omdat wij een apple hebben? Anders gewoon omdat ik een dutsel ben dat scheelt ook natuurlijk.

@meisjeb, hoop dat de blauwe plekken meevallen! Lijkt me inderdaad een grappige actie om te zien maar het meemaken is natuurlijk anders! Inderdaad wellicht kun je je kennisje vragen of ze voor ons ook kunnen duimen?

@summeke, hoop dat de party bij jou vlug ophoud! Zal met dit weer ook inderdaad geen pretje zijn!

@noompje, zie dat je een leuke moederdag gehad hebt, vond je dochtertje het ook leuk?

@misspiggy, leuke dag gehad zie ik, wat een leuke verrassing van manlief! mijn mannetje vind het niet zo nodig om dan zelf iets te doen dus hoef de komende jaren nog niets te verwachten denk ik, hij vond vaderdag ook heeeeeel nutteloos dus ik zei dan geeft ie mij met vaderdag ook maar een kadootje slaat ie jou toch lekker over maar dan krabbelt ie toch snel terug.

@ellenan, weet je al wanneer je gaat testen? Spannend!

@juli2003, is inderdaad moeilijk te plannen zo'n zwangerschap met zijn en, mijn vriendin en ik waren tegelijk zwanger maar helaas heb ik een miskraam gekregen en zei loopt nu met een dikke buik, dacht dat ik dat kei moeilijk zou vinden maar toen ik haar zaterdag zag was ik heel blij voor haar. Zou alleen wel leuk zijn als ik ook aantel kunnen ze nog samen spelen enzo.

@amber, ik woon zelf in limburg dus geen brabant maar toch in de buurt, kom wel van origine uit brabant maar manlief is limburger en we hebben deze keus gemaakt.
Leuk dat je je zwanger voelt, ik hoop voor je dat deze week dan goed zal verlopen. Wanneer is die persoon die je kende naar de arts gegaan voor een bloedtest, ben bang dat hij nu nog niets doet namelijk omdat ik nog geen week overtijd ben :(, onze advocaat (klinkt heel deftig) gaat in ieder geval proberen dat we huishoudelijke hulp kunnen krijgen zou in ieder geval een hoop schelen. Pijnpoli is donderdag weer aan de beurt, ik ben benieuwd.

Aan iedereen die ik niet heb beantwoord, sorry mijn nek doet erg pijn, komt de volgende keer wel. Iedereen veel klusplezier en wachtplezier ofja hopen dat het wachten niet te lang duurt zou ik zeggen,

knuffel voor iedereen

Hoi lieve meiden,

Hier even een berichtje van mij op jullie op de hoogte te brengen:
Gisteren zijn bij  mij de RD gekomen

Had gisteren dus helaas niet zo'n hele leuke moederdag. Jeetje wat had ik er de balen in zeg! Zaterdag avond had ik een feestje en zegt een goede vriendin van mij: Je ziet er helemaal stralend uit! Ik zie iets in je ogen, ben je zwanger??
Nou, ik verslikte me en kreeg een knal rode kop! Ik heb helemaal niets tegen haar verteld over onze kinderwens. Die vriendin van mij is een schat van een meid, maar nogal een flap-uit. Vandaar dat ik heel bewust tegen haar niets gezegd had. Zo ie zo weten van onze vrienden-groep niemand van onze "gerichte activiteiten". Dus toen had ik helemaal zo iets van: zou het dan toch????
Wordt ik gister ochtend wakker met ontzettende krampen in mijn buik. Ik naar de wc, niets te zien. Uurtje later: ja hoor! Daar waren ze dan! En dat nog wel een dag eerder dan ik dacht!!! Had ik gisteren met dat mooie weer ook nog eens meteen ontzettend veel last: buikpijn, rugpijn e.d. Ook dat heb ik normaal gesproken nooit de eerste dag al. Maar goed, met weer een hele hoop zware pijnstillers, voel ik me vandaag weer een stuk beter! Dus: we gaan weer vol goede hoop op naar de volgende ronde!!!

Nu zou ik alleen heel graag jullie advies willen hebben over het verloop van mijn cyclus en wanneer ik volgens jullie mijn volgende ei-sprong zou hebben.
Op 31 december 2007 heb ik voor de laatste keer mijn medicijnen genomen voor mijn endometriose. Ik ben toen zaterdag 5 januari een beetje ongi geworden, duurde maar twee dagen. Op de 12+13e dag van mijn cyclus had ik een dik, snotachtige afscheiding (sorry voor de details). Ik denk dat ik toen mijn ei-sprong had. 16 dagen later werd ik weer ongi. Vervolgens is mijn cyclus als volgt verlopen:
Januari: 12e/13e dag ei-sprong, totale cyclus 29 dagen
Februari: 17e dag ei-sprong, totale cyclus 29 dagen
Maart: 21e dag ei-sprong, totale cyclus 35 dagen
April: 19e/20e/21e  dag ei-sprong, totale cyclus 34 dagen

In April heb ik mijn ei-sprong niet zo duidelijk gevoeld als in Februari en Maart. Toen had ik een aantal dagen al die afscheiding en daarna 's avonds een duidelijke stekende pijn links of rechts in mijn onderbuik. In April heb ik dat niet zo duidelijk gehad, toen had ik op dag 19 wel 's ochtends een flauwe pijn in mijn onderbuik, maar niet specifiek aan 1 kant. Rond die dagen had ik wel weer die afscheiding.  Weet nu dus niet zeker of we wel op het goede moment geklust hadden afgelopen maand.  
Maar als jullie dit zo lezen, waar zouden jullie van uitgaan? Wanneer heb ik volgens jullie mijn volgende ei-sprong?? Ik weet het echt even niet meer!
HELP!!!!

Ik wacht jullie reacties met spanning af!

Liefs
Ellen.

ps. Sorry dat ik even niet op iedereen persoonlijk reageer, dat doe ik van de week wel weer! En ik hoop natuurlijk dat iedereen een hele fijne moederdag heeft gehad, vooral de al mama's onder ons!!!!

Dag lieve dames, daar ben ik weer!

Hoe is het met jullie allemaal? Leuke moederdag of laatste NIET-moederdag gehad??? Wij wel, vooral veel gegeten, in de zon gezeten en gekletst!
Er valt in ieder geval weer veel te lezen hier, ik zal snel eens beginnen!!

@Amber: nog altijd klachten aanwezig? Zou echt leuk zijn natuurlijk. Ik wacht in spanning af, succes er mee! Wij hebben wel al een leuk ideetje om het de opa's en oma's te vertellen. We hebben bij Prenatal van die schattige rompertjes met I   oma/opa gekocht, dus die liggen al klaar!

@Marina: hoe is het bij jou? nog steeds geen positieve test in handen? Spannend (en balen dat het zo lang duurt voordat je de test in handen hebt)........je zou de eerste onder ons zijn, erg speciaal ook nog! Laat maar snel iets horen! Hier overigens ook melkflessen en dat verandert ook nooit helaas. Dus op mijn werk altijd een panty aan!! De Dove creme die je noemt vind ik niet zo'n succes, het is toch anders bruin vind ik, maar om een klein beetje aan te bruinen wellicht wel aan te raden (wel goed uitsmeren dus!). Succes er mee!

@Kimmie: dat gevoel, dat het wel niet zal lukken, heb ik ook. De afgelopen jaren zijn er om mij heen al veel baby's geboren en die dames zijn allemaal na één keer RD (of zelfs door de pil heen) zwanger geworden. Omdat een op de zoveel moeilijk zwanger wordt heb ik ook altijd het gevoel gehad, 'dan zal dat wel bij ons zijn'. Ik hoop natuurlijk van niet en ik ga er natuurlijk ook keihard aan klussen om het toch te laten slagen! Haha. Hoe gata het met de kittens? Zijn ze er al?

@Noompje: nu de eerste echte ronde voor jullie, gezellig! Hopelijk nu weer een reguliere cyclus van 28 dagen, dan blijft je heel wat spanning bewaard he! Bedankt voor het duimen, ook hier begint weer een nieuwe ronde!

@MissPiggy:ik zie ook overal zwangere vrouwen en de kraamcadeautjes zijn ook al niet meer aan te slepen (al 3 kaartjes op de kast staan). Maar wel leuk hoor. Heerlijk ook om te zien, een zwangere vrouw. Hopelijk mogen we er ook snel zo uitzien!

@Juni: morgen naar de gyn toch? Heel veel succes, we denken aan je!

@Noompje: tuurlijk vinden we het leuk je dochtertje te zien, dus kom maar op met de foto!!

@BM: heerlijk he, een ijsje op een warme dag. Ik ben ook helemaal ijsfan. We wonen tegenover een frietkraam, dus ik word op mijn wenken bedient, haha! Jullie gaan ook voor een leuk cadeau? Mijn vader wordt binnenkort 60, dat is voor nu ook even het streven (maar dan moet het de volgende keer wel raak zijn!). We shall see!

@EllenAn: Hoe gaat ie? Balen hè  met dit weer ongie, hier nog eentje! Ik had zaterdag trouwens ook van die onrustige benen en schoof het op de warmte, maar vanochtend, 3 dagen te vroeg de rd's  op bezoek, dus daar zal het wel aan gelegen hebben. Ik ben overigens ook incognito hoor! Mijn echte naam staat hier ook nergens. Is toch eigenlijk ook veel leuker. Het moet voor alle mensen die me kennen natuurlijk wel een verrassing blijven. Soms denk ik overigens wel dat, als bijv mijn zus hier zou rondhangen, ze me aan mijn taal en aan mijn schrijfwijze zou herkennen. Ach ja, als zij hier rondhangt heeft ze dus ook iets te vertellen, dus die doet dan vast haar mondje niet open, haha.
Nou, geen idee of ik iedereen gehad heb, maar ben al uren aan het schrijven (onverwacht bezoek tussendoor) en moet zo ook weer weg, dus maar snel ff plaatsen deze tekst (dus geen smileys, haha, sorry!)
(Heb ik nou iedereen gehad???? Anders de volgende keer weer!)

Hier zijn overigens de RD gearriveerd, inderdaad, één groot feest. Dit voelt wel als een echte RD (jeetje zeg, voor mijn spiraaltje was ik ook altijd zo beroerd, pijn in de rug, pijn in de buik, hoofdpijn), dat was het de vorige keer niet. Het was overigens wel mijn eerste hele cyclus en die was maar 26 dgn, dus er zijn snel weer nieuwe kansen! Nu weet ik weer hoe dat voelt, grrrrrrrrrr, hopelijk de laatste keer.   Heb nu wel het gevoel dat alles (mijn cyclus) weer op de rit zit, dus nu kan het voor de echt, jetst get es loss! Wel gek overigens, dit komt helemaal niet overeen met mijn OVU-tests (RD is toch altijd 14dgn na eisprong?) Trouwens, onze klusdagen vallen in onze mini-vakantie, dus dat is in ieder geval 'erg gezellig', haha. Vanavond eerst maar weer eens een biertje gedronken, hihi.

Even een nieuwe lijstje:
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 15 mei
KImmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 28 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 29 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 27 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Lentekriebel 27 jaar 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Noompje 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 8 juni
Summeke 28 jaar 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
WACHTBANKJE!!!!!
Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei
EllenAn 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei

Verder alles prima hier. We hebben echt heerlijk genoten van het heerlijke weer de afgelopen dagen BBQ, in de tuin zitten, wandelen etc. En dan is zo'n lang weekend ook erg lekker hè! Jullie hebben zo te lezen ook allemaal lekker genoten van het weer! Ik voel me ook weer veel energieker nu het weer zo goed is, jullie ook? Zo, tijd om het bedje in te duiken.
Tot snel weer, groetjes!

@ellenan: tja erg moeilijik...heb namelijk dezelfde onregelmatigheid en voel volgens mij mijn eisprong niet...dus zou het echt niet weten wanneer je je eisprong heb. Zelf hou ik mijn afscheiding in de gaten en misschien in de toekomst wel tempraturen... zie ik dan wel weer

Verder ben ik nu net bekaf thusi gekomen van me werk. Ik ga rond 10 uur de deur uit en ben pas om 10 uur 's avonds weer thuis.
Dames ik lees echt mee maar trek het even niet om op iedereen afzonderlijk te reageren. Ik heb een heel erge drukke week voor de boeg en de afgelopen dagen ook druk druk druk en weinig slaap. Vrijdag komt er weer een beetje rust in de tent hoop ik. (tijdens het typen belt me zusje en heb ik afgesproken om naar mijn ouders in hoofddorp te gaan :)

Vandaag met de kids naar een braderie en kermis geweest. Gezellig maar wel vermoeiend zo in die zon. Me manneke had het hele huis gestofzuigd en gedweild dus dat was heel fijn thuis komen net!!!

ga nu douchen en me bed in....morgen weer een drukke dag

groetjes!!!

Terug
Bovenaan