Dag lieve dames, daar ben ik weer!
Hoe is het met jullie allemaal? Leuke moederdag of laatste NIET-moederdag gehad??? Wij wel, vooral veel gegeten, in de zon gezeten en gekletst!
Er valt in ieder geval weer veel te lezen hier, ik zal snel eens beginnen!!
@Amber: nog altijd klachten aanwezig? Zou echt leuk zijn natuurlijk. Ik wacht in spanning af, succes er mee! Wij hebben wel al een leuk ideetje om het de opa's en oma's te vertellen. We hebben bij Prenatal van die schattige rompertjes met I oma/opa gekocht, dus die liggen al klaar!
@Marina: hoe is het bij jou? nog steeds geen positieve test in handen? Spannend (en balen dat het zo lang duurt voordat je de test in handen hebt)........je zou de eerste onder ons zijn, erg speciaal ook nog! Laat maar snel iets horen! Hier overigens ook melkflessen en dat verandert ook nooit helaas. Dus op mijn werk altijd een panty aan!! De Dove creme die je noemt vind ik niet zo'n succes, het is toch anders bruin vind ik, maar om een klein beetje aan te bruinen wellicht wel aan te raden (wel goed uitsmeren dus!). Succes er mee!
@Kimmie: dat gevoel, dat het wel niet zal lukken, heb ik ook. De afgelopen jaren zijn er om mij heen al veel baby's geboren en die dames zijn allemaal na één keer RD (of zelfs door de pil heen) zwanger geworden. Omdat een op de zoveel moeilijk zwanger wordt heb ik ook altijd het gevoel gehad, 'dan zal dat wel bij ons zijn'. Ik hoop natuurlijk van niet en ik ga er natuurlijk ook keihard aan klussen om het toch te laten slagen! Haha. Hoe gata het met de kittens? Zijn ze er al?
@Noompje: nu de eerste echte ronde voor jullie, gezellig! Hopelijk nu weer een reguliere cyclus van 28 dagen, dan blijft je heel wat spanning bewaard he! Bedankt voor het duimen, ook hier begint weer een nieuwe ronde!
@MissPiggy:ik zie ook overal zwangere vrouwen en de kraamcadeautjes zijn ook al niet meer aan te slepen (al 3 kaartjes op de kast staan). Maar wel leuk hoor. Heerlijk ook om te zien, een zwangere vrouw. Hopelijk mogen we er ook snel zo uitzien!
@Juni: morgen naar de gyn toch? Heel veel succes, we denken aan je!
@Noompje: tuurlijk vinden we het leuk je dochtertje te zien, dus kom maar op met de foto!!
@BM: heerlijk he, een ijsje op een warme dag. Ik ben ook helemaal ijsfan. We wonen tegenover een frietkraam, dus ik word op mijn wenken bedient, haha! Jullie gaan ook voor een leuk cadeau? Mijn vader wordt binnenkort 60, dat is voor nu ook even het streven (maar dan moet het de volgende keer wel raak zijn!). We shall see!
@EllenAn: Hoe gaat ie? Balen hè met dit weer ongie, hier nog eentje! Ik had zaterdag trouwens ook van die onrustige benen en schoof het op de warmte, maar vanochtend, 3 dagen te vroeg de rd's op bezoek, dus daar zal het wel aan gelegen hebben. Ik ben overigens ook incognito hoor! Mijn echte naam staat hier ook nergens. Is toch eigenlijk ook veel leuker. Het moet voor alle mensen die me kennen natuurlijk wel een verrassing blijven. Soms denk ik overigens wel dat, als bijv mijn zus hier zou rondhangen, ze me aan mijn taal en aan mijn schrijfwijze zou herkennen. Ach ja, als zij hier rondhangt heeft ze dus ook iets te vertellen, dus die doet dan vast haar mondje niet open, haha.
Nou, geen idee of ik iedereen gehad heb, maar ben al uren aan het schrijven (onverwacht bezoek tussendoor) en moet zo ook weer weg, dus maar snel ff plaatsen deze tekst (dus geen smileys, haha, sorry!)
(Heb ik nou iedereen gehad???? Anders de volgende keer weer!)
Hier zijn overigens de RD gearriveerd, inderdaad, één groot feest. Dit voelt wel als een echte RD (jeetje zeg, voor mijn spiraaltje was ik ook altijd zo beroerd, pijn in de rug, pijn in de buik, hoofdpijn), dat was het de vorige keer niet. Het was overigens wel mijn eerste hele cyclus en die was maar 26 dgn, dus er zijn snel weer nieuwe kansen! Nu weet ik weer hoe dat voelt, grrrrrrrrrr, hopelijk de laatste keer. Heb nu wel het gevoel dat alles (mijn cyclus) weer op de rit zit, dus nu kan het voor de echt, jetst get es loss! Wel gek overigens, dit komt helemaal niet overeen met mijn OVU-tests (RD is toch altijd 14dgn na eisprong?) Trouwens, onze klusdagen vallen in onze mini-vakantie, dus dat is in ieder geval 'erg gezellig', haha. Vanavond eerst maar weer eens een biertje gedronken, hihi.
Even een nieuwe lijstje:
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 15 mei
KImmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 28 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 29 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 27 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Lentekriebel 27 jaar 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Noompje 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 8 juni
Summeke 28 jaar 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
WACHTBANKJE!!!!!
Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei
EllenAn 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei
Verder alles prima hier. We hebben echt heerlijk genoten van het heerlijke weer de afgelopen dagen BBQ, in de tuin zitten, wandelen etc. En dan is zo'n lang weekend ook erg lekker hè! Jullie hebben zo te lezen ook allemaal lekker genoten van het weer! Ik voel me ook weer veel energieker nu het weer zo goed is, jullie ook? Zo, tijd om het bedje in te duiken.
Tot snel weer, groetjes!