Hey meiden,
mooie moederdag gehad allemaal?
wij wel, eerst 's middags naar mijn moeder daarna 's avonds uit eten met de schoonouders waarbij schoonvader vrolijk verkondigt dat ik niet mocht drinken gelukkig zei hij er verder niks over anders was ik weer gegaan denk ik. Kop op, niks gebeurd, nu vanochtend weer getest, er staat niet zwanger

en dat terwijl mijn rdtjes op vakantie zijn gegaan zonder me in te lichten ofzo??????
Ik baal nu wel een beetje wil wel of een positieve test of rdtjes zodat we verder kunnen.
Gelukkig dat ik vandaag gezelschap krijg op het wachtbankje (hoop ik)
nogmaals het lijstje;
Amber 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD15 mei
Lentekriebel 27 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 16 mei
KImmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei
Misspiggy 29 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 28 mei
Meisjeb 28 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 29 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 27 jaar 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 28 jaar 1e ronde 2e kindje NOD 8 juni
Summeke 28 jaar 2e ronde 1e kindje NOD 12 juni
WACHTBANKJE!!!!!
Marina 26 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 8 mei
EllenAn 29 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 12 mei
@B_M, ik duim voor jullie komend weekend, misschien heb je zomaar ineens geluk zou toch heel mooi zijn! die banner krijg ik op geen enkele manier voor elkaar, misschien omdat wij een apple hebben? Anders gewoon omdat ik een dutsel ben dat scheelt ook natuurlijk.
@meisjeb, hoop dat de blauwe plekken meevallen! Lijkt me inderdaad een grappige actie om te zien maar het meemaken is natuurlijk anders! Inderdaad wellicht kun je je kennisje vragen of ze voor ons ook kunnen duimen?
@summeke, hoop dat de party bij jou vlug ophoud! Zal met dit weer ook inderdaad geen pretje zijn!
@noompje, zie dat je een leuke moederdag gehad hebt, vond je dochtertje het ook leuk?
@misspiggy, leuke dag gehad zie ik, wat een leuke verrassing van manlief! mijn mannetje vind het niet zo nodig om dan zelf iets te doen dus hoef de komende jaren nog niets te verwachten denk ik, hij vond vaderdag ook heeeeeel nutteloos dus ik zei dan geeft ie mij met vaderdag ook maar een kadootje slaat ie jou toch lekker over maar dan krabbelt ie toch snel terug.
@ellenan, weet je al wanneer je gaat testen? Spannend!
@juli2003, is inderdaad moeilijk te plannen zo'n zwangerschap met zijn en, mijn vriendin en ik waren tegelijk zwanger maar helaas heb ik een miskraam gekregen en zei loopt nu met een dikke buik, dacht dat ik dat kei moeilijk zou vinden maar toen ik haar zaterdag zag was ik heel blij voor haar. Zou alleen wel leuk zijn als ik ook aantel kunnen ze nog samen spelen enzo.
@amber, ik woon zelf in limburg dus geen brabant maar toch in de buurt, kom wel van origine uit brabant maar manlief is limburger en we hebben deze keus gemaakt.
Leuk dat je je zwanger voelt, ik hoop voor je dat deze week dan goed zal verlopen. Wanneer is die persoon die je kende naar de arts gegaan voor een bloedtest, ben bang dat hij nu nog niets doet namelijk omdat ik nog geen week overtijd ben

, onze advocaat (klinkt heel deftig) gaat in ieder geval proberen dat we huishoudelijke hulp kunnen krijgen zou in ieder geval een hoop schelen. Pijnpoli is donderdag weer aan de beurt, ik ben benieuwd.
Aan iedereen die ik niet heb beantwoord, sorry mijn nek doet erg pijn, komt de volgende keer wel. Iedereen veel klusplezier en wachtplezier ofja hopen dat het wachten niet te lang duurt zou ik zeggen,
knuffel voor iedereen