Hoi daar ben ik weer,
Tis even geleden, wel elke dag even gelezen, maar niet de tijd gevonden om te reageren. 3 dagen gewerkt achte relkaar, moederdag en zo ONTZETTEND mooi weer. Nu nog lekker vroeg, mijn kleine schatje wilde weer naar bedje toe (PRIMA!!) dus ik heb effe tijd om erachter te kruipen. Ik moet natuurlijk nog wel een heleboel hier in huis doen en natuurlijk weer met mijn kleine meissie spelen. Verder de hele dag fantaseren natuurlijk. Ik hoop zo op een positieve test donderdag, maar ja wie niet! Naar mate de datum steeds dichterbij komt, wordt ik steeds zenuwachtiger. Ik wist het zo zeker, maar wordt nu zo onzeker ervan. Als het niet zo is, dan heeft mijn lijf me echt ontzettend in de maling genomen.
@allemaal een beetje goede moederdag gehad, en anders misschien wel bij de toekomstige oma's op bezoek geweest. Ik had helemaal nergens op gerekend, omdat ik weet dat manlief het zo ontzettend commercieel vindt en dus onzin. Ik was als eerste op en ging Britt uit bed halen. Toen ik met haar naar beneden wilde, stond hij achter de deur en met een mand vol aroma therapie (badschuim, douchegel, scrub, handdoek, bodylotion), Heerlijk!! Wat een verrassing. En dat was het voor die dag, ben verder vooral niet verwend, moest gewoon zelf mijn brood smeren, mijn koffie zetten enzo. Hij leert het ook nooit
@Misspiggy, leuk idee van die foto's om het aan je ouders te vertellen. Helaas zit ik niet midden in een verbouwing of een verhuizing. We gaan ook binnenkort niet echt op vakantie (tussen de vakantie foto bijvoorbeeld). Alhoewel 13-15 juni gaan we met z'n 2-en een weekendje naar Zandvoort, misschien daar een paar leuke foto's maken. Als het raak is natuurlijk. Ik had zowiezo nu besloten om het niet direct ala minute te vertellen, omdat ik origineel wil aanpakken. En jij moet flink aan de klus he, aan je banner te zien. Wat een feest!
@Summeke, is je feestje met de rd's weer voorbij. Hopelijk hebben ze hun rotzooi meegenomen. En op naar de volgende ronde maar weer. Ik dacht idd.. kids??? Heb ik iets gemist. Je werkt zeker op een opvang of op een school?
@ellenan, he balen dat de rd's toch nog gekomen zijn, zo zie je maar, pre menstuele klachten lijken soms ook ergens anders op. Daarom ga ik ook steeds meer twijfelen. Gek he dat je vriendin aan je leek te zien dat je zwanger was. Misschien straal je uit dat je er mee bezig bent. Zaterdag begon ook een collega (een man notabene) tegen me dat ik er zo anders uit zag, stralend enzo. Of manlief iets met me gedaan had (Knipoog!!) Ik dacht....niet rood worden, niet rood worden!! Wat betreft je cyclus... ze raden dan meestal aan om het gemiddelde van die dagen te nemen, dus zoiets als 32 dagen. En aan je afscheiding kun je inderdaad vaak ook goed zien of het zo is. Verder misschien ovutesten of temperaturen. En misschien nog wel het belangrijkste....proberen het los te laten en er niet teveel mee bezig zijn (moet ik nodig zeggen!!, ik kan aan niets anders meer denken)
@Noompje80...ik ben ook anoniem hoor....je weet maar nooit, ik ken ook een aantal meiden die zwanger willen worden of inmiddels zijn en niet van mij weten dat we voor een 2e gaan. Tegen de tijd dat het zover is, maar ik mijn echte ik wel bekend hoor. Op naar de volgende ronde voor jou, klusse! En kom op met die foto...ik zou ook wel willen, maar omdat ik anoniem ben, is Britt natuurlijk ook anoniem. Dus nog effe wachten.
@meisjeb...sorry maar ik heb echt effe ongelooflijk zitten lachen om jouw actie (door stoel heenzakken). Ik zie het helemaal voor me. Ach zolang niemand het ziet en je er zelf om kunt lachen. Zo zijn wij eens in het heetst van de strijd door het bed heengezakt, ook heel komisch. Gelukkig waren daar natuurlijk geen toeschouwers bij (daar hou ik niet zo van). idd bij de maart stoppers, zijn er volgens mij al 3 zwanger ofzo? Nee, bij mij ook liever geen zomerkindje, de zomer van 2006 was idd niet te harden. Het leek me heerlijk om met dat mooie weer vrij te zijn, maar het was gewoon te warm.
B_M het is me ook gelukt hoor de banner. Volgende weekend dus flink aan de klus. suc-6 he, maak er wat van!! Tja, ijsjes he.....de laatste dagen is het hier ook iets te gortig geweest. Magnum, softijsje, raket weer een softijsje enzo.
@marina... nog steeds geen pos. test. Misschien volgende week maar eens met de dokter bellen?? Of die bekende van mij een bloedtest heeft laten doen weet ik niet, het is namelijk al lang geleden, en of de testen van toen zo nauwkeurig waren als nu.... en misschien heb je gewoon nog te weinig hormonen in je urine. Als je nu een week na je nod nog geen positieve test hebt en geen rd's...dan zou ik echt de dokter bellen. Dus je bent ook een BRABO... nou limburg is ook niet zo heel ver weg hoor. Tenzij je in Maastricht woont natuurlijk. Suc-6 op de pijnpoli van de week.
@lentekriebeltjes... nog steeds aardig dezelfde klachten, niet meer misselijk, maar wel een raar gevoel in mijn maag. Zeer borstbeen en ribben. Zere tepels en een onderbuik gevoel. Dat rompertje van de prenatal is idd leuk, maar lijkt me leuker als je nog geen kindje hebt. Nu zijn ze tenslotte al opa en oma van mijn dochter. Ik wilde dus eigenlijk graag haar erin betrekken. Dus het zal wel een t shirt worden met....Grote zus, ik krijg versterking, geef me een kus want ik word grote zus enzo.
Trouwens die dove creme helpt bij mij wel het witte van de flessen af te halen, maar ik ben bang als je dat lang doorsmeert je toch lichtelijk oranje wordt?? He balen dat gisteren toch de rd's bij je op bezoek zijn gekomen, hopen dat ze snel weer gaan en voor jou....ook weer op naar de volgende ronde
@kimmie, zijn de kittens inderdaad al geboren, we zijn errug benieuwd.
@juni...vandaag naar de gyn toch? Laat je wat weten vandaag, ben heel erg benieuwd voor je.
@mariska, fijn dat je rd's weer vertrokken zijn. Ik had effe last van mijn beeldschermdyslexie toen ik pollepel las wat een vreemd woord eigenlijk. Maar inderdaag schattig kado. En een mooie gsm (nu is haar zakgeld op zeker). En lekker gevaren, oh wat ben ik jaloers. Ik ben zo'n beetje mijn hele leven opgegroeid met een boot, maar sinds ik niet meer bij mijn ouders woon en al zeker niet in de buurt, is het al lang geleden, dat wij gevaren hebben. Maar wat blijft dat heerlijk!
Nou ik heb geloof ik zo'n beetje iedereen weer gehad. Sorry wanneer ik iemand vergeten ben.
Fijne dag iedereen en tot snel. Ik hoop van de week met zeer positief nieuws te komen!!
Liefs Amber