April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Vandaag was officieel de laatste dag van mijn vakantie. Ik heb er zo helemaal geen zin in om weer te MOETEN gaan werken. Weer vroeg opstaan, dat gerak naar de oppas, pas laat thuis, bah! Maar ja, als ik er eenmaal ben en weer bezig ben, vind ik het toch ook wel weer heel leuk. Even iets anders dan alleen maar babygebrabbel en Bumba!

Vandaag weer heerlijk genoten van het lekkere weer. Zoonlief heeft ons vanochtend lekker uit laten slapen. Hij werd pas om 8.00 wakker. Wat een luxe! 's Middags zijn we even over de kermis heen gelopen. Dat stelt hier in het dorp niet zo heel veel voor, maar altijd leuk om even mensen te blieken. Zoonlief is voor het eerst in de draaimolen geweest. De eerste 3 rondjes was het keihard brullen en toen hij het eindelijk leuk vond, was het ritje alweer voorbij.
Net ook even lekker Grey's Anatomy gekeken. Heerlijk, met dr. McDreamy!

@noompje80: dat eitje was mijn man gisteren vergeten. Ik zal hem deze week eens flink veel eieren laten eten. Over 2 weken weet ik of het gewerkt heeft (hihi) ! Verder heeft manlief wel een paar keer voor me gelopen, maar ik moet zeggen dat ik zelf ook geen minuut stil kan zitten.

@summeke: balen dat het toch nog een heftig feessie is geworden. Zeker met zo'n warm weer kun je je er zo rot van voelen. Mijn banner is inmiddels gelukt. Ik had je uitleg opgeslagen op de PC en heb het vandaag op mijn gemak nog eens uitgeprobeerd en het is me gelukt.

@meisjeb: en zijn de billen al blauw? Was iemand ook getuige van je valpartij?

@bm: succes met het klussen! Dit wordt dus voor jou ook je eerste officiele ronde. Spannend hoor!

@marinax: fijn zo'n schoonvader die er van alles uitflapt. Afentoe!!! Jammer van je negatieve test, maar zolang de RD's er nog niet zijn is er nog hoop. Manlief heeft inderdaad goed voor me gezorgd met moederdag. Heerlijk om zo eens verwend te worden. En manlief vindt het ook errug leuk als het vaderdag is! Heel veel succes donderdag op de pijnpoli!

@ellenan: wat balen van de RD's! Zeker als je het nog niet verwacht. Hopelijk hebben de pijnstillers goed geholpen en heb je toch nog een beetje kunnen genieten van het mooie weer. Wat betreft je eisprong, daar heb ik niet zoveel kaas van gegeten. Mijn cyclus is heel regelmatig en ik merk ook aan mijn afscheiding wanneer het ongeveer is. Ik voel het zelf niet. Bij mij schommelt het tussen de 12 en 15 dagen ongeveer. Misschien kun je gebruik maken van ovulatietesten of je kunt gaan temperaturen. Als je gaat temperaturen schijn je het ook goed in kaart te kunnen brengen. Maar dit moet je wel heel consequent doen. Misschien is het iets voor je?

Voor degenen die morgen ook weer moeten werken, veel succes!
En degenen die lekker vrij zijn, geniet van het mooie weer!

Toedels!

Hoi Allemaal,

Ik ben er weer! De RD's zijn weg, dus we kunnen weer lekker aaan de
gang deze maand. Ik heb een geweldige moederdag gehad. Een mooie
pollepel gekregen die Feline zelf had geverfd. En een mooie gsm met
schuifklepje, wilde ik al een tijdje, dus ben er erg blij mee.

Verder heerlijk ontbijtje gehad, lunch en 's avonds gebarbequed bij mijn moeder.

En genoten van het weer, het water en elkaar, want we waren heerlijk een weekendje met de boot weg.

@Summeke: mijn baaldag is over hoor, op naar de volgende ronde! Ik zag
dat jij ook rd's op bezoek hebt gehad, dus ook naar de volgende ronde.
Valt de teleurstelling mee? En hoe was het in Hoofddorp?

@Kimmie: Welkom op het forum, gezellig dat je meekletst. Zijn de kittens er al?

@misspiggy: mijn rd's zijn weg, erg blij mee! En mijn teleurstelling is
weg hoor. Leuk he zo'n zelfgemaakt kadootje! En leuk dat je uit eten
bent geweest!

Ik heb vandaag trouwens nog vrij, nou ja inpakken van spullen en morgen
en vrijdag werken. Hopelijk heb je wel een leuke dag gehad op je werk.

@marina: En hoe staat het bij jou? Hopelijk ben jij de eerste die zwanger is en steek je de rest snel aan!

@meisjeb: Lekker he het weer, zoon lekker buiten in het badje spelen,
heerlijk de zomer is nu echt in aantocht! En inderdaad is in de zomer
zwanger zijn geen pretje, maar ik was vorig jaar in april en mei ook
niet echt blij met het weer. Het was snikheet en ik van te voren maar
zeggen: haha gelukkig ben ik niet midden in de zomer of net na de zomer
uitgerekend met die hitte, nou ik het het geweten ahaha

@Noompje: Jammer dat het bij jou ook niet raak is, maar we gaan vrolijk
verder deze ronde! Ach heeft manlief ten minste meer kans op seks, want
als ik zwanger ben heb ik nooit veel zin de eerste maanden, ten minste
bij Feline niet, zou nu natuurlijk anders kunnen zijn... haha

Leuk dat je eerste moederdag geslaagd was!

En hopelijk ben ik volgende maand wel zwanger, leuk verjaardagskadootje voor mezelf... hihi

@juli2003: veel succes vanmiddag bij de gynaecoloog, hopelijk krijg je positieve berichten te horen!

@b_m leuk he verhuizen... ik ga vandaag de hele dag inpakken van
keukenspullen die ik niet gebruik.... en verhuisberichten moet ik nog
maken naar Familie en uitnodigingen voor Feline haar verjaardag..

@Ellen-An: Ik klets weer gezellig mee, baal nu niet meer en ik heb een
heerlijk weekend achter de rug, dus kan er weer tegenaan! Jammer dat
jij ook niet zwanger bent. En dan op moederdag nog wel... Ik kan je
trouwens geen advies geven over je cyclus, ik snap van mijne ook niks...

@Amber: Hoe staat het er bij jou voor? Ik ben trouwens niet anoniem en
ik neem aan dat als anderen hier bekenden van mij zijn hun mond wel
houden want die zullen er dan ook stiekum mee bezing zijn. Ik snap wel
dat als je flapuiten in je buurt hebt dat je dan wel uitkijkt hoor haha

@lentekriebeltjes: Jammer dat ook jij rd's hebt gekregen en zeker als
je er zo veel last van hebt. Wel leuk dat je een weekendje weg bent als
het klustijd is, gezellig!

Ik heb trouwens niet op iedereen gereageerd, maar ik moest ook zo veel bij kletsen!

groetjes Maris

Hoi daar ben ik weer,
Tis even geleden, wel elke dag even gelezen, maar niet de tijd gevonden om te reageren. 3 dagen gewerkt achte relkaar, moederdag en zo ONTZETTEND mooi weer. Nu nog lekker vroeg, mijn kleine schatje wilde weer naar bedje toe (PRIMA!!) dus ik heb effe tijd om erachter te kruipen. Ik moet natuurlijk nog wel een heleboel hier in huis doen  en natuurlijk weer met mijn kleine meissie spelen. Verder de hele dag fantaseren natuurlijk. Ik hoop zo op een positieve test donderdag, maar ja wie niet! Naar mate de datum steeds dichterbij komt, wordt ik steeds zenuwachtiger. Ik wist het zo zeker, maar wordt nu zo onzeker ervan. Als het niet zo is, dan heeft mijn lijf me echt ontzettend in de maling genomen.
@allemaal een beetje goede moederdag gehad, en anders misschien wel bij de toekomstige oma's op bezoek geweest. Ik had helemaal nergens op gerekend, omdat ik weet dat manlief het zo ontzettend commercieel vindt en dus onzin. Ik was als eerste op en ging Britt uit bed halen. Toen ik met haar naar beneden wilde, stond hij achter de deur en met een mand vol aroma therapie (badschuim, douchegel, scrub, handdoek, bodylotion), Heerlijk!! Wat een verrassing. En dat was het voor die dag, ben verder vooral niet verwend, moest gewoon zelf mijn brood smeren, mijn koffie zetten enzo. Hij leert het ook nooit
@Misspiggy, leuk idee van die foto's om het aan je ouders te vertellen. Helaas zit ik niet midden in een verbouwing of een verhuizing. We gaan ook binnenkort niet echt op vakantie (tussen de vakantie foto bijvoorbeeld). Alhoewel 13-15 juni gaan we met z'n 2-en een weekendje naar Zandvoort, misschien daar een paar leuke foto's maken. Als het raak is natuurlijk. Ik had zowiezo nu besloten om het niet direct ala minute te vertellen, omdat ik origineel wil aanpakken. En jij moet flink aan de klus he, aan je banner te zien. Wat een feest!
@Summeke, is je feestje met de rd's weer voorbij. Hopelijk hebben ze hun rotzooi meegenomen. En op naar de volgende ronde maar weer. Ik dacht idd.. kids??? Heb ik iets gemist. Je werkt zeker op een opvang of op een school?
@ellenan, he balen dat de rd's toch nog gekomen zijn, zo zie je maar, pre menstuele klachten lijken soms ook ergens anders op. Daarom ga ik ook steeds meer twijfelen. Gek he dat je vriendin aan je leek te zien dat je zwanger was. Misschien straal je uit dat je er mee bezig bent. Zaterdag begon ook een collega (een man notabene) tegen me dat ik er zo anders uit zag, stralend enzo. Of manlief iets met me gedaan had (Knipoog!!) Ik dacht....niet rood worden, niet rood worden!! Wat betreft je cyclus... ze raden dan meestal aan om het gemiddelde van die dagen te nemen, dus zoiets als 32 dagen. En aan je afscheiding kun je inderdaad vaak ook goed zien of het zo is. Verder misschien ovutesten of temperaturen. En misschien nog wel het belangrijkste....proberen het los te laten en er niet teveel mee bezig zijn (moet ik nodig zeggen!!, ik kan aan niets anders meer denken)
@Noompje80...ik ben ook anoniem hoor....je weet maar nooit, ik ken ook een aantal meiden die zwanger willen worden of inmiddels zijn en niet van mij weten dat we voor een 2e gaan. Tegen de tijd dat het zover is, maar ik mijn echte ik wel bekend hoor. Op naar de volgende ronde voor jou, klusse! En kom op met die foto...ik zou ook wel willen, maar omdat ik anoniem ben, is Britt natuurlijk ook anoniem. Dus nog effe wachten.
@meisjeb...sorry maar ik heb echt effe ongelooflijk zitten lachen om jouw actie (door stoel heenzakken). Ik zie het helemaal voor me. Ach zolang niemand het ziet en je er zelf om kunt lachen. Zo zijn wij eens in het heetst van de strijd door het bed heengezakt, ook heel komisch. Gelukkig waren daar natuurlijk geen toeschouwers bij (daar hou ik niet zo van). idd bij de maart stoppers, zijn er volgens mij al 3 zwanger ofzo? Nee, bij mij ook liever geen zomerkindje, de zomer van 2006 was idd niet te harden. Het leek me heerlijk om met dat mooie weer vrij te zijn, maar het was gewoon te warm.
B_M het is me ook gelukt hoor de banner. Volgende weekend dus flink aan de klus. suc-6 he, maak er wat van!! Tja, ijsjes he.....de laatste dagen is het hier ook iets te gortig geweest. Magnum, softijsje, raket weer een softijsje enzo.
@marina... nog steeds geen pos. test.   Misschien volgende week maar eens met de dokter bellen?? Of die bekende van mij een bloedtest heeft laten doen weet ik niet, het is namelijk al lang geleden, en of de testen van toen zo nauwkeurig waren als nu.... en misschien heb je gewoon nog te weinig hormonen in je urine. Als je nu een week na je nod nog geen positieve test hebt en geen rd's...dan zou ik echt de dokter bellen. Dus je bent ook een BRABO... nou limburg is ook niet zo heel ver weg hoor. Tenzij je in Maastricht woont natuurlijk. Suc-6 op de pijnpoli van de week.
@lentekriebeltjes... nog steeds aardig dezelfde klachten, niet meer misselijk, maar wel een raar gevoel in mijn maag. Zeer borstbeen en ribben. Zere tepels en een onderbuik gevoel. Dat rompertje van de prenatal is idd leuk, maar lijkt me leuker als je nog geen kindje hebt. Nu zijn ze tenslotte al opa en oma van mijn dochter. Ik wilde dus eigenlijk graag haar erin betrekken. Dus het zal wel een t shirt worden met....Grote zus, ik krijg versterking, geef me een kus want ik word grote zus enzo.
Trouwens die dove creme helpt bij mij wel het witte van de flessen af te halen, maar ik ben bang als je dat lang doorsmeert je toch lichtelijk oranje wordt?? He balen dat gisteren toch de rd's bij je op bezoek zijn gekomen, hopen dat ze snel weer gaan en voor jou....ook weer op naar de volgende ronde
@kimmie, zijn de kittens inderdaad al geboren, we zijn errug benieuwd.
@juni...vandaag naar de gyn toch? Laat je wat weten vandaag, ben heel erg benieuwd voor je.
@mariska, fijn dat je rd's weer vertrokken zijn. Ik had effe last van mijn beeldschermdyslexie toen ik pollepel las wat een vreemd woord eigenlijk. Maar inderdaag schattig kado. En een mooie gsm (nu is haar zakgeld op zeker). En lekker gevaren, oh wat ben ik jaloers. Ik ben zo'n beetje mijn hele leven opgegroeid met een boot, maar sinds ik niet meer bij mijn ouders woon en al zeker niet in de buurt, is het al lang geleden, dat wij gevaren hebben. Maar wat blijft dat heerlijk!
Nou ik heb geloof ik zo'n beetje iedereen weer gehad. Sorry wanneer ik iemand vergeten ben.
Fijne dag iedereen en tot snel. Ik hoop van de week met zeer positief nieuws te komen!!
Liefs Amber

He meiden

Zelf niet zo heel veel te melden, we zijn weer aan het wachten op de klusperiode, dus een beetje een saaie periode vind ik hahahaha.
Ach ik vermaak me wel hoor daar niet van.
Heb nog heerlijk 2 dagen vrij en dan mag ik weer 4 dagen werken bah..... Ik moet eerlijk bekennen na de geboorte van mijn dochtertje MOET ik me er echt toe zetten om naar mijn werk te gaan. Niet dat ik het niet meer leuk vind, als ik er eenmaal ben vind ik het erg gezellig met mijn collega's. Maar als ik KON kiezen dan was ik er echt een paar jaar tussenuit gegaan. Maar goed het is niet anders, als we een beetje fijn willen rondkomen moet ik echt een aantal uurtjes in de week erbij werken.

Nou de feestdagen zitten er   voorlopig weer op, en ik moet zeggen ze waren weer geslaagd!!

@summeke: Balen zeg van je rd, jij gaat ook met ons mee naar de volgende ronde en we gaan er gewoon van uit dat het erg vruchtbaar wordt voor ons allen.
Vervelend dat je er ziekjes van bent, hoop dat het weer beter met je gaat.
Veel succes met je drukke week en denk aan jezelf he!!!

@B_M: het gevoel dat het even kan duren herken ik helemaal, maar kan je vertellen dat ik na 2 rondes al in verwachting was van mijn dochtertje. Ik dacht altijd dat ik de medische molen in zou rollen en zag het hele senario al voor me, maar gelukkig is dat me bespaard gebleven (mijn beste vriendin zit er nu midden in en dat gun je echt niemand!!!)
Ik hoop dat we hier allemaal snel zwanger mogen zijn.

@Marina: Balen dat je nog geen positieve test in handen hebt. Of heb je intussen alweer getest en wel 2 mooie streepjes gezien??

@meisjeb: Ik moet zeggen ik heb geen bezwaar om in de zomer (hoog) zwanger te zijn, was afgelopen zomer ook hoogzwanger en geen problemen bij ondervonden, maar goed afgelopen zomer was het dan ook niet echt mooi geweest.
Mij maakt het niks, alleen wat me wel heerlijk lijkt is dat het kindje al een paar weken is en dan in het lekkere weer wandelen!!!

@amber: nog een paar daagjes en dan mag je TESTEN spannend spannend. Hoe voel je je? Nog steeds het gevoel zwanger te zijn?

@Juli: Heel veel succes bij de gyn!!!! Je moest vandaag daar toch naar toe? We duimen allemaal voor je dat je positief nieuws krijgt. toi toi toi meid!!!!

@Ellenan: Balen zeg van je rd. Hopen dat je er snel vanaf bent en ook jij gaat gezellig met ons mee!!!!
Ja hoe dat met die eisprong zit is bij iedereen heeeeeel verschillend. Ik merk er altijd bar weinig van alleen wat meer afscheiding. Ik reken het ook niet uit, wij doen het in de vruchtbare periode om de dag (fijn om te weten he!!!hahaha) Rond de 14 dagen na mijn nod. Snap je het nog een beetje, beetje een warrig verhaal.
Succes in ieder geval en als je nog wat wil weten, vraag gerust!!!

@lentekriebels: Jij ook die heerlijke feestvierders op bezoek, balen balen balen. Vervelend dat je er zoveel last van hebt. Een cyclus van 26 dagen is lekker kort, hoef je niet zo lang te wachten, fijn!!!!!!
Dus je hebt echt een leuke mini vakantie in het vooruitzicht!!!!hahahaha

@misspiggy: Jij weer fijn aan het werk ahm ahm!!!!! Je moet je man wel goed eieren voeren he!!!!!!.

@maris: Fijn dat je weer terug bent, ik had je al gemist een aantal dagen. Lekker met de boot erop uit geweest? Heerlijk weer gehad he!!!! Nu weer de spullen pakken voor de verhuizing!! Nog eventjes en je zit heerlijk in je neiuwe huisje!! En als je dan ook nog zwanger bent op je eigen verjaardag dan kan het helemaal niet meer stuk!!!

@marissa: Waar ben je?????????? Hoe is het met je?

Nou volgens mij heb ik de meeste wel weer persoonlijk een berichtje gepost, voor diegene die ik heb gemist, sorry sorry. Ik denk aan jullie allemaal!!!!

Hele fijne dag.

Liefs

hoi meiden,

tis weer lekker weer zeg. net thuis van me werk.

@alle meiden die me steunen: ga om 14.45u me zoontje halen van school en dan rij ik naar me schoonouders om me zoontje daar te brengen. me vriend komt ook daarheen en dan gaan we met z'n 2-en naar het ziekenhuis. ben echt benieuwd wat we te horen krijgen. maar ik hou jullie zeker op de hoogte. ik ben normaal gesproken niet snel zenuwachtig maar het begint nu toch echt een beetje bij me te komen. word toch een hele malle molen waar we in komen denk ik. maar ik ga er niet al te veel aan denken, althans dat probeer ik, word nu toch wel moeilijker als je vanmiddag er heen moet.

@marina x: het is idd moeilijk te plannen, maar het zou wel leuk zijn. maar me schoonzus heeft een miskraam gehad en vroeg aan mij of ik wist wanneer ze dan weer vruchtbaar is. ik heb echt geen idee. weet wel dat ze dan na haar ongesteldheid weer zwanger kan/mag worden maar van welke tijd moet je dan vanuit gaan? ik zei dat ze haar dokter ff moest bellen of de gyn. die kunnen dat vast wel vertellen. of ze moet nog een ronde wachten.

nou ik hou t er wel ff bij.
jullie lezen me vanaaf wel weer, hoop dat ik dan een beetje leuk/goed nieuws kan melden.

veel liefs debby

Hoi hoi,

Nou, het is een echte ziekenboel hier in huis zeg!
Ik ben vandaag niet gaan werken omdat ik zo'n ontzettende buikpijn heb vanwege mijn menstuatie. Tja, dat is een maandelijks terugkerend iets nu ik mijn medicijnen niet meer slik voor mijn endometriose. Vannacht letterlijk maar een kleine 2 uurtjes geslapen, zo'n pijn. Vanochtend sta ik op, kan niet eens rechtop lopen. Liep als een oud omatje naar voren gebogen, krom door het huis. Dat is ook geen doen! Dus toch maar naar mijn chef en collegatje gebeld dat het vandaag echt niet gaat. Gelukkig hebben zij er alle begrip voor, maar ik vindt het zelf heel vervelend om me daarvoor ziek te melden.
Mijn man stond erop dat ik naar de gyn zou bellen. dus ik dat toch maar gedaan, kan ik over 2 weken terecht! Daar heb ik nu niets aan. Vroeg of ik hem dan even aan de telefoon kon krijgen, dat was ook niet mogelijk. Dus ik maar naar mijn huisarts gebeld en daar kon ik om 12.00 uur terecht. Deze heeft me morfine-preparaat pilletjes gegeven! Dus dan kunnen jullie misschien indenken hoe heftig mijn pijn is! Deze mag ik natuurlijk maar heel sporadisch innemen, als de pijn echt niet meer te houden is.
Morgen moet ik terug bellen naar de huisarts, hij gaat zelf naar mijn gyn bellen om e.e.a. te bespreken en dat hoor ik dus morgen! Ben benieuwd. De HA zei al dat de kans er in zit dat ik al eerder dan ik zelf dacht met ivf zou moeten beginnen......
Best spannend morgen even dus! Ik hou jullie op de hoogte!

Verder is ons jongste hondje heel erg ziek. Ze moet de hele tijd overgeven, veel gal. Net gaf ik haar een heel klein brokje, komt er meteen weer uit. Ze ging net naar buiten om wat gras te eten, ook dat komt er meteen weer uit. Dat kan op zich niet zo heel veel kwaad, maar toen ik haar net wat liet drinken (want dat moeten ze wel blijven doen!) kwam dat er ook meteen weer uit! Ik schrok me rot! En dat met dit warme weer! Dus ik naar de dierenarts gebeld, kan ik om 14.15 uur terecht. Ook hierover hou ik jullie op de hoogte, als jullie dat willen tenminste. Het gaat wel niet over babytjes, maar onze hondjes zijn voor ons als onze kindjes!

Lentekriebels: Ook voor jou balen dat de RD zijn doorgebroken. MOet zeggen dat je er vrij rustig over bent, ondanks dat je er zo veel mee bezig was. Of lijkt het maar zo dat je er rustig over bent?

Summeke: Ja, ik denk ook dat ik maar af moet gaan op mijn afscheiding. Daaraan zie ik het meestal wel! Kan me voorstellen dat je helemaal kapot was gisteren! Wat voor werk doe je eigenlijk???

MissPiggy: He, wat leuk zeg! Je zoontje voor het eerst in de draaimolen. Gelukkig vond hij het na een tijdje wel leuk. Hebben jullie flink wat foto's gemaakt? Woon jij nu ook in Brabant of niet? Bij ons vlak bij is namelijk nu ook kermis, en dat is ook een heel klein dorpje....... Ik lees dat je ook een Grey's-fan bent! Hier nog eentje!!! Mijn man en ik zijn vanaf de eerste aflevering verslaafd aan deze serie! Hij is echt geweldig, zit zo goed in elkaar! Ben alleen elke keer als de aflevering weer is afgelopen een beetje boos: moet ik weer een week wachten hahaha!
Even over mijn cyclus: laten we zeggen dat mijn ei-sprong plaatsvindt ergens tussen de 15e en 22e dag. Welke dagen kunnen we dan het beste klussen?? Ik lees dat jou ei-sprong ook tussen meerdere dagen schommelt, wanneer klussen jullie dan?? (sorry, misschien een beetje een te persoonlijke vraag, maar ik vroeg me dat eigenlijk af).

Mariska: Fijn dat je er weer bent! gelukkig voel je je weer een stuk beter en ga je weer vol goede moed naar de volgende ronde! Ik ga, over een paar dagen, ook weer vol goede moed met je mee! Zoals je hier boven kunt lezen voel ik me nog steeds heel slecht (al merk ik dat het pilletje wel al begint te werken). Na deze week, als mijn menstruatie voorbij is, zie ik het hopelijk weer allemaal een stuk zonniger in!
Tja, wat is dat een raar iets he! een vrouwen-lichaam!!!

Amber: Ja, dat van mijn vriendin heeft me flink van mijn stuk gebracht. Waarschijnlijk baalde ik er daarom ook zo van dat de RD een dag later al kwamen! Maar voor jou wordt het nu ook echt spannnend zeg! overmorgen wil je gaan testen, toch? Ik duim voor je!!! En niet gaan twijfelen door mij he! Zoals jij vorige week je "klachten" en gevoel beschreef, zo voelde ik me helemaal niet! voor deze spannende dagen: toi-toi-toi.

Noompje: Bedankt voor je uitleg! Hij was vrij duidelijk hoor. Ik heb alleen de laatste maanden een cylus van 5 weken ipv 4. Op internet heb ik gelezen dat je altijd binnen 14 dagen na je ei-srpong je mentsturatie hebt. Dus daar ga ik vanuit. Dat zou betekene dat ik 3 weken na mijn menstruatie ongeveer mijn ei-sprong heb. Ik denk dat ik vanaf medio volgende week, gewoon twee weken lang om de dag ga klussen of zo hihihi, zal man-lief niet erg vinden hihihi. Nee grapje, ik heb besloten om in ieder geval mijn afscheiding goed ik de gaten te houden!

Juli: Heel, heel, heel erg veel succes vanmiddag! Laat je snel weten wat de gyn zei??

Nou, ben weer even bijgekletst!
toch wel fijn, heb ik even wat afleiding vanwege ons hondje. Maak me echt zorgen!
Moet echt zeggen: Die pilletjes werken super! Ik voel de klachten echt minder worden! Wat een opluchting zeg!

Ik kom vanavond wel weer even kletsen!

Liefs Ellen.

He dames,

Ja hoe krijg je mij ! Zit ik net een heel lang verhaal te typen kapt de website ermee! Je snapt dus dat ik nu even geen zin meer heb!

Ik wens iedereen een fijne avond en heb wel al jullie verhalen gelezen dus reageer misschien vanavond nog.

Groetjes

Terug
Bovenaan