April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

@Nicole
Welkom op het forum, gezellig dat je meekletst. Hopelijk ben je snel zwanger!
@ Kimmie
We klussen hier ook flink door, zit rond de eisprong als het goed is....
@ Amber
Gelukkig dat je man het niet zo bedoelde, kwam alleen zo over door hoe je het ook opschreef. Kunnen jullie aankomende maand weer gezellig klussen

Ik ben vandaag flink aan het inpakken geweest. Feline was naar de nieuwe creche een halve dag om te wennen en dat is heel erg goed gegaan!
En morgen werken, in het weekend flink inpakken en kasten uit elkaar halen en dan ook nog even relaxen op de boot bij schoonouders. Volgende week maandag en woensdag werken. Vrijdag de sleutel, meteen schoonmaken en zaterdag verhuizen!!

groetjes Mariska

ps klussen vind ik zo'n raar woord, is er geen ander woord voor? vrijen gewoon of is dat erg raar hahaha

He ff een suggestie...
 ballen,    batsen,    bonken,    in-betweenen, ketsen, kezen,
 kippenhokken,    kniepen,    paren,  pompen,    poten,  seksen, Soppen,  van bil gaan, vogelen,  vossen..... sorry ik moest effe. (ik heb deze synoniemen gewoon van internet hoor, de meest vunzige er wel tussenuit gehaald trouwens)
Ik vind in-betweenen wel grappig eigenlijk.    Of kippenhokken (we hebben het tenslotte ook over ons ei, hihi).
Ja laten we ons "eigen" klus-woord bedenken. Speciaal voor het aprilforum!! Tja je moet wat als je in de tussentijd op je "ei" zit te wachten. Bij mij duurt het denk ik nog wel effe, ben ik bang. Maar niet getreurd, ik vermaak me wel.
Liefs Amber

P.s Sorry als ik jullie het schaamrood achter de oren bezorg met mijn suggesties, maar ik heb ze niet verzonnen hoor.

Gewoon op wikipedia gekeken

wel schunnig sommige woorden ook over andere seksuele handelingen

geslachtsgemeenschap:
aan Venus offeren, aanduwen, afkarren, afrijden, aftoppen, alle hoeken
van de kamer/het bed laten zien, baarmoeder verven, ballen, batsen, het
bed delen, bekennen, beuken, een beurt geven, bezwangeren, biechten,
bijslapen, bonken, iemand de broek vol jong'n jaag'n (Oud-Twents),
brommers kieken (Achterhoeks), cohabiteren, coïre, coïteren (contaminatie van de twee voorgaande),
consumeren, copuleren, dakken, dammen, dekken, het doen, de hele kamer
(of: het hele bed) doorjagen, de kelder witten, de koffer induiken, de
liefde bedrijven, de oudste beweging ter wereld maken, de puddingbuks
doorladen, doktertje spelen, doppen, een doppie maken, d(o)uwen, een
d(o)uw zetten, één vleesch worden, eigen inbreng geven aan, fietsen,
flenzen, hokken, in de suikerpot roeren, ingaan tot, (de auto)
inparkeren, keppe doen (West-Vlaams), ketsen, kezen, kieren, kierklappen, kitten, knikkeren, krikken, masten, met de puddingbuks deur de vla-deus reur'n (Twents),
mo(r)sen, naaien, naar bed gaan, een natte neus halen, nemen, neuken,
nummeren, een nummertje maken, oliën-en-doorsmeren, op de muts gaan, op
de schroef gaan, er overheen gaan, paalzitten, (iemand) pakken, palen,
palen laaien (= palen laden (Brabants)), paren, partijtje gemengd dubbel spelen, een plaatje peperkoek eten/nemen, plat gaan, ploppen, poepen (alleen in België),
poken, pompen, pookstoten, prikken, pruimen op sap zetten, een punt
zetten, raggen, rammen, rampetampen, regelen, rijden, rimpelstiften,
rollebollen, roompotje roeren, haar rozenperkje wieden,
schaambeenbonken, sjemmen, slootpoken, soppen, sporten, stoten,
tjoppen, tunnelen, uw mannelijkheid in het geding brengen, van bil
gaan, van de grond gaan/komen, van Wippestein gaan, een veeg geven,
vogelen, volblaffen, volstouwen, vossen, vozen, vrijen, vruchten
plukken, wippen, worpen.

MAAARISSSSKAAAAH.... jij kunt er ook wat van. Ik dacht effe dat  IK los ging. Nou ik heb even heerlijk zitten ginnegappen achter mijn laptoppie. Niet te hard natuurlijk, want anders wil manlief (inmiddels weer lief) weer weten waarom ik zit te lachen. En ik wil hem zoveel mogelijk niet lastig vallen met dit onderwerp. Voor eigen bestwil. Hij weet volgens mij niet eens dat ik op dit forum zit. En dat laten we maar lekker zo. Anders denkt ie nog dat het een obsessie is, neeeeeeeee toch?????
Leuk... ik zie graag nog meer suggesties! We verzinnen er wel een hoor.
Fijne avond nog...
liefs Amber

Terug
Bovenaan