April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

"De Weense Oester", schijnt trouwens een goed standje te zijn, volgens deskundigen om zwanger te raken. Volgens mij vroeg iemand dat laatst?! Dus bij deze. Heb er geen ervaring mee, al lijkt het me wel wat. Ik hoop dat het plaatje mee is gekomen (zal wel niet).
Suc-6 met gymmen vanavond.

Hey meiden,

net een test gedaan, kon het niet laten, is negatief, baal nu echt ontzettend, ook omdat ik veel pijn en krampen had bij mijn eerste miskraam dacht ik dat het nu wel goed zat, niet dus.

baal baal baal baal baal baal baal baal

kan weer op het lijstje, NOD 15 juni (gelukkig nog net een mei ei dus hopelijk vruchtbaar)

He lieve meiden!!!!!!

Marina: Ik begin meteen maar bij jou, wat ontzettend Kl#t@ voor jullie zeg!!!! Heb je echt een blieding gehad wat leek op een ongie of was het alleen wat bloedverlies. Ach maakt ook niks uit is gewoon zeer balen dat het weer is misgelopen.
Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat alles voorspoedig verloopt.
Ik duim voor je en denk aan je.

Nou meiden wat wordt er toch weer heerlijk gekletst en wat een praatjes. Zal ik er maar een schepje bovenop doen over schunnige verhalen.
Wij zitten ook midden in (tja hoe gaan we het nu noemen Maris??????) hier zeggen ze   brommers kieken (weten jullie meteen waar ik vandaan kom)
Gister had ik late diens en ik al heel duidelijk gemaakt dat vriendlief nog niet moest gaan slapen. Kwam ik thuis wij gezellig even gekletst en toen naar boven. Beetje verleiden nou ja toen de daad!!!! Vriendlief een ander standje uitgevonden (nee niet die van jou Amber, die gaan we ook eens proberen ) Druipt meer dan de helft misschien wel  alles langs me been op!!!!  Bah bah bah!!!!!! Ik een beetje gepiekeerd over het feit dat deze kans mislukt is (hoezo geopsedeerd!!!!!terwijl dat niet echt onze bedoeling was en de natuur zijn weg te laten zoeken) Maar goed als je dan er mee bezig bent dan wil je wel nu accuut zwanger zijn TOCH?????

Nou zie al wel dat er ik weer een lekker verhaaltje van gemaakt heb, maar ja als jullie het kunnen kan ik het ook. Of willen jullie dit allemaal niet weten, zeg het maar hoor.

Goed even reageren op een paar van de dames onder ons:
Amber: Gelukkig is je mannetje weer lief, Mannen begrijpen ons soms ook echt niet he!!! Maar ik las al dat hij graag een tweede kindje wil dus komt helemaal goed bij jullie!!
Fijn dat het beter gaat met je zus, vreselijk als je haar daar zo ziet liggen he!! Hopen dat de beeb nog even op zich laat wachten. Ik duim voor jullie.

B_M Spannende dagen voor jou, ik duim voor je meid. Toi toi toi met wachten.

Summeke vervelend een schimmelinfectie, maar hoop dat het zalfje goed helpt en dat je er snel vanaf bent. In een zwangerschap ben je er extra gevoelig voor, dus misschien kan je je de lol nog op. Ik hoop het niet voor je.
Eerst nog zwanger worden dan he!!!!.

Misspiggy: Hoe staat het met jullie?? Zoals je al gelezen hebt hebben wij weer drukke dagen. Vriendlief vroeg van de week al aan me welke dagen hij vrij had hahahahaha.
Tjee dat met die tweeling is ook een verhaal zeg. Een tweeling lijkt me leuk maar een drie- of meerling is wel erugggggggg druk zeg!!!!

Nicole: Welkom hier, ik hoop dat je niet afschrikt van al die schunnige verhalen hier. en dat je maar gezellig met ons meekletst!!!

Kimmie: jij ook aan het wachten of niet???? Spannend spannend. Moeilijk he om het uit je hoofd te zetten. Hier hetzelfde verhaal hoor........schaam je niet.

Maris: Dus nu echt de laatste dingen aan het regelen!!Is het nog gelukt met de verhuiswagen? Ik hoop het voor je   en laat je niet gek maken he meis!!!!
Jij bent ook wel een beste hhahahahaha.
Zeg maar hoe je het klussen wil noemen ik doe met je mee.

Nou een heel verhaal geworden.
We spreken elkaar weer.

Veel liefs!!!!!!!

WHahhahahhahaha ik lig echt helemaal in een deuk hiero!!   baarmoeder verven? Heb net de toekomstige babykamer geverfd hahahah

@Amber..mijn vriend weet ook niet eens dat ik hier op het forum schrijf. Hij vraagt wel is...wat ben je toch aan het typen? dan zeg ik gewoon dat ik op een forum schrijf. Hij vraagt niks verder en ik zeg er verder niks over :) komt nog wel

De weense oester? geen idee maar wel een van me favorieten dus dat komt mooi uit

@Marina :( jammer meid!! hand in hand de volgende ronde in!!

@hihi noompje .. zoveel voorbereiding en dan gaat het zo. Balen!! Het grappige was dat me vriend en ik dus niet zo voorbereid het bed in duiken.. Wel vroeg hij een van de eerste keren toen we het zonder deden: "euh...moet je nu niet met je benen omhoog of zo?" hahaha ik lag in een deuk. Fijn om te weten dat ondanks het feit dat het niet zo'n prater is hij er wel over nadenkt

TJa ik heb zelf eigenlikj ook niet echt een ander woord voor klussen. Heb net een slaapdienst achter de rug en ga vandaag niet echt veel meer doen! ben me de was bezig waardoor de strijkstapel weer "jongt" :( ach ja komt goed!!

fijne dag allemaal!

owja die schimmelinfectie. Nou ik heb nu voor het eerst 3 grote pillen gehad die ik er dus in moet stoppen. Normaal gesproken neem ik ze oraal in, maar de HS vertelde dat je die niet mag als je zwanger bent omdat die dan door het hele lichaam werkt. En gezien het feit dat we bezig zijn heb ik dus nu kleine "eitjes"gekregen  die werkt op de plaats waar het moet.

Ik ben nu na een paar infecties wel achter wat ik beter niet kan doen (2 tips  voor anderen die er misschien ook soms last van hebben)
* Pas gemeenschap min 2 dgn als de menstruatie is gestopt
* Pas gemeenschap als je vochtig genoeg bent! (geirriteerde vaginawand heeft invloed op je zuurgraad, vooral net na je menstruatie) (dit is bij mij dus deze keer gebeurd, hoewel op het moment zelf er niks aan de hand is voel je het later wel degelijk)

nou ja vanavond de laatste...morgen weer aan de haal met vriendlief!!! ik zit in me klusweek!!! ik heb maar ff ruim genomen dat mijn ei tussen 24(bij cyclus 28 dgn)  en 31 *cyclus 34 dgn) mei moet komen dus er is werk aan de winkel!!

He Summeke

begrijp me niet verkeerd, wij gaan ook niet voorbereid naar bed hoor....... Het mmoet wel leuk blijven.
Mijn vriend vroeg wel wanneer hij vrij was deze week maar dat was meer een grapje, hahahaha
Al moet ik wel toegeven dat we het wel frequenter doen rond de ei!!!!

Maar is dat echt je favo standje ja????? Interessant , als jij niet snel zwanger bent dan weet ik het ook niet meer, hahahahaha.

Fijne dag!!!!
XXXX

Hey meiden,

op advies van man test gedaan die de vorige keer ook positief was en die is dus positief

ga maar een paar weken op het wachtbankje zitten dan maar,

hoe is het verder met iedereen?

manlief gister de nieuwe (tweedehands) auto gehaald in made komt ie thuis gaat de koppeling kapot, kan ie vandaag weer terug dus mijn keuken is nog geen steek verder dan vorige week, wel status keuken is dus 1 besteklade hoop dat ie er met kerst inzit dan maar.

knuffel en veel klusplezier

Terug
Bovenaan