He lieve meiden!!!!!!
Marina: Ik begin meteen maar bij jou, wat ontzettend Kl#t@ voor jullie zeg!!!! Heb je echt een blieding gehad wat leek op een ongie of was het alleen wat bloedverlies. Ach maakt ook niks uit is gewoon zeer balen dat het weer is misgelopen.
Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat alles voorspoedig verloopt.
Ik duim voor je en denk aan je.
Nou meiden wat wordt er toch weer heerlijk gekletst en wat een praatjes. Zal ik er maar een schepje bovenop doen over schunnige verhalen.
Wij zitten ook midden in (tja hoe gaan we het nu noemen Maris??????) hier zeggen ze brommers kieken (weten jullie meteen waar ik vandaan kom)
Gister had ik late diens en ik al heel duidelijk gemaakt dat vriendlief nog niet moest gaan slapen. Kwam ik thuis wij gezellig even gekletst en toen naar boven. Beetje verleiden nou ja toen de daad!!!! Vriendlief een ander standje uitgevonden (nee niet die van jou Amber, die gaan we ook eens proberen ) Druipt meer dan de helft misschien wel alles langs me been op!!!! Bah bah bah!!!!!! Ik een beetje gepiekeerd over het feit dat deze kans mislukt is (hoezo geopsedeerd!!!!!terwijl dat niet echt onze bedoeling was en de natuur zijn weg te laten zoeken) Maar goed als je dan er mee bezig bent dan wil je wel nu accuut zwanger zijn TOCH?????
Nou zie al wel dat er ik weer een lekker verhaaltje van gemaakt heb, maar ja als jullie het kunnen kan ik het ook. Of willen jullie dit allemaal niet weten, zeg het maar hoor.
Goed even reageren op een paar van de dames onder ons:
Amber: Gelukkig is je mannetje weer lief, Mannen begrijpen ons soms ook echt niet he!!! Maar ik las al dat hij graag een tweede kindje wil dus komt helemaal goed bij jullie!!
Fijn dat het beter gaat met je zus, vreselijk als je haar daar zo ziet liggen he!! Hopen dat de beeb nog even op zich laat wachten. Ik duim voor jullie.
B_M Spannende dagen voor jou, ik duim voor je meid. Toi toi toi met wachten.
Summeke vervelend een schimmelinfectie, maar hoop dat het zalfje goed helpt en dat je er snel vanaf bent. In een zwangerschap ben je er extra gevoelig voor, dus misschien kan je je de lol nog op. Ik hoop het niet voor je.
Eerst nog zwanger worden dan he!!!!.
Misspiggy: Hoe staat het met jullie?? Zoals je al gelezen hebt hebben wij weer drukke dagen. Vriendlief vroeg van de week al aan me welke dagen hij vrij had hahahahaha.
Tjee dat met die tweeling is ook een verhaal zeg. Een tweeling lijkt me leuk maar een drie- of meerling is wel erugggggggg druk zeg!!!!
Nicole: Welkom hier, ik hoop dat je niet afschrikt van al die schunnige verhalen hier. en dat je maar gezellig met ons meekletst!!!
Kimmie: jij ook aan het wachten of niet???? Spannend spannend. Moeilijk he om het uit je hoofd te zetten. Hier hetzelfde verhaal hoor........schaam je niet.
Maris: Dus nu echt de laatste dingen aan het regelen!!Is het nog gelukt met de verhuiswagen? Ik hoop het voor je en laat je niet gek maken he meis!!!!
Jij bent ook wel een beste hhahahahaha.
Zeg maar hoe je het klussen wil noemen ik doe met je mee.
Nou een heel verhaal geworden.
We spreken elkaar weer.
Veel liefs!!!!!!!