April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

@B-M: je hebt wel een drukte dan zeg. Een verhuizing en misschien zwanger of er iig toch mee bezig! Kan je wel een beetje extra sterkte gebruiken! Sterkte!
En die computer: hahaha, dat heb ik ook wel es gehad. Zat ik te schelden op m'n vriend, had ik t zelf gedaan....

@nicoleg: jemig wat een dag had je dan gister zeg! en dan die onzekerheid erbij...pfff...wel relaxed he datje dan hier eea kwijt kan. Hoop voor je dat t raak is! Ik kan je helaas niets zeggen over dat slijmverhaal. Weet je als je bezig bent met zwanger worden dan hoor en lees je heel veel en misschien moeten we ook niet teveel horen en lezen en t gewoon op ons af laten komen! Maar tis allemaal zo verleidelijk om er over te lezen...zucht
Overigens als ik die zwangerschapslijst zie, dan heb ik toch wel een aantal van die dingen. Maar zouden die ook niet bij het ongi verhaal kunnen horen?

@Amber30 (inmiddels toch?): was nog vergeten te reageren op je miskraam. Sorry, je zult t wel zwaar hebben denk ik zo met je zus en dat er ook nog bij. Dus ff een  van mij. Knap dat je er zo goed mee om kan gaan. Tenminste zo oogt t iig. Wens je zus ook maar sterkte. Lijkt me geen pretje om de hele tijd in t ziekenhuis te moeten liggen...

@Marisa: mooi dat je cyclus weer op gang gekomen is, da's toch goed nieuws? En over een paar maandjes zien we je dus weer hier ;o))

@Marina x: ik hoop voor je dat alles er helemaal top uit ziet morgen. Ik duim voor je.

@Ellenan: misschien heb ik eea niet goed gelezen, maar heb je nou positief getest op de ovulatie of zelfs zwangerschap?! ik hoop t laatste...
met de kids is t hartstikke leuk. je kan idd een beetje 'oefenen' maar tis ook wel heel moeilijk soms. Je bent toch niet de mama he. Maar de jongste die weet eigenlijk niet beter. Ze zegt altijd: 'mijn mammaatje, mijn pappaatje en mijn Petraatje (zo heet ik dus) ach volgens mij val ik dan toch in dezelfde categorie als papa en mama...hihihi, zo schattig als ze dat zegt? (SMELT...)

Ik ben heel benieuwd hoe t verder gaat lopen met iedereen. En voor mezelf ik moet proberen denk ik, eerst maar es wat minder hysterisch over t zwanger worden te gaan doen, anders vrees ik dat ik nooit meer ongi wordt...
tot schrijfs allemaal

ik kom ff snel langs tussen de donders en de bliksems hier door!!!! niet normaal zeg...de tv en radio zijn al uitgevallen dus dacht kom nog ff snel langs om Marina succes te wensen!! voordat de internet eruit ligt hahahah

@ Ellenan: jah ben best wel iemand die van hort naar her vliegt, maar let wel op me rust hoor :) vandaag werken en vanavond gezellig tapa's eten in Eindhoven met vrienden. mm jammie nu al zin in!

ik ga ervandoor..ff langs onze poes zitten want die heeft het helemaal op haar heupen met dit weer. (zo zielig)

rara wat ik ga doen vandaag:

Hoi hoi,

Hier even een berichtje van een heel vrolijk meisje!
Heb echt ontzettend goede zin de laatste dagen, zit ook zo lekker in mijn vel!

Marina: Laat ons niet zo lang in spanning zitten!!!! hoe was de echo???? ik duim nog steeds voor je!

B_M: En hoe is je nieuwe huis?? Gefeliciteerd in ieder geval en hopelijk dat het een mooi nestje voor jullie mag worden! Jij hebt een paar spannende dagen voor de boeg! Gelukkig heb je genoeg afleiding, maar ook voor jou zal ik duimen

Nicoleg: mmmm, ontpillen kan het volgens mij dan inderdaad niet meer zijn. Jeetje wel frusti zeg, zo'n onregelmatige cyclus! Heb je er al eens over gedacht om ovulatietesten te gebruiken? Weet je in ieder geval wanneer je je eisprong hebt en dus ook ongeveer je NOD (is altijd tussen de 12   en 16 dagen na je eisprong).

Mariska1980: Ja, ik weet het. je hebt helemaal gelijk. Vorige maand heeft mijn lichaam me ook goed voor de gek gehouden! toen voelde ik ook van alles in mijn buik, allemaal steken e.d. en werd toch gewoon ongi. Maar nu heb ik al een paar dagen zo'n onbeschrijfbaar gevoel, kan er de vinger niet op leggen. Maar ik heb mezelf voorgenomen om er nuchter in te steken (te proberen dan) want anders worden het wel twee hele lange weken en wordt ik gek! Ik probeer niet te veel stil te staan bij wat ik allemaal voel en dan wachten we het maar af! Hoe is het in je nieuwe huis? Ook voor jullie gefeliciteerd en hopen dat het een mooi liefdes nestje mag worden!!
Ook voor jou spannend zeg, komende week! He leuk, je bent bijna jarig! Hoe oud wordt je? En ik lees dat je 12 juni 2 jaar getrouwd bent. Wij zijn 17 juni 3 jaar getrouwd, dus goede maand om te trouwen he!!

Tijgertje: Nee, was het maar waar, een positieve zwangerschapstest!!! nee, ik had een positieve ovulatietest, 2 dagen achter elkaar. Maar daar was ik ook heel blij mee omdat ik bang was dat ik in een keer mijn eisprong eerder had gehad en hem daardoor misschien gemist had, maar dat is dus niet zo!! We hebben afgelopen dagen goed besteed hahaha. oooooh wat schattig van je stiefkindjes! Ja, dan zou ik ook helemaal wegsmelten. Dat is zo mooi met kinderen van die leeftijd he, die hebben echt onvoorwaardelijke liefde!

He Summeke, doe mijn ouders de groetjes! Zij zijn vanavond ook tapas eten in Eindhoven da's toevallig! Enne, niet te veel drinken he want je moet vandaag goed besteden, succes ermee!!!

Wij gaan vanavond ook ons bed nog eens uitproberen, even checken of het niet kraakt..... hahahaha. Volgens mij heb ik mijn vruchtbare dagen al gehad, maar ook wij gaan gewoon door hoor! weer even rustig afbouwen zullen we maar zeggen want zoals afgelopen week doen we het toch wat vaker dan andere weken.
En dan kan ook voor mij het lange aftellen weer beginnen!

Hey meiden,

ik ben niet zwanger!

er zat niks meer in mijn buik.....   ben nu dus aan het balen, ga dalijk aan de stassen want dat heb ik gemist en we hebben vanavond ook kaasfondue gedaan, ook gemist, en verder flink aan het balen en huilen, dalijk gaan we lekker een harry potter film kijken,

hoop dat kimmie of tijgetje al iets weten, jullie zitten toch op het wachtbankje?

maandag moet ik weer een afspraak met de gynycoloog maken (zal het wel niet goed schrijven maar jullie weten wie ik bedoel) dan gaan we kijken waarom het 2 x achter elkaar mis is gegaan, misschien is het pech misschien iets anders, ik baal echt enorm, ons mam krijgt er zo drie knipt even in de vingers en is zwanger   en ik had dat eigenlijk ook zo wel verwacht dan maar dat is dus even anders.

NOD zal 17 juni zijn al duurde het na mijn vorige miskraam 6 weken voor ik ongesteld werd maar ik ga voor 17 juni, dat is op vakantie dus is mooi als ie dan lekker wegblijft!

ga weer even door met balen,

knuffel

Ah Marina, wat ONTZETTEND K.U.T (sorry, maar moest even) voor je. Ik ben gelijk na dat ik thuis kwam van mijn werk op internet gedoken om te kijken of je al wat   had laten weten. Ik heb nog aan je gedacht vanmiddag, maar het heeft helaas niet geholpen. Zo rot dat het nu voor de 2e x achter elkaar gebeurd. Bij mij was   het natuurlijk nog maar de 1ex en al zo vlug (amper 4dg overtijd positief getest). En jij had nog hoop! We hebben nu wel dezelfde NOD 17 juni, niet dat dat belangrijk is, maar toch. Ik leef ontzettend met je mee.  Moet je as. maandag al naar de gyn (zo afkorten is makkelijker dan gyneacoloog schrijven) of moet je as. maandag bellen voor een afspraak. Hoop dat hij/zij je meer duidelijkheid kan bieden. Zwanger raken is dus het probleem niet, maar blijven!
Nou ik weet een beetje hoe je je voelt, dus weet dat ik aan je denk. Bij mij is de "pijn" en het verdriet aardig weg gelukkig, maar dat komt ook gewoon omdat het nog maar zo kort was en ik al een gezonde dochter heb rond huppelen. Ook verwachtte ik nog helemaal niet zwanger te raken in de 1e ronde. We gaan gewoon "hand in hand" naar de volgende ronde.... 17 juni NOD, dat betekend aankomende weekend en begin van de week... klussen... Ben je daar wel klaar voor? (mentaal en lichamelijk??)
Nou dit berichtje was speciaal voor jou
Sterkte en een dikke kus van mij voor jou.

@allemaal
Hoi meiden.... hier ben ik weer effies kort (ja, ja)
Ik ben echt duidelijk een vrouw.... pannekoeken bakken, opeten, goede tijden kijken en forummen tegelijk.... goed he. Ik ben dus ook duidelijk nog niet zwanger, want dan kun je geen 4 dingen tegelijk meer hoor wanneer je last hebt van het zwangerschapsdementie syndroom, hahaha. Ik moet wel zeggen dat ik niet compleet kan navertellen wat er bij GTST gebeurd is, maar hij stond op. En eigenlijk vind jullie interessanter de laatste weken dan dat. Mijn eigen soap zeg maar, hihi... ik kijk er echt elke dag naar uit of effe te kijken of iemand weer geschreven heeft.
Ik weet inmiddels niet meer wie er de laatste/komende dagen gaat verhuizen is verhuist, ik geloof B_M en Mariska... dus sterkte en veel plezier.
@Nicole, he wat vervelend van zo'n lange cyclus, dan denk je toch in het begin steeds dat je zwanger bent, als je dat van te voren niet weet. lastig hoor. Misschien zijn ovulatietesten of temperaturen iets voor jou? Ik heb er geen ervaring mee, want ik ben een van die gelukkige die (na mijn dochtertje) mijn eisprong voelt. En met een concequente cyclus van 28 dagen. Ik zou zeggen ga rond de 50dagen zitten, maar ik vraag me af of dit wel betrouwbaar is hoor. Kun je het niet eens met je HA overleggen??
Jouw lijstje met klachten... grappig, ik had dus vorige maand van heel veel dingen last... met name, mijn reukvermogen was sterk verbeterd, en dat vond ik zo apart. En zo ontzettend chaotisch en vergeetachtig, niet normaal meer. Compleet dement, zeg maar. En ik wist het gewoon zeker vanaf dag 1 (de bevruchting) dat ik zwanger was... heel apart dus. Nou komt het geniepige van het lijstje... heel veel klachten kun je ook krijgen als je inderdaad ongi moet worden. Helaas!! En niet iedereen is natuurlijk hetzelfde. Ik hoop natuurlijk wel komende 2.5 week veel van deze klachten te voelen... (hoe kun je hier nu op hopen?!?)
@Noompje... die test had ik ook gedaan... ik had toen 85% kans op zwangerschap, best grappig om te doen... maar het zegt dus uiteindelijk niets he.
@ellen... het gaat gelukkig iets beter met mijn zus.. ze ligt sinds gisteren weer in hun streekziekenhuis. Ze was wel ontzettend moe van de reis met de ambulance, ze hebben namelijk 3 uur!! klaar en aangekleed en ingepakt moeten wachten op die ambulance. Verder is ze vandaag dus 32! weken en de baby was aardig gegroeid, inmiddels 1500 gram, nog erg weinig natuurlijk maar toch. Ze zou vandaag nog weer opnieuw testen krijgen, dus ik ben benieuwd. En bedankt voor de goede weekend wensen, gaat lukken... Nou jij hebt dus ook zo'n niet te beschrijven apart gevoel (van binnen, lalalalalala). Nou het kan misschien wel al hoor, ik had werkelijk waar de dag na mijn eisprong al het gevoel dat ik zwanger was (binnen 5 minuten na de wip, hahaha). Ja wie dat toch verzonnen heeft 2 weken wachten, das vast geen vrouw geweest, hetzelfde als bevallen... ook zo iets.
Dus je hebt zo'n goede zin de laatste dagen, nou ben benieuwd waar dat vandaan komt?
@lentekriebeltjes... misschien eens je tanden poetsen, hihihi... En dat van die kramp in je kuit.. het was toch niet de "weense oester" die je uit ging proberen????
@Tijgetje... bedankt voor je meedeleven.... wat betreft mijn zus en mijn miskraam. Ik ben er idd vrij nuchter onder. Tis jammer, maar beter zo. Ik "wist" al wel heel snel dat ik zwanger was (voorgevoel en ontzettend veel klachten) en ben ook maar 4 dagen overtijd geweest. Toen ging het mis. We zaten in onze 1e ronde na het verwijderen van mijn ijzerwerkje.. dus hadden het helemaal nog niet verwacht. Volgende ronde dus beter...
@summeke.... VEEL PLEZIER VANDAAG!!!!
Nou ik heb het wederom niet kort kunnen houden, dat gaat gewoon niet lukken hoor.
Liefs Amber... ik ga manlief even proberen te porren voor een avondje op tijd naar bed ... ben toch zo ontzettend moe... maar niet heus.
Dikke kus voor iedereen.

Jeetje, wat heb ik veel gemist zeg! Een paar dagen geen tijd gehad en er is wel heel veel geschreven. Hier zijn de RD's al weer bijna weg. En dus kunnen we op naar de volgende ronde. Manlief wordt maandag geopereerd (ipv vandaag) en dus moet ik nog maar zien of we het deze ronde nog gaan redden. Zoonlief stapt inmiddels de hele kamer rond. Hij vindt het lopen helemaal geweldig en het is zo schattig om te zien. Regelmatig gaat hij vol onderuit, maar hij blijft lachen. (en dat heeft hij echt niet van zijn moeder!!) Verder krijgt hij een heel sterk eigen willetje (en dat heeft hij wel van mij). Meneer heeft nl. bedacht dat hij het maar onzin vindt om om 19.30 naar bed te gaan. Dit is altijd zonder problemen gegaan, maar sinds gisteren krijst hij alles bij elkaar als hij naar bed moet. Vandaag wilde hij zelfs overdag ook niet meer slapen!! GGRR!! Het zou zo makkelijk zijn als er een gebruiksaanwijzing bij zat (of een klantenservice die je kan bellen).

@amber27: wat fijn dat het inmiddels iets beter gaat met je zus! Volgens mij is ze vandaag 32 weken, toch weer een kleine mijlpaal.

@marisa7: leuk dat je nog even iets van je laat horen!

@ellenan: en nog druk aan de klus geweest? Wil je mij misschien toevoegen aan je lijstje? Ik verwacht rond 23 juni mijn NOD te hebben. Het klopt niet helemaal, maar ik ga uit van de eerste dag van mijn RD's en houd toch een cyclus van 28 dagen aan. Hopelijk krijg ik een mooi verjaardagscadeautje (ben de 26e jarig)

@tijgertje13: welkom op het forum! Gezellig hoor, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

@marinax:wat ongelooflijk balen voor je! Ik had zo geduimd voor je. En nu, moet je nu gewoon afwachten op je RD's??

@kimmie1: hoe staat het bij jou? Nog geen RD's of misschien een positieve test??

@mariska1980:succes met verhuizen! Dat zijn altijd van die enorme klussen.

Nou, ik ga lekker met mijn benen op de bank hangen en duimen dat zoonlief vanavond weer eens door wil slapen. Die gebroken nachten beginnen me nu een beetje op te breken. Gelukkig nog maar 5 weken en ik heb gigalang vakantie!!

@ Marina, ik leef met je mee, wat ontzettend erg.... dikke knuffel voor jou en je mannetje

@allemaal
Even een kort berichtje, ga zo slapen morgen weer een drukke dag...
Vanmorgen hebben we de sleutel gekregen van ons nieuwe huis en we zijn als een gek gaan schoonmaken (met hulp van schoonmoeder en moeder) en in de tussentijd heeft Dennis met zijn vader, mijn vader en Herman heel wat ingeladen bij het oude huis (in een grote aanhanger van Herman) en naar het nieuwe huis gereden. Daarna nog een keer heen en weer met aanhanger en 2 autos en nu morgen de rest ophalen. Feline heeft net heel veel gehuild, is natuurlijk ook niet niks he! Maar ze slaapt nu lekker en wij gaan ook het bed in duiken.

X Maris

Terug
Bovenaan