April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Verdorie Marina wat ontzettend klote voor je zeg! we balen allemaal met je mee. Veel succes maandag!

Mariska heel veel plezier in je nieuwe huisje!!

zelf vanavond heerlijk gegeten. Vriendlief ligt voor pampus op bed. Die had vandaag tennistoernooi van zijn werk en verrekt van de spierpijn. Dus geen geklus vanavond.
(ik hoop gewoon op een wat kortere cyclus deze maand, dat zou inhouden dat ik een paar dagen geleden mij eisprong al heb gehad en op de juiste momenten geklust heb. Of manneke moet morgenochtend nog ff zin hebben :D)

ik ga er ook in. Morgen naar Den-Haag uiteten met een vriendin die is laatst jarig geweest. (ja vlieg weer in de ronte in nederland haha)

truste allemaal

heey allemaal,

hier de vroege vogel kon niet meer slapen dacht na 10x wakker worden vannacht
ik ga er nu maar uit ga lekker me huisje schoonmaken ben ik optijd klaar
even op de forum kijken en dan lekker schobben

nou was is gisteren bij me ouders me zus was er ook die woont in limburg.
ook een heel eind weg maar goed.is soms wel is jammer......

me moeder is mij echt aan het testen normaal gesproken drinken we altijd een wijntje samen maar dan vraag ze het altijd eerst even van maris...wil je een wijntje!!!!!!
ze zet hem gewoon neer nu en schinkt in....snikkie he.....

me zus weet dat ik gestopt ben maar me moeder niet maar ja omdat ik me zus niet zo veel aan de telefoon spreek is het bijna altijd bij me moeder.....
dus dan hebben we het wel een over cyclussen en babykamers enz enz dat doen we onder het mon van dat het bij me vriendin nog niet is gelukt is bijna een jaar bezich
maar ik denk dat ze me door heeft......doe gewoon als of me neus bloed hihihihih.

maarjah als ik ineens geen wijn meer ga drinken als ik zwanger ben gaat ze het opzeker merken

hebben jullie nog leuke smoesen daar voor???

ik denk trouwens dat het deze maand niet zover is omdat het met de klus week niet zo goed is gegaan denk ik ik heb een avondje met me mannetje ruzie gehad en een avond is die ziek geweest wel een beetje K*T maar ja wie weet he.
mnoet wel zeggen dat ik een paar keer misselijk ben geweest en nog steets last heb van zwart voor me ogen en best moe.....aan het einde van de dag.....!!!!

maar ja moet nog zo lang wachten ik hoop dat het snel 14juni is

marina .........
ik baal met je mee vind het echt erg dat soort dingen!!!!!!!!

Hey meiden. Heb niet zoveel tijd, drukke dag nog voor de boeg en moet straks nog een late dienst draaien!

Lieve Marina: meid wat ontzettend rot voor jullie  sterkte en probeer, hoe moeilijk ook, positief te blijven. Hoop dat je ook wat aan t forum hebt om je verdriet te verzachten!

Bij mij nog steeds niets. Maar ik geloof van z'n never nooit niet dat ik zwanger ben. Voel niets en heb deze week al 2 negatieve tests natuurlijk gedaan. Volgens mij heeft de cyclus gewoon weer tijd nodig om op gang te komen en in combi met 'zenuwen' om voor t echie te gaan, blijft t misschien wel langer uit.

Hoe dan ook...komt allemaal goed. Dikke knuf voor jullie allemaal.

Hoi allemaal,

Gisteren een vermoeiend dagje efteling gehad, s'avonds ook feest gehad in de efteling waren ook pas laat thuis. Wel ontzettend leuk geweest.

Marina: Wat jammer voor je dat je niet in verwachting bent, echt balen (ik heb gisteren een paar keer aan je gedacht.

Doordat ik zo onregelmatig ben is tempraturen niks voor mij want dun kun je alleen maar bepalen wanneer je je eisprong heb gehad, maar de volgende maand kan dat alweer bij mij anders zijn. Ook die ovulatietesten heb ik geprobeerd bij mijn eerste zwangerschap, maar ik vond dat zo omslachtig, omdat ik toen ook zo onregelmatig was. Ik heb bij die testen ook geen 1x keer een eisprong gezien (misschien deed ik het wel niet goed).

Ik kwam er achter dat ik zwanger was van onze Rick,  omdat ik s'maandags slechter zag (scheelde 1.5 punt ben daarvoor bij de opticien geweest en had net nieuwe lenzen, en dacht dat zij de verkeerde sterkte mee gegeven hadden). We waren s'woensdags aan het uiteten, en ik werd misselijk van de sinaasappelsap die 2 tafels verder werd gedronken. En ik voelde dat mijn borsten erg gespannen waren. Donderdags test gedaaan en ik was zwanger.

Daar heb ik nu geen last van, ik heb nu van andere dingen last dus we zien wel.

Toch maandag testen of nog een weekje wachten ivm onregelmatig?

Groetjes Nicole

Hey meiden,

even het nieuwe lijstje:

Meisjeb                 2e ronde         2e kindje         NOD 1 juni
B_M                         1e ronde         1e kindje           NOD 2 juni
Juli2003               2e ronde         2e kindje         NOD 3 juni
Mariska                 2e ronde         2e kindje         NOD 6 juni
Noompje             1e ronde           2e kindje         NOD 7 juni
Lentekriebel     2e ronde         1e kindje           NOD 7 juni
Summeke           2e ronde         1e kindje           NOD tussen 7 en 13 juni
Ellenan                   2e ronde         1e kindje           NOD  15 juni?? Of nu dan dus eerder, 11 of 12 juni? houdt maar 15 juni aan.....
Amber                     2e ronde           2e kindje           NOD 17 juni
Marina                     2e ronde           1e kindje           NOD 17 juni
Mariska0808   1e ronde           1e kindje       NOD ?
Misspiggy78   2e ronde             2e kindje           NOD  ?
Nicoleg                   1e ronde             ?                                 NOD ?
Tijgetje                   1e ronde             1e kindje           NOD ?

Wachtbankje:
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei

Zwanger:

hopen dat het wachtbankje/zwanger mooi wordt aangevuld deze week zodat er flink gestrooid kan worden met die glitters, zolang ik zwanger was heb ik in ieder geval flink over jullie gestrooid, ik hoop dat het heeft gewerkt,

bedankt voor alle knuffels enz. ik ben nog steeds wel huilerig enzo maar dat valt wel te begrijpen, maandag maak ik trouwens die afspraak dan ga ik nog niet maar ik denk dat we gewoon doorgaan met proberen, volgens mijn ovulatietesten is mijn ei er nog niet dus we hoeven niet zo hard aan de slag meteen, ik heb wel zoiets van ligt het aan mij ofzo, omdat ik dus wel 2x snel zwanger ben geraakt, daar baal ik nu een beetje van, gelukkig neemt manlief nu veel tijd voor me, hij is nu zelfs mijn auto gaan wassen (lees door de wasstraat rijden) die keuken komt na de vakantie dan wel in orde.

verder baalde ik heel erg om het mijn zwangere (beste) vriendinnetje te vertellen maar ze baalt ook enorm voor me mee, 1e miskraam waren we precies samen uitgeteld, nu zou het wat maanden schelen. Stiekem denk ik wel jij hebt makkelijk praten jij hebt er een en dan schaam ik me daar weer voor. Ben heel blij voor haar maar het steekt me heel erg.

ga nu maar weer naar de strijkberg staren anders word het nooit een heuvel,

knuffel

He hoi hoi

Marina wat ontzettend KLOTE (sorry dat ik dit woord gebruik) voor jullie zeg, ik had best goede hoop dat het wel goed zat, maar niet dus. Kan helemaal begrijpen dat je je ellendig voelt.
Ik ga een kaarsje voor je aansteken vanavond!!!! En hopen dat je snel weer zwanger mag raken en een gezond kindje op de wereld gaat zetten.
Je hebt helemaal gelijk dat je contact opneemt met de gyn. misschien krijg je wat duidelijkheid.
Sterkte ermee en een heeeeeeeele dikke knuffel van mij.!!!!!!!!!!

Vandaag heerlijk in de tuin zitten prutsen, we hebben van die waterpielaren gekocht erg mooi maar ontzettend duuuuuuuur.
Verder wat plantjes voor hier en daar.
Dochter lief heeft ook lekker op het kleed gespeeld, en nu zijn we allemaal helemaal munt (lees moe)
Dus gaan we zo lekker douchen, vanavond komen mijn ouders even een bakkie koffie doen en dan een beetje optijd naar bed.
Morgenavond moet ik voor 2 nachten de nachtdienst in dus morgen een rustig dagje van maken.
Verder voel ik me nog steeds prima!!!!!!Geen teken van zwangerschap te bekennen, had eigenlijk wel stiekum gehoopt goed misselijk te zijn maar ja!!!!! Afwachten en wat kost wachten toch moeite.
Heb besloten om op vaderdag (volgende week zondag) te testen als ik nog niet ongie ben natuurlijk. Leek me wel een leuke dag.

Hoe gaat het verder met de dames??? Ik denk echt aan jullie allemaal hoor, vind het heerlijk om jullie stukjes te lezen.
En ik duim voor iedereen!!!!!!

Nou ga de douche maar eens aanslingeren en lekker met mijn dochtertje spetteren onder de douchekop.

Voor ieder die aan het wachten is heel veel sterkte en hoop op een positieve test.
Voor ieder die aan het verhuizen is toi toi toi even doorbijten en dan een goed resultaat
Voor ieder in de klusdagen veel plezier en een heeeeeele fijne avond
Voor ieder die ik gemist heb hier een heeeeele dikke  van mij trouwens die is voor jullie allemaal.

Fijne avond
Liefs van mij

Hoi Dames,

Lieve, liever Marina, wat verschikkelijk klote voor jullie zeg! Echt niet eerlijk gewoon!
Ik leef heel erg met jullie mee, en laat die tranen maar stromen hoor, dat geeft niets!
Kan me heel goed voorstellen dat je af en toe een jalours gevoel over je heen krijgt. Dat heb ik ook heel even als ik hoor dat weer iemand zwanger is. Dan denk ik: Wanneer zal ik dat kunnen vertellen. Volgens mij is dat gevoel heel normaal! Hee meid, kop op, doe het lekker rustig aan en laat je maar lekker verwennen!!!!

Amber: Jeetje, dat is dus nog een heel gedoe geweest met je zus! 3 uur wachten dat is toch niet normaal! Hopelijk kan ze nu weer lekker bijkomen en gaat het steeds wat beter met haar! Wel mooi dat de baby al weer wat gegroeid is, maar 1500 gram is natuurlijk nog veel te weinig! Ik zal een kaarsje voor haar aansteken!
Ja, raar he van dat gevoel. Ik blijf mezelf voorhouden dat ik mezelf niets wijs moet maken en geen hoop moet geven door te denken dat ik van alles voel. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik nog helemaal niets kan voelen. maar toch, de kriebels zijn er nog steeds..... Heb ook al een paar dagen last van echt flinke steken in mijn onderbuik. Gisteren meer dan vandaag, maar vandaag zijn ze pijnlijker. Ook heb ik best veel pukkeltjes op mijn rug, terwijl ik daar nooit last van heb! Zelfs niet in mijn gezicht (daar heb ik er nu ook een paar van die kleintjes). En vanacht een paar keer wakker geworden met kramp in de kuiten, verschrikkelijk! En dan alle twee de kuiten tegenlijkertijd, wist even niet waar ik het zoeken moest. Maar jij schrijft dat jij ook al vanaf het klussen al dat gevoel had dat het raak was. Ook zo'n onbeschrijfbaar kriebel gevoel? Ik weet het echt niet meer. Maar ik wacht tot na mijn NOD met testen hoor! Ga mezelf niet zo gek maken! En mijn NOD heb ik  op 15 juni staan. Volgens mij is het dan vaderdag toch?

Nou, vandaag wilde ik lekekr in de tuin gaan werken, begon het de hele middag te regenen. balen. Ga dadelijk even lekker onder de zonnebank dan in bad en dan lekker filmpje kijken. Lekker knus met manlief op de bank!

Liefs Ellen.

Meisjeb                 2e ronde         2e kindje         NOD 1 juni
B_M                         1e ronde         1e kindje           NOD 2 juni
Juli2003               2e ronde         2e kindje         NOD 3 juni
Mariska                 2e ronde         2e kindje         NOD 6 juni
Noompje             1e ronde           2e kindje         NOD 7 juni
Lentekriebel     2e ronde         1e kindje           NOD 7 juni
Summeke           2e ronde         1e kindje           NOD tussen 7 en 13 juni
Ellenan                   2e ronde         1e kindje           NOD  15 juni
Amber                     2e ronde           2e kindje           NOD 17 juni
Marina                     2e ronde           1e kindje           NOD 17 juni
Mariska0808   1e ronde           1e kindje       NOD ?
Misspiggy78   2e ronde             2e kindje           NOD  23 juni
Nicoleg                   1e ronde             ?                                 NOD ?
Tijgetje                   1e ronde             1e kindje           NOD ?

Wachtbankje:
Kimmie 27 jaar 1e ronde 1e kindje NOD 25 mei

Zwanger:

Jeetje, het wordt voor velen van ons wel heeeeeel spannend komende week! Ik zal in ieder geval voor iedereen duimen

Terug
Bovenaan