Goede morgen lieve dames, Hoe is het met jullie??
Hier is alles prima. Ik begin hier en daar nog wat meer kleine kwaaltjes te krijgen. En hoewel ik me heb voorgenomen hier niet over na te denken, laat het me niet meer los. Misselijk als ik wat gegeten heb, heel erg moe, veel naar het toilet moeten, raar gevoel onder in de buik (alsof ik mijn eigen hart voel kloppen in mijn buik), duizelig, gespannen borsten en overal reukjes oppikken. Oh ja, en sinds een week is onze kat niet meer bij me weg te slaan, komt lekker tegen mijn buik liggen als ik op de bank lig en ik heb wel eens gehoord dat katten dat heel erg aanvoelen (iemand die hier ervaring mee heeft??) Het is allemaal in vlagen en in lichte mate, maar logischerwijs ga je toch één en één optellen. Ik hoop zo dat mijn lijf me niet voor de gek aan het houden is, iedere klacht kan ik wel weer aan iets anders toeschrijven (blaasontsteking, te snel opgestaan, te veel gegeten, bijna ongesteld etc)! Ik wil nergens vanuit gaan, maar ik merk wel dat mijn hoop aardig aan het stijgen is. Nog een paar daagjes wachten en dan kan ik testen (of ben ik al ongesteld). Ik heb het manlief ook verteld trouwens. Je had zijn oogjes moeten zien, hihi twinkel twinkel, zo lief! We hebben ons voorgenomen zaterdagavond te testen, dan hebben we een lekker avondjes thuis met z'n twee. Maar of ik het vol houdt (zat al te denken om een test van Kruidvat te kopen, die was toch heel gevoelig???) Nou ja, we zullen wel zien. Ik ben wel blij dat ik hier alles kwijt kan. We hebben afgesproken dat we nergens van uit gaan, maar ik weet wel beter. Ohhhhhhhh, en ik had me nog zo voorgenomen niet op die manier de wachtweken te spenderen, maar je hebt het gewoon niet in de hand. Gisteren op een feestje geweest waar het wemelde van de zwangere vrouwen, hopelijk was het vruchtbare grond!!!
Maar hoe is het met jullie?
@Tijgetje: lastig he om niet hysterisch over zwanger worden te zijn, zie maar hier boven. Vorige maand deed het me allemaal nog helemaal niet zo veel, maar deze maand is mijn lijf al behoorlijk van slag. Van de hormonen of van hysterie, over een week zal ik het hopelijk weten. Succes er mee, klus ze en wordt maar vooral snel ongie, dan kan je beginnen met tellen (of niet ongie en dan een positieve test natuurlijk). Succes!
@Summeke: en, de klus week goed doorgekomen???
@EllenAn: dus jij bent lekker vrolijk, goed zo. Kan een goed teken zijn en anders is het in ieder geval een goede basis om aan te tellen dacht ik zo!! Het is ook zo belangrijk en zo lekker om je goed te voelen, geniet er van voor de zwangerschapskwaaltjes wellicht de kop om de deur steken, haha.
@Marina: wat klote voor je zeg. Ik heb echt voor je zitten duimen, balen zeg. Hoe voel je je? Hopelijk gaat het langzaam weer wat beter met je en kun je vol goede moed weer aan de slag. Hopelijk kan de gyn je vertellen dat het puur toeval is en dat er niets ernstigs aan de hand is. Heel veel sterkte nog in ieder geval!
@Amber: hahahahahaha, het was niet de Weense oester en mijn tanden had ik wel 3 x gepoetst. Wel vreemde klachten als je ze in verband brengt met zwanger zijn. Ik wil er ook zo graag van uit gaan dat ik niet zwanger ben. Maar door de andere vage klachten kan ik het niet los laten, grrrrrrrrrr. Wat fijn dat het met je zus steeds beter gaat zeg!! Hopelijk houdt ze het nog een aantal weken zo vol! Ik zal voor haar duimen!
@Misspiggy: Succes morgen voor je man en hopelijk toch nog veel klusplezier!!!
@Mariska1980: gefeliciteerd met je huisje!! Geniet er van!
@Mariska0808: Smoesjes om niet te drinken, nou ik ben er ook bijna doorheen hoor: voel me niet lekker, moet rijden, moet morgen vroeg op. Of ik bestel een biertje en als vriendlief de zijne bijna uit heeft dan wissel ik hem om en 'zabbel' de rest van de avond op een flesje bier waar ik niet uit drink, hahaha. En dan maar vaak naar het toilet om daar wat water te drinken als ik dorst heb! Oh ja, en vooral in je menstruatieweek, als die nog zou komen, even bij iedereen een wijntje of biertje gaan drinken, hahahaha. Succes er mee, hoort er ook bij he! Maarre, wanneer is je NOD? Dan kun je die ook op de lijst zetten en kunnen wij met je mee leven!!
@Nicole: Klinkt allemaal erg spannend daar bij jou!!! Ik zou gewoon af en toe een testje er tegenaan slingeren hoor. Ik heb ook echt zoiets van, als ik dan zwanger ben, dan wil ik het zo snel mogelijk weten. Dus maar 1 test per week zou ik niet volhouden als ik niet ongesteld werd hoor! Succes in ieder geval, ik duim voor je!
@Noompje, spannende week he! We hebben de zelfde NOD, dus ik kan me voorstellen hoe je je op dit moment voelt! Is vaderdag niet de 15de?? Of ga je ook zo lang wachten met testen??? Dat red ik niet hoor, weet ik zeker. Wij willen komende zaterdag voor de eerste keer testen als ik nog niet ongesteld mocht zijn.
@Ikke: Welkom!! Is het je eerste kindje?? En mag ik vragen hoe oud je bent? Heel veel klusplezier en forum plezier en natuurlijk veel zwangerschapsgeluk, leuk dat je je hebt aangesloten. Ik heb je meteen op de NOD lijst gegooid!
Spannende week deze week voor velen!! Good luck to all of you!!!
Meisjeb 2e ronde 2e kindje NOD 1 juni
B_M 1e ronde 1e kindje NOD 2 juni
Juli2003 2e ronde 2e kindje NOD 3 juni
Mariska 2e ronde 2e kindje NOD 6 juni
Noompje 1e ronde 2e kindje NOD 7 juni
Lentekriebel 2e ronde 1e kindje NOD 7 juni
Summeke 2e ronde 1e kindje NOD tussen 7 en 13 juni
Ikke 1ste ronde 1e kindje ?? NOD 13 juni
Ellenan 2e ronde 1e kindje NOD 15 juni
Amber 2e ronde 2e kindje NOD 17 juni
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 17 juni
Mariska0808 1e ronde 1e kindje NOD ?